Katarzyna Baranowska przechodzi z Artefakt do Fox Strategy

06.10.2016 AUTOR: REDAKCJA

Po ponad sześciu latach współpracy Katarzyna Baranowska rozstała się z marką Artefakt (należącą obecnie do Bauer Media Grup). Od października, jako SEM Manager, rozpoczęła pracę we wrocławskiej agencji Fox Strategy.

Dotychczas Katarzyna prowadziła projekty SEO dla kluczowych klientów Artefakt i odpowiadała za przygotowanie strategii, doradztwo i konsulting w zakresie promocji witryn w wynikach wyszukiwania. Równocześnie była odpowiedzialna za szkolenia zespołu. Od ponad roku reprezentowała markę Artefakt i odpowiadała za promocję firmy.

Jako SEM Manager w Fox Strategy będzie pracowała nad poprawą konwersji dla serwisów i sklepów internetowych oraz prowadziła działania skupiające się wokół projektowania i realizowania kampanii w wyszukiwarce internetowej Google. Jako specjalista SEO z ponad 7-letnim doświadczeniem będzie także doradzała klientom w zakresie optymalizacji i pozycjonowania. Katarzyna będzie również odpowiadała za promocję marki Fox Startegy oraz prowadzenie działań wspierających jej rozwój.
Katarzyna zapytana o przyczynę rozstania z firmą Artefakt po tak długim czasie podkreśla przede wszystkim chęć rozwoju a także możliwość współtworzenia firmy i większą odpowiedzialność za realizowane działania.
– Fox Startegy to firma daleka od korporacyjnych schematów i gotowych strategii działania dla klientów. Wspólnie z Eweliną Podrez (która jest właścicielką agencji oraz pełni w niej funkcję Head of SEO) chcemy skorzystać z naszego doświadczenia i indywidualnie podchodzić do każdego projektu, osobiście się angażować i wykorzystywać różne znane nam sposoby, aby wypracować sukcesy dla klientów – odpowiedziała Katarzyna. – Nie boimy się nowych wyzwań, pracy przy wymagających projektach czy działania jako realna część zespołu Klienta a nie firma w której po prostu wykupuje on usługę.

Do góry!

Polecane artykuły

26.11.2020

Ładowarka do samochodów elektrycznych – jak wybrać model odpowiedni dla miejsc ...