Czego oczekuję od najlepszego content managera? Ważnym elementem jest zorientowania na cel, dystrybucję, analizę i gotowość do reakcji, jeśli nadejdzie czas na zmiany w projekcie oraz tworzenie bardzo dobrych treści. Bardzo dobrych, czyli jakich? Nie wystarczy kochać pisać, bawić się słowem czy nawet niebanalnie podchodzić do tematu. Miarą sukcesu bardzo dobrego tekstu jest tworzenie go w taki sposób, aby każdy odbiorca mógł go w pełni zrozumieć. I tu dochodzi kolejny element. Poziom eksperckości. Bo dobry content manager powinien wiedzieć jak przełożyć nierzadko trudną do przyswojenia wiedzę specjalistów na język, który oddziałuje na czytelników, uczy ich i angażuje w relacje z marką. A tu pomaga myślenie nieszablonowe. Ważna jest również dbałość o detale oraz sprawne odczytywanie potrzeb klienta. To główne umiejętności miękkie. Do twardych zaliczyłbym przede wszystkim kompetencje z obszaru SEO copywritingu i ten element również będę brał pod uwagę oceniając poszczególne teksty zgłoszone do konkursu.
Wymogi Andrzeja Gruszki – Mistrzostwa w Content Marketingu
04.11.2016 | Autor: Andrzej Gruszka
Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i weź udział w najbardziej przedsiębiorczej konferencji w Polsce, Founders Mind 🧠
Sprawdź szczegóły wydarzenia
Zostaw komentarz