Dnia 19 kwietnia br. miała miejsce premiera debiutanckiej książki Aliny Stasiak Droga do gwiazd, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. Ta książka to marketingowo-PR-owy shake. To publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…
Porażki i sukcesy gwiazd w procesie budowania marki osobistej
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki.
Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w formie plotek, a jednak z pełnym profesjonalizmem i marketingową wiedzą. Właśnie w taki sposób Autorka przedstawia historie wielu polskich i światowych gwiazd, wyciągając cenne wnioski dotyczące nieustannego procesu kreowania wizerunku i budowania marki osobistej.
Ta książka to marketingowo-PR-owy shake, w którym Alina Stasiak niezwykle umiejętnie połączyła wizerunek, personal branding, komunikację marki, myślenie i planowanie biznesowe z obserwacją życia gwiazd i celebrytów.
Publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…
Rekomendacje:
„Marka osobista jest tym, co ludzie mówią o Tobie, gdy wyjdziesz z pokoju”.
Wolisz, by mówili to, co chcą? Czy to, co chcesz…? Dlatego nie możesz nie znać zasad, o których mowa w „Drodze do gwiazd”. Nie ryzykuj. Przeczytaj!
dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Alina Stasiak
PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji IMAGE TEAM współpracującej z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, organizacji koncertów, eventów oraz marketingu i komunikacji w nowych mediach. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu wizerunku, budowania marki, mowy ciała, etykiety w biznesie i PR.
Autorka bloga dotyczącego wizerunku i marki, public relations, mowy ciała (www.alinastasiak.pl) oraz artykułów specjalistycznych w „Marketing & Biznes”, „Forum Logopedy” oraz „KoBBieciarnia Beauty & the Business”.
Patronat merytoryczny: Agencja Image Team, Instytut Komunikacji Niewerbalnej
Patronat medialny: Marketer+, PRoto, Lady Business, Marketing i Biznes, Psychologia wyglądu
Książka w sprzedaży na www.slowaimysli.pl oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.
Czytaj również:
https://marketingibiznes.pl/biznes/od-partnera-afiliacyjnego-do-multimilionera-wywiad-z-robertem-grynem-zalozycielem-codewise-czlowiekiem-wartym-100-mln-dolarow
https://marketingibiznes.pl/e-commerce/najpierw-merlin-teraz-matras-czyli-gryzie-branze-ksiegarska
Zostaw komentarz