Tefal rozpoczyna serię spotkań na Clubhouse
Nowa sieć społecznościowa Clubhouse budzi spore zainteresowanie i oprócz przedsiębiorców czy influencerów, można tam już spotkać marki. Jedną z nich jest Tefal – producent artykułów gospodarstwa domowego. Marka na Clubhouse podczas rozmowy w czasie rzeczywistym chce poruszać wszelkie wątki dotyczące biznesu i zachęcać do dyskusji oraz brania udziału właśnie w rozmowach w czasie rzeczywistym. Tefal zapowiedział już, że będzie zapraszać gości. Pierwsze spotkanie na Clubhouse, które będzie mieć miejsce we wtorek 16 marca o godz. 17:00 dotyczyć będzie autorskiej filozfii DBAM, którą kieruje się Tefal. Idea ta ma stawiać w centrum takie wartości, jak autonomia, odpowiedzialność i zaufanie – ma to pomóc wszystkim pracownikom firmy czuć się odpowiedzialnymi za współtworzenie jej sukcesu.
– Będziemy chcieli rozmawiać o tym, jak prowadzić dziś odpowiedzialny i mądry biznes. Mamy sporo do powiedzenia, ale chcemy też posłuchać, jak naszą pracę widzą inni praktycy biznesu – twierdzi Agnieszka Stecko odpowiedzialna za PR i komunikację Tefal.
Pierwsze spotkanie w pokoju Tefal na Clubhouse poprowadzi Radosław Matuszkiewicz – general manager Poland&Ukraine w Groupe SEB oraz Karol Turek – retail director Poland&Ukraine w sieci sklepów marki. Zaproszenie do rozmowy otrzymał Greg Albrecht – autour podcastu biznesowego Greg Albrecht Podcast – Wszystkie Twarze Biznesu oraz przedsiębiorca i anioł biznesu.
Clubhouse – sieć społecznościowa stawiająca na rozmowy na żywo
Clubhouse to medium społecznościowe, które stawia na rozmowy głosowe, które odbywają zaproszone do dyskusji osoby w specjalnie stworzonym do tego pokoju. Na razie jedynie użytkownicy iPhone’ów i urządzeń z iOS otrzymują dostęp do aplikacji. W Clubhouse nie ma innej formy komunikacji niż audio. W przeciwieństwie do social mediów takich, jak Facebook, Twitter czy Instagram. Również nie każdy pomimo otrzymania zaproszenia może uczestniczyć w rozmowie. To twórcy pokoju decydują, kto może brać czynny udział w dyskusji na Clubhouse. Pozostali użytkownicy mogą jedynie słuchać prowadzonej konwersacji. Aplikacja stała się jednak niezwykle popularna – w dużej mierze przez swoją „elitarność”.
Wśród użytkowników Clubhouse nie brakuje postaci takich jak Oprah Winfrey, Elon Musk czy Drake. Na chwilę obecną Clubhouse ma około 8 milionów pobrań. Daleko mu zatem do liderów takich jak wcześniej wymieniony Facebook. Jednak w świecie marketingu i mediów już zapowiedziano, że będzie to jedna z najgłośniejszych aplikacji 2021 r. I przynajmniej na razie – faktycznie się na to zapowiada.
Zostaw komentarz