Serwus!
Chciałam Cię zaprosić na krótkie podsumowanie poprzedniego miesiąca. W listopadzie pojawiło się 48 wpisów. Zaczęliśmy od najlepszych cytatów z czerwcowego wydania Marketing&Biznes.
Wśród perełek, które można wyróżnić to:
- Rozmowa z Konstaninem Kaninem – który opowiedział nam jak tworzone przez niego treści przekładają się na biznes. Warto w tym miejscu wspomnieć, że jak sam Konstantin powiedział w wywiadzie – 90% zapytań pochodzi z bloga. Od kiedy zaczął publikować w języku angielskim zaczęły spływać zapytań z Włoch, Szwajcarii czy nawet Chin.
- Personal branding w 5 krokach (na podstawie kampanii prezydenckich prowadzonych w USA) – choć wówczas nie było jeszcze wiadomo kto zostanie prezydentem Stanów Zjednoczonych, to wspólnie zastanawialiśmy się w jaki sposób można wyróżnić się z tłumu. Najważniejsze wskazówki to: być aktywnym w Internecie, bycie ekspertem w danej dziedzinie, a także wykorzystanie poczucia humoru.
- Social selling jako rewolucja w sprzedaży – warto sobie odświeżyć ten artykuł, nie tylko jeśli odpowiadasz za sprzedaż w przedsiębiorstwie, w którym pracujesz. Warto przypomnieć, że d 2020 roku w samych Stanach Zjednoczonych ponad milion sprzedawców straci pracę. Z tego artykułu dowiesz się między innymi: czego oczekują klienci, dlaczego warto wykorzystać social media w sprzedaży i w jaki sposób zrobić to umiejętnie.
- Wywiad z Moniką Czaplicką na temat selfpublishing – Monika przyznaje się jakie błędy popełniła przy wydawaniu ebooków na własną rekę. Podaje konkretne sumy jakie zarobiła w tamtym okresie. Szczery i transparentny – serio, warto przeczytać!
- 99 problemów mojej firmy – poznajcie absolutny hit listopada. Michał po raz pierwszy przyznaje się do błędów jakie popełnił w czasie prowadzenia działalności gospodarczej. Powstało nawet case study, które również było dość poczytne.
- Newsletter z informacjami ze e-commerce – twór, który wprowadziliśmy w listopadzie. Będziemy go publikować raz w tygodniu. Warto nas obserwować! 🙂
Pojawiły się również wpisy specjalne:
- Zaproszenie na kurs o e-mail marketingu – pamiętajcie, jeszcze możecie się zapisać na http://sprawdz-baze.pl/kurs.
- Recenzja z EastBiz.
- Wymagania Andrzeja Gruszki względem najlepszego content managera w Polsce. Możecie się jeszcze zgłaszać, udział jest bezpłatny, a można wygrać atrakcyjne nagrody. Szczegóły: http://mistrzostwacontent.pl/.
- Emarsys Live Warsaw – spotkanie już 6.12.
- Marketing Automation Congress.
- Wykorzystaj potencjał nowych technologii.
- MALLkolaj nagradza za dobre uczynki.
- Oficjalnie rusza sklep z umowami.
Miesiąc skończyliśmy na rozważaniach co jest lepsze działania Facebook Ads czy kampania Google AdWords.
Pojawiło się sporo wzmianek z naszymi artykułami. M.in.:
Czas na podsumowanie w liczbach:
48 – jak już wspomniałam tyle pojawiło się wpisów.
2768 – z taką liczbą fanów rozpoczęliśmy listopad.
2912 – to liczba fanów z dnia 30 listopada.
144 – łatwo więc jest policzyć, że w ciągu ubiegłego miesiąca tyle osób nas polubiło.
180 – tyle osób nas obserwuje na Twitterze.
53 – tyle mamy obserwatorów na LinkedInie, co ciekawe to głównymi subskrybentami na tym portalu jest kadra kierownicza (33,8%).
1170 – tyle osób było w grupie Marketing i Biznes (stan na 30.11).
771 – do wczoraj tyle osób było w grupie Praca marketing.
11480 – tyle użytkowników gościł portal w ubiegłym miesiącu.
8892 – liczba sesji. Jak widać poniżej główny ruch napędzają nam kanały social media.
3379 – tyle wejść mieliśmy z ruchu organicznego.
33,24% – o tyle więcej mieliśmy wejść z ruchu organicznego w listopadzie niż w październiku.
1088 – tyle było interakcji w social media.
3321 zł – tyle byśmy musieli wydać pieniędzy na płatną reklamę w social media, jeśli byśmy chcieli uzyskać podobny efekt.
94,5% tyle procent wypowiedzi na temat Marketing i Biznes pochodzi z Facebooka, pozostałe 5,5% to Twitter.
Jak widać na poniższym screenie większość osób, które się wypowiadają na nasz temat to mężczyźni.
Wiem, że to nie jest wszystko na co nas stać. Obiecuję, że w grudniu dostarczymy również sporą dawkę wiedzy. Właśnie dlatego warto obserwować nas w kanałach społecznościowych i regularnie wracać na portal :)!
Tyle u nas. Daj znać, jeśli możemy Ci jakoś pomóc?
https://marketingibiznes.pl/biznes/jak-sprawic-by-zebrania-przynosily-korzysci-wszystkim
Nie ma rzeczy niemożliwych, czyli content marketing w trudnych branżach
Zostaw komentarz