Marketing i Biznes Biznes Biznes w kobiecym stylu – warsztaty dla przedsiębiorczych pań zakończone sukcesem

Biznes w kobiecym stylu – warsztaty dla przedsiębiorczych pań zakończone sukcesem

Biznes w kobiecym stylu – warsztaty dla przedsiębiorczych pań zakończone sukcesem

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Sposoby komunikacji z klientem, możliwości jego pozyskania czy wywarcia na nim wrażenia nurtują przedsiębiorców zaangażowanych w rozwój swojego biznesu. Dokładnie takie kwestie zgłębiały uczestniczki IV edycji Dnia Kobiet Biznesu, który odbył się 22 marca 2018. Na spotkaniu pojawiły się przedsiębiorcze panie chętne do nawiązywania kontaktów i poszerzania horyzontów.

Fundacja Tax Care, Inicjatywa Wspierania Przedsiębiorczości, już po raz czwarty przygotowała spotkanie dedykowane kobietom – właścicielkom firm oraz tym, które dopiero planują rozpocząć pracę na własny rachunek. Tym razem akcent położono na klienta, najbardziej pożądaną wartość dla przedsiębiorcy.

Popołudnie pełne merytoryki wykładanej przez kompetentnych i doświadczonych specjalistów to nasza propozycja dla przedsiębiorczych pań – mówi Anna Flaga – Błaszczyk, prezes zarządu Fundacji Tax Care. – Możliwość wymiany doświadczeń i poznania ciekawych ludzi to filary Dnia Kobiet Biznesu, którymi kierowaliśmy się, początkując cały cykl. Po kilku latach widzimy potrzebę kontynuacji naszej inicjatywy. Konferencje cieszą się dużym zainteresowaniem, a poziom przygotowanych prelekcji jest coraz wyższy. Podobnie jak oczekiwania uczestniczek. Naszym celem jest wsparcie tego potencjału w rozwoju powstającego biznesu – dodaje Anna Flaga – Błaszczyk.

Kilkaset rozmów o kliencie

Podczas tegorocznego spotkania blisko 200 uczestniczek przekonało się, jak ważne jest wypracowanie i utrzymanie relacji z klientem. W pierwszej części Paweł Konkiel z Fundacji Tax Care rozwikłał formalno-podatkowe aspekty prowadzenia własnej firmy, które potrafią zabrać przedsiębiorcy cenny czas, jaki mógłby poświęcić np. na przygotowanie się do rozmowy z klientem. O tym z kolei z uczestniczkami rozmawiała Natalii Kościuk z Pracowni Biznesu, przybliżając im krok po kroku cały proces pozyskiwania klienta, nawet już od chwili spontanicznego spotkania go np. w samolocie. Możliwości zaoszczędzenia czasu oraz usprawnienia działań formalnych, związanych z księgowością przedstawił Marek Sikorski z Tax Care. Zaprezentowana Chmura Faktur czyli narzędzie do wystawiania, przesyłania i przechowywania faktur wzbudziła duże zainteresowanie.

W drugiej części warsztatów poszliśmy o krok dalej, koncentrując się na jednym kanale komunikacji, jakim jest korespondencja mailowa. Urszula Gutowska z Centrum Szkoleniowego Jet pokazała na przykładach różnice, które nadają duże znaczenie formie naszej komunikacji. Interpunkcja, personalizacja, odpowiednie przygotowanie to drobne aspekty, dzięki którym jesteśmy w stanie wiele osiągnąć. Jeszcze przed wysyłką pierwszego maila, trzeba do klienta dotrzeć i wiedzieć, jak go pozyskać. O dostępnych narzędziach jakie dostarcza przedsiębiorcy Google i Facebook opowiedział team ekspertów z Digital Resolution – Piotr Kołodyński oraz Kamila Krajewska.

Wisienką na torcie wiedza w praktyce

Podsumowaniem Dnia Kobiet Biznesu było wystąpienie Joanny Ceplin, gościa specjalnego Fundacji Tax Care. Pani Joanna na podstawie własnych doświadczeń, niepowodzeń i sukcesów zmotywowała uczestniczki do działania i podejmowania świadomych, odważnych, ale i przeanalizowanych decyzji. Wskazała właściwe kierunki, jakie powinnyśmy wziąć pod uwagę już na etapie planowania biznesu i podpowiedziała, czyich rad powinna słuchać przedsiębiorcza kobieta. Nie obyło się też bez cennych wskazówek, jak wykorzystać m.in. Facebook’a czy LinkedIn do promocji kobiecej marki.

 

Podczas przerwy uczestniczki po raz pierwszy mogły wykorzystać pozyskaną wiedzę i nawiązując relację miedzy sobą, szukać przyszłych, potencjalnych klientów czy parterów biznesowych. Miłym akcentem na koniec Dnia Kobiet Biznesu była loteria wizytówkowa, podczas której wylosowano: „To Twoja Firma – 12 kroków do sukcesu”, zestaw słuchawek samochodowych, zaproszenie na szkolenie „Ty i Twoja marka online”, kurs „Instagram dla biznesu i marki osobistej”, profesjonalną sesję zdjęciową oraz kilka egzemplarzy książki „Uwierz w swoją markę online” przygotowanych przez Joannę Ceplin.

Jesteśmy dumni, że w tym wydarzeniu wzięło udział tyle pań. To pokazuje, jak potrzebne są tego typu spotkania. Dzień Kobiet Biznesu jest momentem, kiedy kobiety się ze sobą integrują, poznają swoją siłę i mogą wymieniać się doświadczeniami. Jednocześnie cieszy wysoki poziom merytoryczny zagadnień poruszanych podczas warsztatów. Czujemy satysfakcję, że możemy edukować i wzmacniać polską, w tym kobiecą przedsiębiorczość. Przez wydarzenia takie jak to pokazujemy, że Fundacja Tax Care nad tym rozwojem czuwa i w zależności od potrzeb może go wspierać – mówi Anna Flaga – Błaszczyk.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl