To, że branża SEM jest wyjątkowa wiemy nie od dziś – łączy specjalistów z zakresu SEO, AdWords ale wykracza poza te ramy sięgając UX, analityki czy content marketingu. Przede wszystkim to bardzo towarzyska grupa, dlatego idea spotkań semKRK – wyjątkowego barcampu podbiła serca branży. Na dziewiątej wyjątkowej edycji, która odbędzie się 30 maja w Starej Zajezdni w Krakowie pojawi się 12 prelegentów, praktyków i specjalistów z branży. Aby wystąpić przed publicznością semKRK musisz być świetnym praktykiem i dowieść, że umiesz przekazywać swoją wiedzę w ciekawy sposób. W tej edycji zaproszeni do wystąpień zostali wyłącznie najlepsi z najlepszych prelegentów poprzednich ośmiu edycji oraz kilka nowych osób wyróżniających się doświadczeniem lub sukcesami branżowymi.
Spotkania adresowane są dla właścicieli biznesów, działów marketingu, agencji i specjalistów SEM ale również dla osób, które prowadzą sklepy internetowe lub związane są z rynkiem e-commerce. Bardzo wysokie oceny spotkaniom wystawiały również osoby zaczynające swoją przygodę z rynkiem reklamy online.
W trakcie semKRK #9 BIG rozdane zostaną semKRK awards. Te specjalne wyróżnienia mogą zdobyć najlepsze case studies z kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim. Zgłoszenia w dwóch kategoriach: Najlepsza kampania SEO oraz Najlepsza kampania AdWords rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM. Termin zgłoszeń upływa 15 maja. Więcej informacji pod adresem http://semkrk.pl/semkrk-awards/.
Idea spotkań organizowanych przez Krakowską DevaGroup to branżowe spotkanie i wymiana wiedzy. Udało się pójść o krok dalej – nadać wydarzeniu wyjątkowy barcampowy charakter, prelekcje wymieszane są z networkingiem, wymianą kontaktów i spotkaniami, często po latach, przy barze. Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnego wyjścia, goście z całej polski odwiedzają je często całymi działami SEM, które potrafią liczyć po kilkanaście osób.Termin spotkania nie jest przypadkowy, środa przed długim weekendem to doskonały wstęp do tego aby zostać w Krakowie na dłużej i cieszyć się atmosferą miasta.
Stara Zajezdnia to sprawdzone miejsce z poprzedniej edycji. Bardzo pojemna sala na ponad 600 osób, świetnie nagłośniona z profesjonalną ekipą techniczną i projektorami najwyższej klasy. Wybierając salę nie bez znaczenia był fakt, że to właśnie tu odbyło się wręczanie najbardziej prestiżowych nagród w branży – European Search Awards.
Po raz pierwszy na semKRK pojawią się zagraniczni goście – Dixon Jones, ikona SEO z Wielkiej Brytanii, pracujący w Majestics, narzędziu do analizy linków, które docenione zostało nagrodą Królowej Angielskiej oraz .. wydrukowało profil linków na drukarce 3D w kosmosie. Sam Marsden reprezentuje DeepCrawl, jeden z najbardziej zaawansowanych crawlerów, narzędzi do pracy SEO, który umożliwia precyzyjne audyty największych serwisów. DeepCrawl w osobie Michała Magdziarza występował już na semKRK i była to jedna z najlepszych technicznych prezentacji, stąd spodziewamy się kolejnej dawki wiedzy. Obie prezentacje zostaną wygłoszone w języku angielskim.
Największe firmy pracujące z SEM będą dobrze reprezentowane na semKRK – wśród prelegentów pojawi się Agata Pilacińska-Jakubowska, specjalistka z Google/DoubleClick. Sebastian Gnieciecki z Polska Press Grupa, ekspert SEO, pracujący dla największych polskich portali przygotował wraz z Tomaszem Sobiesiakiem prezentację, dotycząca obecności serwisów w Google News.
Faktem jest, że na Polskim rynku mamy świetne narzędzia analityczne dla branży SEM. Damian Sałkowski z Senuto nie raz dowiódł, że dzięki dostępowi do m.in. analiz milionów słów kluczowych jest w stanie zaskoczyć nas wnioskami i pokazać na czym powinno skupiać się SEO. Prawdziwą gwiazdą semKRK będzie występujący po raz trzeci Cezary Glijer, Head of SEO w K2 Media. Cezary z racji doświadczenia jest kopalnią wiedzy w zakresie SEO, a każda z jego prezentacji zyskiwała wysokie oceny i była wymieniana jako najlepszy element spotkań semKRK. Tym razem Cezary przygotuje nas na SEO w 2019 roku.
