Nie skłamię jeśli powiem, że muzyka jest w każdym z nas. Jedni czują ją słabiej inni mocniej, ale każdy z nas wychwytuje rytm. Muzyka bowiem jest uniwersalnym językiem rozumianym w każdym zakątku świata. Dzisiejsza rzeczywistość jest przepełniona dźwiękami, rozwój nowych technologii zaś sprawia, że sposobów na ich tworzenie i przekazywania przybywa.
Potrzeba komunikacji między ludźmi istnieje od zawsze. Sposoby kontaktowania ewoluują i zmieniają się, a my szukamy tego idealnego dla nas, naszego trybu życia i przyzwyczajeń. Według raportu Business Insider, spędzamy już ponad 50 minut każdego dnia na samych aplikacjach komunikacyjnych Facebooka, a 97% osób używających aplikacji najchętniej korzysta właśnie z messengerów.
Osoby, które potrzebują muzyki tak silnie jak komunikacji ze swoimi znajomymi, na pewno szybko zaprzyjaźnią się z Feat.
Feat. jest zupełnie nowym projektem, mającym za zadanie poszerzać dotychczasowe formy komunikacji i wyrażania emocji, wzbogacenie świata muzyki i dźwięków o nową formę przekazu. Przybliżenie artystów do ich fanów oraz stworzenie miejsca dla wszystkich artystów muzycznych na świecie.
Czym właściwie jest Feat.? Feat. to łódzki start-up, powoli przeprowadzający się do San Francisco, aplikacja mobilna oraz platforma webowa. Aplikacja umożliwia przesyłanie elementów muzycznych, sampli i cytatów, podczas gdy strona społeczności Feat. (www.feat.rocks) pozwala użytkownikom na dodawanie własnych sample packów, które chcieliby widzieć w aplikacji.
Feat. zrodził się z miłości do muzyki oraz technologii w czasach, gdy nasze życie toczy się w dużej mierze na messengerach.
Jakie możliwości daje ten projekt? Nigdy nie zabrakło Wam słów podczas rozmowy? Nie zdarzyło Wam się szukać utworów a YouTube aby wyrazić opinię na jakiś temat? Wstrzelić się w ten konkretny, unikatowy moment gdzie potrzebowaliście po prostu powiedzieć więcej? Tym właśnie jest Feat. Nie jest to narzędzie jedynie dla fanów muzyki, ale i dla artystów, dla których projekt stanowi nową drogę do budowania relacji ze swoimi fanami.
Projekt feat. wpisuje się również w nowy trend jakim jest conversational commerce, kierunek wprowadzający biznes i komunikację w internecie na nowe tory. Firmy zadomawiają się na messengerach, gdzie mogą być jeszcze bliżej swojego klienta. Feat., jako kreatywny sposób wyrażania emocji, może być jednym z ciekawszych elementów w tej nowej relacji marki z klientem.
Dodatkowo umożliwienie fanom “mówienia” słowami ulubionego artysty brzmi jak najlepsza droga do zbudowania trwałej relacji artysta – fan. Przykładów jest tak wiele jak wiele powstało piosenek. Zwyciężyłeś? “We are the Champions – Queen “ . Chcesz się przywitać? “ Hello – Adele” pozwoli Ci rozpocząć rozmowę. Niesamowitym jest jak wielką skalę może przybrać ten projekt. Facebook Messenger posiada ponad 900mln użytkowników, a liczby wciąż rosną.
Wygląda na to, że świat muzyczny nie powiedział jeszcze ostatniego słowa 🙂
Zostaw komentarz