W reklamie social media skutecznie zastępują tradycyjną telewizję

16.03.2018 AUTOR: REDAKCJA

30 prelegentów, 22 godziny prelekcji, 2 dni networkingu i jeden ważny temat. Tak w skrócie można opisać nadchodzące majowe wydarzenie w Krakowie – konferencję Akademia Marketingu: Social media to nowa telewizja.

16 i 17 maja 2018 r. w Krakowskim Parku Technologicznym (Kraków) odbędzie się trzecia edycja Akademii Marketingu. Tym razem tematem przewodnim będzie video marketing. Będzie to pierwsza konferencja w Polsce poświęcona budżetowaniu, analityce i technologii video marketingu w social media. To także największe wydarzenie w Małopolsce skierowane do osób odpowiedzialnych za planowanie zakupów w mediach oraz zarządzanie mediami społecznościowymi.

Dlaczego social media to nowa telewizja?

Nawet sześć godzin dziennie spędzamy online, z czego aż dwie godziny poświęcamy tylko i wyłącznie mediom społecznościowym, najczęściej na smartfonie. Czy w tej sytuacji pamiętamy jeszcze jak używać telewizora? Coraz gorzej. Jak pokazują badania[1], ponad dwa razy więcej czasu poświęcamy na oglądanie video w internecie niż w TV. Jeżeli używamy telewizora to jako ekranu do oglądania Netflixa. Połowa najmłodszego pokolenia (generacji Z) nie wyobraża sobie życia bez YouTube[2].

W tej sytuacji zasadne wydaje się pytanie: czy firmy i marki nadal potrzebują reklamy w TV? Czy social media to realna i, co ważniejsze, efektywniejsza alternatywa dla środka masowego przekazu?

Targetowanie i analiza dotarcia komunikatu video w mediach społecznościowych jest nieporównywalnie precyzyjniejsza, niż ta oferowana w tradycyjnej telewizji oraz dostępna dla każdego: dużej i małej firmy – mówi Grzegorz Miłkowski, pomysłodawca i współorganizator Akademii Marketingu i dodaje: – Video marketing to temat obszerny, dlatego podczas najbliższej konferencji Akademii Marketingu chcemy podejść do niego nie tylko od strony doborów kanałów dotarcia, treści, formatów czy kreacji, ale również technologii i jej perspektyw.

Podczas Akademii Marketingu: Social media to nowa telewizja uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.: jak planować wydatki na reklamę na Facebooku i ATL, jak generować leady za pomocą video w branży B2B i B2C czy mądrze łączyć promocję na YouTube i Facebooku. Dużo miejsca poświęcone będzie mierzeniu i angażowaniu odbiorców, w tym współpraca z influencerami.

Podczas tej edycji również nie zabraknie prelekcji poświęconych praktycznemu użyciu technologii, jakie można dziś wykorzystać w video marketingu i social media – podsumowuje Grzegorz Miłkowski.

Szansa na unikalną wiedzę od ekspertów z różnych dziedzin

W Krakowie na scenie w ciągu dwóch dni pojawi się aż 30 prelegentów z czołowych polskich firm. Na Akademii Marketingu swoje prelekcje będą mieli m.in. Jan Zając (Sotrender), Agnieszka Chabrzyk (Business Factory – Facebook Marketing Partner), Michał Grzebyk (ContentHouse), Artur Jabłoński, Grzegorz Miłkowski (ContentHouse) czy Ewa Grzelakowska-Kostoglu (vlogerka znana jako Red Lipstick Monster). Na scenie pojawią się również przedstawiciele z Brand24, Synerise, SMSAPI, FreshMail, Netizens, Kantar Millward Brown czy MyLo.

Dla kogo jest konferencja?

Konferencja skierowana jest głównie do osób odpowiedzialnych za marketing, tj. dyrektorów marketingu, brand managerów, specjalistów ds. PR, właścicieli małych i średnich firm, osób związanych z planowaniem i zakupem mediów (media plannerzy / buyerzy), social media specjalistów, content designerów, strategów, oraz właścicieli startupów i firm działających w branży e-commerce.

Szczegółowe informacje na temat programu i biletów: http://akademiamarketingu.edu.pl

https://facebook.com/AkademiaMarketinguCOM

[1] http://variety.com/2016/digital/news/millennial-gen-z-youtube-netflix-video-social-tv-study-1201740829/

[2] http://www.adweek.com/digital/infographic-50-of-gen-z-cant-live-without-youtube-and-other-stats-that-will-make-you-feel-old/

Do góry!

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail