Na Clubhouse swój własny pokój otwiera Tefal. Greg Albrecht będzie gościem pierwszego spotkania

Tefal włącza Clubhouse do swojej strategii komunikacji i rusza ze spotkaniami. Firma na Clubhouse chce rozmawiać o tym, jak prowadzić odpowiedzialny biznes. Pierwsze spotkanie traktować będzie o kulturze organizacyjnej. Gościem specjalnym pokoju Tefal na Clubhouse jest Greg Albrecht.

Na Clubhouse swój własny pokój otwiera Tefal. Greg Albrecht będzie gościem pierwszego spotkania

Fot. Materiały prasowe

Tefal rozpoczyna serię spotkań na Clubhouse

Nowa sieć społecznościowa Clubhouse budzi spore zainteresowanie i oprócz przedsiębiorców czy influencerów, można tam już spotkać marki. Jedną z nich jest Tefal – producent artykułów gospodarstwa domowego. Marka na Clubhouse podczas rozmowy w czasie rzeczywistym chce poruszać wszelkie wątki dotyczące biznesu i zachęcać do dyskusji oraz brania udziału właśnie w rozmowach w czasie rzeczywistym. Tefal zapowiedział już, że będzie zapraszać gości. Pierwsze spotkanie na Clubhouse, które będzie mieć miejsce we wtorek 16 marca o godz. 17:00 dotyczyć będzie autorskiej filozfii DBAM, którą kieruje się Tefal. Idea ta ma stawiać w centrum takie wartości, jak autonomia, odpowiedzialność i zaufanie – ma to pomóc wszystkim pracownikom firmy czuć się odpowiedzialnymi za współtworzenie jej sukcesu.

–  Będziemy chcieli rozmawiać o tym, jak prowadzić dziś odpowiedzialny i mądry biznes. Mamy sporo do powiedzenia, ale chcemy też posłuchać, jak naszą pracę widzą inni praktycy biznesu – twierdzi Agnieszka Stecko odpowiedzialna za PR i komunikację Tefal.

Pierwsze spotkanie w pokoju Tefal na Clubhouse poprowadzi Radosław Matuszkiewicz – general manager Poland&Ukraine w Groupe SEB oraz Karol Turek – retail director Poland&Ukraine w sieci sklepów marki. Zaproszenie do rozmowy otrzymał Greg Albrecht – autour podcastu biznesowego Greg Albrecht Podcast – Wszystkie Twarze Biznesu oraz przedsiębiorca i anioł biznesu. 

Clubhouse – sieć społecznościowa stawiająca na rozmowy na żywo

Clubhouse to medium społecznościowe, które stawia na rozmowy głosowe, które odbywają zaproszone do dyskusji osoby w specjalnie stworzonym do tego pokoju. Na razie jedynie użytkownicy iPhone’ów i urządzeń z iOS otrzymują dostęp do aplikacji. W Clubhouse nie ma innej formy komunikacji niż audio. W przeciwieństwie do social mediów takich, jak Facebook, Twitter czy Instagram. Również nie każdy pomimo otrzymania zaproszenia może uczestniczyć w rozmowie. To twórcy pokoju decydują, kto może brać czynny udział w dyskusji na Clubhouse. Pozostali użytkownicy mogą jedynie słuchać prowadzonej konwersacji. Aplikacja stała się jednak niezwykle popularna – w dużej mierze przez swoją “elitarność”.

Wśród użytkowników Clubhouse nie brakuje postaci takich jak Oprah Winfrey, Elon Musk czy Drake. Na chwilę obecną Clubhouse ma około 8 milionów pobrań. Daleko mu zatem do liderów takich jak wcześniej wymieniony Facebook. Jednak w świecie marketingu i mediów już zapowiedziano, że będzie to jedna z najgłośniejszych aplikacji 2021 r. I przynajmniej na razie – faktycznie się na to zapowiada. 

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl