Fascynuje Cię coraz większa rola mediów społecznościowych w biznesie?
Chcesz poszerzyć swoje horyzonty i poznać nowe tajniki marketingu zupełnie za darmo?
Już w dniach 8 – 10 kwietnia będziesz miał na to niepowtarzalną okazję! Podczas drugiej edycji 3-dniowej konferencji . Social Media Social Business organizowanej przez Studenckie Koło Naukowe Marketingu SGH będziesz miał możliwość zagłębienia się w ten zaskakujący i wielobarwny świat marketingu dzięki serii warsztatów oraz prelekcji, prowadzonych pod okiem wybitnych specjalistów z branży.
Wśród prelegentów znajdą się takie osobistości jak Radosław Kotarski, twórca kanału „Polimaty” na youtube; Paweł Tkaczyk autor bestsellerowych książek „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”. Właściciel agencji reklamowej MIDEA, mówca publiczny, autor jednego z najpopularniejszych blogów marketingowych. Angelika Chimkowska, autorka książki „Psychologia zmiany w życiu i biznesie” i prelegentka wielu prestiżowych konferencji czy Social Tigers, czyli mistrzowie content marketingu posiadający na swoim koncie liczne sukcesy związane z integracją różnych kanałów promocji w spójną strategię marketingową.
HARMONOGRAM
PONIEDZIAŁEK 8.04.2019:
17:30 Łukasz Chwiszczuk – „Reklama w Google od kuchni”.
19:00 Angelika Chimkowska – „Silna marka na LinkedIn, czyli social selling w praktyce”.
20:00 Kamil Sokołowski (BrandBuddies) – który opowie Wam o influencer marketingu.
WTOREK 9.04.2019
17:30 Radek Kotarski – „Jak sprzedać tysiące książek, których nikt nie potrzebuje”.
19:00 Franciszek Georgiew i Piotr Łokuciejewski (Social Tigers) – opowiedzą nam o funkcjonowaniu i pracy w agencji marketingowej!
ŚRODA 10.04.2019
17:30 Sylwia Barthel de Weydenthal (Facebook) – opowie nam o podstawach reklamy na Facebooku, Instagramie i Messengerze oraz pokaże najciekawsze kampanie z Polski i ze świata w formie case-study.
19:00 Paweł Tkaczyk – prelegent, którego gościliśmy rok temu na Ambient Days SGH, w tym roku wystąpi ze specjalnym programem, którego nie możemy zdradzić! Dajcie się zaskoczyć, na pewno nie pożałujecie!
20:00 Jakub Biel „Kampanie niestandardowe, które sprzedają”
Zostaw komentarz