Marketing i Biznes E-commerce Najlepsze narzędzia i boostery napędzające e-commerce w roku 2021

Najlepsze narzędzia i boostery napędzające e-commerce w roku 2021

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Rynek e-commerce rozwija się w szybkim tempie, a potrzeby i oczekiwania klientów zmieniają się wraz z nim. Sukces firm online zależy w dużym stopniu od umiejętności dostosowania się do tych zmian. Jak rozwijać swój biznes, zachowując równowagę między wymaganiami i możliwościami rynku?

Ekspert, Jakub Pietraszek, Co-founder & CEO @ Booste, mówi: – Z pomocą przychodzą nie tylko nowoczesne rozwiązania IT, które umożliwiają zdobywanie wiedzy na temat klienta czy jego zachowań w sieci oraz bezpośrednio odpowiadają na potrzeby i oczekiwania użytkowników, ale również unikalne know-how pokazujące kierunki i metody ekspansji rynku.

Poniższe zestawienie przedstawia technologie i rozwiązania, które pomagają zwiększyć sprzedaż, a w rezultacie przyspieszyć rozwój firm ecommerce.

Booste

Booste to fintech założony w 2020 roku przez Jakuba Pietraszka i Michaela Kacprzaka. Od początku swojej działalności skupia się na wspieraniu rozwoju małych i średnich e-commerce w Polsce, a od kilku miesięcy również w UK, Holandii i Irlandii.

Usługa Booste to rozwiązanie finansowe, które doskonale dostosowane jest do potrzeb firm na rynku e-commerce. Oparte na revenue-based financingu, umożliwia znaczne przyspieszenie rozwoju sklepów internetowych.

Booste udostępnia kapitał do wykorzystania na działania marketingowe (w tym współpracę z agencjami marketingowymi) i zakup dodatkowego towaru.

Aplikacja jest bardzo prosta. Spersonalizowana oferta jest przygotowana w 24 h, a dostęp do środków przyznawany w 48 h. Spłaty są w pełni zależne od wysokości przychodów i dostosowują się do ich zmienności.

Otrzymanie finansowania od Booste wiąże się z jednorazową stałą opłatą w wysokości maksymalnie 6% lub 9% udostępnionej kwoty, bez sprawdzania zdolności kredytowej czy gwarancji osobistych.

Ecommerce.pl

Ecommerce.pl to społeczność praktyków, którzy rozumieją siłę wymiany know-how. To blisko 900 osób, które uczą się, dyskutują oraz nawiązują bezpośrednie relacje. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem sklepu internetowego, czy zarządzasz jednym z obszarów e-commerce w firmie, znajdziesz tam miejsce, w którym poszerzysz kompetencje, rozwiążesz problemy i być może pomożesz innym. Platforma jest źródłem eksperckiej wiedzy, którą członkowie dzielą się w trakcie bezpłatnych webinarów, warsztatów i konferencji. Nie wierz na słowo, przekonaj się sam.

Orbitvu

Orbitvu to wiodący producent zautomatyzowanych rozwiązań dla fotografii produktowej. Wśród produktów Orbitvu znajdują się wyspecjalizowane studia do fotografii biżuterii, mody i rowerów, a także cała gama urządzeń, za pomocą których sfotografować można produkty różnych rozmiarów. Rozwiązania Orbitvu pozwalają skrócić czas dotarcia do rynku. Ich wdrożenie upraszcza i przyspiesza procesy fotografii produktowej, od ujęcia po publikację. Z Orbitvu stworzyć można pojedyncze packshoty i całe prezentacje obrotowe 360 stopni z niespotykaną szybkością, ograniczając koszta pojedynczego ujęcia. Urządzenia Orbitvu nie wymagają pracy profesjonalnego fotografa. Przeszkolony operator będzie potrafił wykonać zdjęcia doskonałej jakości, a ich publikacja na platformach e-commerce wymaga tylko kilku kliknięć.

Maszyny Orbitvu wspiera zaawansowane oprogramowanie. Wycięcie obiektu z tła stanie się możliwe w ciągu kilku sekund. Całym procesem fotograficznym zarządza się z poziomu komputera.

QuarticOn

Firma technologiczna, która od 2011 wspomaga e-commerce, rozwiązując najczęstsze problemy właściciela sklepu internetowego i jego klienta. Buduje narzędzia, dzięki którym można podnieść atrakcyjność oferty i zaangażowanie użytkownika, dopasowując ją pod preferencje każdego z nich (rekomendacje produktowe), zwiększyć liczbę zamówień przez zredukowanie pustych i nietrafionych wyszukiwań (wyszukiwarka produktów) oraz zwiększyć skuteczność e-mail marketingu przez automatyzację i personalizację komunikacji (marketing automation). Swoje produkty opierają na samouczących się systemach AI i machine learning, co oznacza, że są w stanie samodzielnie monitorować ruch na stronie sklepu i automatycznie reagować na działania użytkowników, oszczędzając czas managera. QuarticOn wybiera wygodę klienta (nieskomplikowane wdrożenia), transparentność (panel klienta ze statystykami) i wsparcie (strefa Help Center). Produkty dostępne są w modelu SaaS i w postaci wtyczek na znanych platformach e-commerce.

Sellizer

Sellizer to narzędzie, które pomoże Ci zwiększyć sprzedaż 9-krotnie.

Jak działa Sellizer?

Krok 1: Wysyłasz ofertę z automatycznymi follow-upami. Ich zadaniem jest dopilnowanie, aby klient się z nią zapoznał. Możesz zapomnieć o ponaglających telefonach z pytaniem ”Czy udało zapoznać się z moją ofertą?”.

Krok 2: Otrzymujesz powiadomienie za każdym razem, gdy klient otworzy Twoją ofertę. To daje Ci szansę na kontakt w kluczowym dla sprzedaży momencie – wtedy, gdy odbiorca ma Twoją ofertę przed oczami i jest na bieżąco z jej treścią.

Krok 3: Analizujesz statystyki oferty w czasie rzeczywistym – wiesz m.in. ile czasu odbiorca poświęcił na każdą ze stron, co najbardziej go zainteresowało, ile razy do niej wracał, czy została przesłana dalej, bądź wydrukowana. Na tej podstawie jesteś w stanie określić potencjał danego klienta. Co więcej – sztuczna inteligencja pomoże ocenić szanse na domknięcie transakcji.

Krok 4: Na podstawie statystyk ofert stale ulepszasz swoje pliki i zdobywasz więcej klientów.

Setup.pl

Polsko-niemiecka agencja omnichannel, jedyna w Polsce związana strategicznie z marketplace’ami z Europy, USA oraz Azji. Agencja kompleksowo obsługująca klientów realizujących sprzedaż online, związana kontraktem na wyłączność z partnerem plentymarkets.eu (technologia SaaS sprzedaży e-commerce na rynkach zagranicznych).

Jedyna agencja w Polsce posiadająca własny serwis newsowy – ecommercenews.pl, który jest jednocześnie serwisem prasowym Amazon.de. Zakres usług dotyczy min: uruchomienia, rozwoju i optymalizacji sprzedaży na platformach typu marketplace, wdrożeń technologii sprzedaży omnichannel, obsługi prawnej e-commerce, konsultacji podatkowych, usług fulfillmentu z lokalizacją Wrocław – Bielany, działań marketingowych na marketplace’ach.

Założyciel i CEO Setup.pl – Anna Konopa to wieloletni i doświadczony praktyk biznesu związany z dynamicznie rozwijającą się gałęzią gospodarki, jaką jest e-commerce. Propagator strategii omnichannel. Założyciel i CEO Konsystem Gruppe.

Way2Send

Way2Send oferuje rozwiązania IT, których celem jest upraszczanie i automatyzacja wszelkich procesów dotyczących realizacji zamówień ze sklepów internetowych, m.in.: pobieranie zamówień z dowolnego systemu sprzedażowego, aktualizację stanów magazynowych, awizację dostaw, kompletację, pakowanie, drukowanie etykiet, generowanie dokumentów i wysyłanie ich mailem do klientów, pobieranie i rozsyłanie statusów zamówień, odbiory w sklepach stacjonarnych oraz zamawianie kuriera. Z systemu korzystają operatorzy logistyczni obsługujący branżę e-commerce, ale również duże, średnie i małe sklepy internetowe. Way2Send integruje systemy sprzedażowe, marketplejsy, systemy typu ERP, WMS oraz firmy kurierskie w Polsce i za granicą. Osoby odpowiedzialne za realizację zamówień nie muszą więc pracować na pojedynczych systemach. Mogą skupić się na głównych zadaniach wykonywanych w ramach obsługiwanych procesów. Efekt? Uproszczenie operacji, oszczędność czasu, kontrola kosztów, skalowalność i eliminacja pomyłek.

Materiał opracował Magazynuj.to

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl