Premiera książki “Droga do gwiazd” Aliny Stasiak

19.04.2017 AUTOR: REDAKCJA

Dnia 19 kwietnia br. miała miejsce premiera debiutanckiej książki Aliny Stasiak Droga do gwiazd, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. Ta książka to marketingowo-PR-owy shake. To publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…

Porażki i sukcesy gwiazd w procesie budowania marki osobistej

                        Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki.

                   Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w formie plotek, a jednak z pełnym profesjonalizmem i marketingową wiedzą. Właśnie w taki sposób Autorka przedstawia historie wielu polskich i światowych gwiazd, wyciągając cenne wnioski dotyczące nieustannego procesu kreowania wizerunku i budowania marki osobistej.

          Ta książka to marketingowo-PR-owy shake, w którym Alina Stasiak niezwykle umiejętnie połączyła wizerunek, personal branding, komunikację marki, myślenie i planowanie biznesowe z obserwacją życia gwiazd i celebrytów.

                   Publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…

            Rekomendacje:

„Marka osobista jest tym, co ludzie mówią o Tobie, gdy wyjdziesz z pokoju”.

Wolisz, by mówili to, co chcą? Czy to, co chcesz…? Dlatego nie możesz nie znać zasad, o których mowa w „Drodze do gwiazd”. Nie ryzykuj. Przeczytaj!

dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

 

Alina Stasiak

PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji IMAGE TEAM współpracującej z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, organizacji koncertów, eventów oraz marketingu i komunikacji w nowych mediach. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu wizerunku, budowania marki, mowy ciała, etykiety w biznesie i PR.

Autorka bloga dotyczącego wizerunku i marki, public relations, mowy ciała (www.alinastasiak.pl) oraz artykułów specjalistycznych w „Marketing & Biznes”, „Forum Logopedy” oraz „KoBBieciarnia Beauty & the Business”.

 

Patronat merytoryczny: Agencja Image Team, Instytut Komunikacji Niewerbalnej


Patronat medialny: Marketer+, PRoto, Lady Business, Marketing i Biznes, Psychologia wyglądu

 

Książka w sprzedaży na www.slowaimysli.pl oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.

 

Czytaj również: 

Od partnera afiliacyjnego do multimilionera. Wywiad z Robertem Grynem – założycielem Codewise – człowiekiem wartym 100 mln dolarów

M-commerce. Marzenie ściętej głowy?

Najpierw Merlin, teraz Matras, czyli co gryzie branżę księgarską

Do góry!

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail
 

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam