Dnia 19 kwietnia br. miała miejsce premiera debiutanckiej książki Aliny Stasiak Droga do gwiazd, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. Ta książka to marketingowo-PR-owy shake. To publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…

Porażki i sukcesy gwiazd w procesie budowania marki osobistej

                        Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki.

                   Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w formie plotek, a jednak z pełnym profesjonalizmem i marketingową wiedzą. Właśnie w taki sposób Autorka przedstawia historie wielu polskich i światowych gwiazd, wyciągając cenne wnioski dotyczące nieustannego procesu kreowania wizerunku i budowania marki osobistej.

          Ta książka to marketingowo-PR-owy shake, w którym Alina Stasiak niezwykle umiejętnie połączyła wizerunek, personal branding, komunikację marki, myślenie i planowanie biznesowe z obserwacją życia gwiazd i celebrytów.

                   Publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…

            Rekomendacje:

„Marka osobista jest tym, co ludzie mówią o Tobie, gdy wyjdziesz z pokoju”.

Wolisz, by mówili to, co chcą? Czy to, co chcesz…? Dlatego nie możesz nie znać zasad, o których mowa w „Drodze do gwiazd”. Nie ryzykuj. Przeczytaj!

dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

 

Alina Stasiak

PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji IMAGE TEAM współpracującej z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, organizacji koncertów, eventów oraz marketingu i komunikacji w nowych mediach. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu wizerunku, budowania marki, mowy ciała, etykiety w biznesie i PR.

Autorka bloga dotyczącego wizerunku i marki, public relations, mowy ciała (www.alinastasiak.pl) oraz artykułów specjalistycznych w „Marketing & Biznes”, „Forum Logopedy” oraz „KoBBieciarnia Beauty & the Business”.

 

Patronat merytoryczny: Agencja Image Team, Instytut Komunikacji Niewerbalnej


Patronat medialny: Marketer+, PRoto, Lady Business, Marketing i Biznes, Psychologia wyglądu

 

Książka w sprzedaży na www.slowaimysli.pl oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.

 

Czytaj również: 

Od partnera afiliacyjnego do multimilionera. Wywiad z Robertem Grynem – założycielem Codewise – człowiekiem wartym 100 mln dolarów

M-commerce. Marzenie ściętej głowy?

Najpierw Merlin, teraz Matras, czyli co gryzie branżę księgarską

Polecane Artykuły