Podsumowanie tygodnia 21.11-27.11

28.11.2016 AUTOR: Marta Bąk-Kamińska

Cześć!

Nadszedł czas kolejnych podsumowań. Muszę Ci się przyznać, że ubiegły tydzień zaczęliśmy dość ostro. A to dlatego, że Michał postanowił się w Internecie podzielić swoimi błędami dotyczącymi prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli jesteście ciekawi co wymienił (bądź, co bądź 99 to jest dużo) to zapraszam Was pod ten link.

Dlaczego napisałam, że zaczęliśmy ostro? A to dlatego, że Michała cytowano przez kilka kolejnych dni, a jego artykuł zaczął żyć własnym życiem. Mało tego, kilka portali opisało jego jako szokującego przedsiębiorcę. Właśnie dlatego podrzucam Ci również case study.

Ale umówmy się, nie każdy żyje tylko fuck-upami :). Na portalu pojawił się również artykuł na temat optymalizacji strony internetowej. Miałeś, drogi czytelniku, szansę dowiedzieć się od czego należy zacząć optymalizację. Tutaj znajdziesz parę słów na ten temat.

We wtorek pojawił się również artykuł na temat różnic w komunikacji mężczyzn i kobiet w Internecie. Oczywiście zapraszam Cię do przeczytania tego artykułu.

Michał Leszczyński natomiast podał 5 przykładów newslettera, z których będziesz chciał wziąć przykład. Swoje przemyślenia udostępnił tutaj.

W kolejnym dniu sprawdzaliśmy w jaki sposób można zaangażować pracowników. Wymieniliśmy aż 5 kroków, a poznasz je tutaj.

Wiesz w jaki sposób się wydaje słownik persko-polski? Ja też nie wiedziałam. Do czasu gdy Katarzyna tego nie opisała.

Jeśli jesteś singlem (no dobra, nawet gdy nie jesteś) warto zobaczyć jakie startupy pomagają znaleźć drugą połówkę. Poznaj 10 nie zawsze oczywistych startupów dla singli.

Jeśli nie masz pomysłu jak sfinansować swój biznes przeczytaj koniecznie ten wywiad.

Ok, skoro już mamy omówiony content przejdźmy do liczb

Facebook – Jest 2891, a było 2837, co oznacza, że przybyło na fanpage 54 osoby. Grupa Marketing i Biznes liczy już sobie 1152 osoby, co oznacza, że przybyło nas w ostatnim tygodniu równe 60 osób. Praca marketing ma 735 członków, poprzednio przypominam było ich 630. Łatwo więc policzyć, że wzrost wynosi 105 osób.

Na Twitterze śledzi nas 173 osób, czyli o 5 osób więcej. LinkedIn bez zmian – 53 osoby.

Monitori

Ile mówiono?

ile-mowiono

Jak mówiono?

jak-mowiono

Gdzie prowadzono dyskusje?

gdzie-wypowiedzi

Jak widać, Michała artykuł rozpoczął dyskusje zarówno o Michale, przedsiębiorczości, jak i portalu.

Jeśli masz jakieś pytania? Łap mnie na facebooku lub na [email protected]

E-commerce. Jak odpowiednio obsłużyć klienta?

Kobieta w e-commerce – wywiad z Katarzyną Ryfką-Cygan (EcoMotive)

10 współczynników, które wpływają na poprawę konwersji na stronie sklepu

 

 

Do góry!

Polecane artykuły

22.09.2020

Comarch e-Sale, jako e-commerce na dobry ...