Dobre SEO nie mogłoby istnieć bez szybkiej strony, czyli między innymi świetnego hostingu. Artur Pajkert z Hekko powie o tym do czego doszedł po latach analiz jakie elementy serwera/hostingu wpływają najbardziej na pozycjonowanie.
Zeszłoroczne semKRK zamykał z doskonałym humorystycznym akcentem Karol Dziedzic, szkoleniowiec i Certyfikowany Trener AdWords z Socjomanii. Karol pokazuje, że bycie ekspertem i praktykiem to jedno, ale to umiejętność przekazania wiedzy tworzy świetne wrażenie i prezentacje.
Jeśli choć trochę interesujesz się SEO to na pewno czytasz blog Pawła Gontarka, ale znasz go pewnie jako Zgreda. Paweł jest jedną z tych osób, które swoją niesamowita wiedzą dzielą się bardzo chętnie. Udowodnił, że poza pisaniem potrafi też wygłosić dobrą prezentację i w przystępny sposób przybliżyć słuchaczom trudne techniczne aspekty pozycjonowania.
To nie koniec atrakcji, ostatnich prelegentów ogłosimy w trakcie sprzedaży biletów, tradycyjnie nagradzając niższymi cenami biletów te osoby, które postanowiły nam zaufać kupując je nie znając pełnej agendy.
Serdecznie zapraszamy do Krakowa 30 maja na wyjątkową edycję spotkań semKRK. Gwarantujemy świetną atmosferę i dużą dawkę wiedzy.
W trakcie semKRK #9 BIG rozdamy semKRK awards. Te specjalne wyróżnienia chcemy przyznać najlepszym case studies z kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim.
Zgłoszenia w dwóch kategoriach: Najlepsza kampania SEO oraz Najlepsza kampania AdWords rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM.
Terminarz:
21.05 – upływa termin nadsyłania zgłoszeń
24.05 – ogłoszenie wyników
30.05 – zaprezentowanie najlepszych case studies na żywo podczas semKRK
Zwycięskie prace nagradzamy wyjątkową bo jedyną nagrodą branżową SEM w Polsce. Dodatkowo najlepsi mogą zaprezentować się przed publicznością semKRK #9 BIG na żywo.
Pobierz poniższy formularz zgłoszeniowy i zgłoś bezpłatnie swoją pracę.
- Każda agencja/firma działająca w Polsce lub kampania na polski rynek może zostać zgłoszona. Zapraszamy freelancerów, pracowników in-house i agencje każdej wielkości.
- Kampania może być już wcześniej nagradzana czy zgłaszana na konkursy, ale musi to być zaznaczone w zgłoszeniu.
- Obowiązuje limit 3 case-study na podmiot.
- Opisywana kampania i dane mogą pochodzić wyłącznie z 2017 i 2018 roku.
- Sędziowie skupiają się na: innowacyjności, kreatywności, nietypowym podejściu, stosunku budżetu do efektów i samych efektach ale mają na uwadze, czy przykład będzie atrakcyjny również dla słuchaczy semKRK.
- W zgłoszeniach cenimy przejrzystość, wypunktowania nad długie akapity, trzymanie się limitu znaków i grafik oraz podawanie bezwzględnych liczb ( wzrost o 100% nic nie mówi jeśli nie znamy podstawy) oraz historię.
- Sędziowie zobowiązują się do zachowania poufności a ich lista dostępna jest na semkrk.pl, a ich agencje i klienci nie mogą brać udziału w konkursie. Każdy konflikt interesów może i powinien być zgłaszany nam bezpośrednio.
- Ocena prac to tylko merytoryka: brak głosowania sms i żebrolajków
Strona konferencji: semkrk.pl
Strona wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1853536761611088/
Zdjęcia:
https://www.facebook.com/pg/spotkaniasemkrk/photos/?tab=album&album_id=880625568770390
https://www.facebook.com/pg/spotkaniasemkrk/photos/?tab=album&album_id=1042518132581132
Zostaw komentarz