"Miejsce na Twoją Reklamę" to nowy podcast Marketing i Biznes autorstwa Damiana Jemioło. Tematyka audio contentu oscylować będzie wokół marketingu, biznesu, nowych technologii i startupów. Pierwszy, premierowy odcinek podcastu - "Nie bój się komunikować porażek w biznesie", porusza temat case study, komunikacji i wizerunku marek.
Idealne firmy i nieskazitelny wizerunek to niekoniecznie coś, co klienci oczekują od komunikacji marek. Propaganda sukcesu odziera coraz ważniejszy dla klientów czynnik ludzki. Koniec końców firmy i marki tworzone są przez ludzi, a nie nieomylne maszyny. Sytuacje kryzysowe tudzież wpadki da się przekuć na swoją korzyść. Z raportu PWC z 2020 r. – “Nowy obraz polskiego konsumenta. Postawy i zachowania Polaków w obliczu pandemii koronawirusa” wynika, że to jakość produktów przesądza o tym, jaką markę wybierzemy. To nie jej nieomylność czy wyidealizowany obraz determinują decyzje zakupowe.
Zostaw komentarz