Muzyka jest w każdym z nas!

29.05.2016 AUTOR: Adrian Milnikel

Nie skłamię jeśli powiem, że muzyka jest w każdym z nas. Jedni czują ją słabiej inni mocniej, ale każdy z nas wychwytuje rytm. Muzyka bowiem jest uniwersalnym językiem rozumianym w każdym zakątku świata. Dzisiejsza rzeczywistość jest przepełniona dźwiękami, rozwój nowych technologii zaś sprawia, że sposobów na ich tworzenie i przekazywania przybywa.

Potrzeba komunikacji między ludźmi istnieje od zawsze. Sposoby kontaktowania ewoluują i zmieniają się, a my szukamy tego idealnego dla nas, naszego trybu życia i przyzwyczajeń. Według raportu Business Insider, spędzamy już ponad 50 minut każdego dnia na samych aplikacjach komunikacyjnych Facebooka, a 97% osób używających aplikacji najchętniej korzysta właśnie z messengerów.

Osoby, które potrzebują muzyki tak silnie jak komunikacji ze swoimi znajomymi, na pewno szybko zaprzyjaźnią się z Feat.
Feat. jest zupełnie nowym projektem, mającym za zadanie poszerzać dotychczasowe formy komunikacji i wyrażania emocji, wzbogacenie świata  muzyki i dźwięków o nową formę przekazu. Przybliżenie artystów do ich fanów oraz stworzenie miejsca dla wszystkich artystów muzycznych na świecie.
Czym właściwie jest Feat.? Feat. to łódzki start-up, powoli przeprowadzający się do San Francisco, aplikacja mobilna oraz platforma webowa. Aplikacja umożliwia przesyłanie elementów muzycznych, sampli i cytatów, podczas gdy strona społeczności Feat. (www.feat.rocks) pozwala użytkownikom na dodawanie własnych sample packów, które chcieliby widzieć w aplikacji.

Feat. zrodził się z miłości do muzyki oraz technologii w czasach, gdy nasze życie toczy się w dużej mierze na messengerach.

Jakie możliwości daje ten projekt? Nigdy nie zabrakło Wam słów podczas rozmowy? Nie zdarzyło Wam się szukać utworów a YouTube aby wyrazić opinię na jakiś temat? Wstrzelić się w ten konkretny, unikatowy moment gdzie potrzebowaliście po prostu powiedzieć więcej? Tym właśnie jest Feat. Nie jest to narzędzie jedynie dla fanów muzyki, ale i dla artystów, dla których projekt stanowi nową drogę do budowania relacji ze swoimi fanami.

Projekt feat. wpisuje się również w nowy trend jakim jest conversational commerce, kierunek wprowadzający bizneskomunikację w internecie na nowe tory. Firmy zadomawiają się na messengerach, gdzie mogą być jeszcze bliżej swojego klienta. Feat., jako kreatywny sposób wyrażania emocji, może być jednym z ciekawszych elementów w tej nowej relacji marki z klientem.

Dodatkowo umożliwienie fanom “mówienia” słowami ulubionego artysty brzmi jak najlepsza droga do zbudowania trwałej relacji artysta – fan. Przykładów jest tak wiele jak wiele powstało piosenek. Zwyciężyłeś? “We are the Champions – Queen “ . Chcesz się przywitać? “ Hello – Adele” pozwoli Ci  rozpocząć rozmowę. Niesamowitym jest jak wielką skalę może przybrać ten projekt. Facebook Messenger posiada ponad 900mln użytkowników, a liczby wciąż rosną.

Wygląda na to, że świat muzyczny nie powiedział jeszcze ostatniego słowa 🙂

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/content-marketing/muzyka-popularna-sztuka-czy-produkt-marketing-tresci-i-strategia-promocji-na-rynku-muzycznym

Wywiad z Tomaszem Dziobiakiem – aż 70% ludzi nie otworzy maila od Ciebie

 

Do góry!

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail