• 14.01.2021

    Wybór odpowiedniego modelu atrybucji, a skuteczna analiza konwersji

    Konwersja to termin, z którym często spotykają się ci, którzy chcą dokonać analizy zachowań użytkownika na stronie. Z konwersją ściśle łączy się atrybucja i to o niej będzie poniższa rozmowa, do której zaprosiliśmy Piotra Litwę – eksperta w dziedzinie analityki webowej.  Czym jest atrybucja? Atrybucja to po prostu przypisanie konkretnemu źródłu udziału w konwersji. W przypadku Google Analytics atrybucja przypisywana jest “last click non direct” – to znaczy, że liczy się ostatnie źródło, […]
  • Biznes

    Biznes jedna z głównych kategorii naszego bloga. Szczególnie duży nacisk kładziemy na jej rozwój. Dlaczego jest ona taka ważna? Głęboko wierzymy w rozwój przedsiębiorczego Państwa. Wiemy, że większa świadomość biznesowa to lepsza ekonomia życia codziennego. W tej kategorii prezentujemy pomysły na biznes. Staramy się selekcjonować idee, aby każdy pomysł na biznes był możliwy do prostego wykorzstania i wdrożenia u siebie. Chcemy aby franczyzy, które będziemy opisywać były możliwe na każdą kieszeń, dlatego będą rozwiązania, których rozwinięcie wymaga setek tysięcy złotych, ale także takie, które wymagają niewielkiego wkładu własnego. Doskonale wiemy, że prowadzenie własnej firmy, wymaga bardzo dużej liczby szczegółowych informacji, dlatego właśnie zapraszamy absolutnych specjalistów do rozwijania naszej kategorii biznes.

    Powered by: unstudio.pl