W reklamie social media skutecznie zastępują tradycyjną telewizję

16.03.2018 AUTOR: REDAKCJA

30 prelegentów, 22 godziny prelekcji, 2 dni networkingu i jeden ważny temat. Tak w skrócie można opisać nadchodzące majowe wydarzenie w Krakowie – konferencję Akademia Marketingu: Social media to nowa telewizja.

16 i 17 maja 2018 r. w Krakowskim Parku Technologicznym (Kraków) odbędzie się trzecia edycja Akademii Marketingu. Tym razem tematem przewodnim będzie video marketing. Będzie to pierwsza konferencja w Polsce poświęcona budżetowaniu, analityce i technologii video marketingu w social media. To także największe wydarzenie w Małopolsce skierowane do osób odpowiedzialnych za planowanie zakupów w mediach oraz zarządzanie mediami społecznościowymi.

Dlaczego social media to nowa telewizja?

Nawet sześć godzin dziennie spędzamy online, z czego aż dwie godziny poświęcamy tylko i wyłącznie mediom społecznościowym, najczęściej na smartfonie. Czy w tej sytuacji pamiętamy jeszcze jak używać telewizora? Coraz gorzej. Jak pokazują badania[1], ponad dwa razy więcej czasu poświęcamy na oglądanie video w internecie niż w TV. Jeżeli używamy telewizora to jako ekranu do oglądania Netflixa. Połowa najmłodszego pokolenia (generacji Z) nie wyobraża sobie życia bez YouTube[2].

W tej sytuacji zasadne wydaje się pytanie: czy firmy i marki nadal potrzebują reklamy w TV? Czy social media to realna i, co ważniejsze, efektywniejsza alternatywa dla środka masowego przekazu?

Targetowanie i analiza dotarcia komunikatu video w mediach społecznościowych jest nieporównywalnie precyzyjniejsza, niż ta oferowana w tradycyjnej telewizji oraz dostępna dla każdego: dużej i małej firmy – mówi Grzegorz Miłkowski, pomysłodawca i współorganizator Akademii Marketingu i dodaje: – Video marketing to temat obszerny, dlatego podczas najbliższej konferencji Akademii Marketingu chcemy podejść do niego nie tylko od strony doborów kanałów dotarcia, treści, formatów czy kreacji, ale również technologii i jej perspektyw.

Podczas Akademii Marketingu: Social media to nowa telewizja uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.: jak planować wydatki na reklamę na Facebooku i ATL, jak generować leady za pomocą video w branży B2B i B2C czy mądrze łączyć promocję na YouTube i Facebooku. Dużo miejsca poświęcone będzie mierzeniu i angażowaniu odbiorców, w tym współpraca z influencerami.

Podczas tej edycji również nie zabraknie prelekcji poświęconych praktycznemu użyciu technologii, jakie można dziś wykorzystać w video marketingu i social media – podsumowuje Grzegorz Miłkowski.

Szansa na unikalną wiedzę od ekspertów z różnych dziedzin

W Krakowie na scenie w ciągu dwóch dni pojawi się aż 30 prelegentów z czołowych polskich firm. Na Akademii Marketingu swoje prelekcje będą mieli m.in. Jan Zając (Sotrender), Agnieszka Chabrzyk (Business Factory – Facebook Marketing Partner), Michał Grzebyk (ContentHouse), Artur Jabłoński, Grzegorz Miłkowski (ContentHouse) czy Ewa Grzelakowska-Kostoglu (vlogerka znana jako Red Lipstick Monster). Na scenie pojawią się również przedstawiciele z Brand24, Synerise, SMSAPI, FreshMail, Netizens, Kantar Millward Brown czy MyLo.

Dla kogo jest konferencja?

Konferencja skierowana jest głównie do osób odpowiedzialnych za marketing, tj. dyrektorów marketingu, brand managerów, specjalistów ds. PR, właścicieli małych i średnich firm, osób związanych z planowaniem i zakupem mediów (media plannerzy / buyerzy), social media specjalistów, content designerów, strategów, oraz właścicieli startupów i firm działających w branży e-commerce.

Szczegółowe informacje na temat programu i biletów: http://akademiamarketingu.edu.pl

https://facebook.com/AkademiaMarketinguCOM

[1] http://variety.com/2016/digital/news/millennial-gen-z-youtube-netflix-video-social-tv-study-1201740829/

[2] http://www.adweek.com/digital/infographic-50-of-gen-z-cant-live-without-youtube-and-other-stats-that-will-make-you-feel-old/

Do góry!

Polecane artykuły

16.07.2019

Wyróżnij się na tle konkurencji! 6 typów wiadomości w e-mail ...

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam