Marketing i Biznes Marketing Orion Woman – nowa inicjatywa, która zrzesza kobiety z branży digital marketingu

Orion Woman – nowa inicjatywa, która zrzesza kobiety z branży digital marketingu

Orion Woman to przedsięwzięcie, które ma na celu zbudowanie wspierającej się społeczności kobiet z branży marketingu cyfrowego. Pierwsza edycja odbędzie się 28 września w Warszawie, w Studio8 na Krakowskim Przedmieściu. Patronem Honorowym inicjatywy zostało IAB Polska – Związek Pracodawców Branży Internetowej. Partnerem wydarzenia jest Sister's Aroma. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami projektu na oficjalnej stronie internetowej Orion Woman.

Orion Woman – nowa inicjatywa, która zrzesza kobiety z branży digital marketingu

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Kilka słów o projekcie Orion Woman

Orion Woman to nowa inicjatywa, której ideą jest stworzenie silnej grupy kobiet ze świata digitalu. Chcemy, aby ten event pozwolił zarówno na poszerzenie rynkowych znajomości, jak i był motywacją oraz wsparciem w rozwoju zawodowym i osobistym. To też świetna okazja, żeby wymienić doświadczenia, podzielić się perspektywami, czy poznać tajniki know-how – nie tylko tych związanych z samą pracą, ale i życiem prywatnym.

Przedsięwzięcie obejmuje cykliczne eventy z warsztatami i panel dyskusyjny, podczas którego będą występować zaproszone ekspertki z danej branży. Dzielenie się swoimi sukcesami, porażkami i codziennymi trudnościami ma pomóc w zdobyciu nowych umiejętności, spojrzeniu na prowadzenie biznesu z nieco innej perspektywy. Wzajemne wsparcie jest zawsze motywatorem do działania, a historie innych kobiet – źródłem inspiracji.

Moderatorką i zarazem pomysłodawczynią zorganizowania takich spotkań jest Magdalena Żmuda – COO Orion Media Group. To właśnie ona poprowadzi panel dyskusyjny podczas pierwszego spotkania w Warszawie.

Magdalena Żmuda – Chief Operating Officer in Orion Media Group

Kto pojawi się na pierwszym spotkaniu Orion Woman?

Na pierwszą edycję zaprosiłyśmy cztery prelegentki.

Anna Garwolińska – Dyrektorka ds. Inicjatyw i Relacji Członkowskich w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Ania ma dziesięcioletnie doświadczenie w dziedzinie digital marketingu, z czego ostatnie pięć lat poświęciła opiece nad firmami członkowskimi, koordynacji prac grup roboczych oraz od niedawna rozwojowi i promocji programu QUALID, a także innych projektów specjalnych w IAB Polska.

Wiktoria Kwiatkowska – Digital Media Director. Związana z rynkiem mediowym od 2005 roku, a od 2007 roku z marketingiem cyfrowym oraz wielokanałowym. Zanim została dyrektorką, przeszła przez wszystkie szczeble kariery, rozpoczynając swoją drogę zawodową od stanowiska praktykantki. Jest ekspertką w obszarze planowania, negocjacji, zakupu oraz realizacji kampanii zarówno digitalowych, jak i wielokanałowych.

Magdalena Tyszkiewicz – Chief Knowledge Officer w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Współtworzy i rozwija ofertę szkoleniową, w tym takie programy szkoleniowe jak Marketing & Business Solution by Effie oraz Szkoła Strategii Marki. Prowadzi dofinansowane projekty i jest członkinią Rady Sektorowej ds. komunikacji marketingowej. Związana z tą branżą od 20 lat. Realizowała szereg inicjatyw badawczych na Uniwersytecie SWPS. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała u wydawców (Agora, Presspublica), współpracując z domami mediowymi oraz agencjami.

Anna Tkaczyk – partnerka zarządzająca w grupie digitalowej Whites. W branży interaktywnej działa od 18 lat. Wcześniej była związana z Agorą, gdzie najpierw jako dyrektorka promocji Pionu Internet odpowiadała za kluczowe marki Gazeta.pl, a następnie została członkinią zarządu spółki Trader. Jest absolwentką polityki społecznej na UW oraz marketingu internetowego na SGH. Uważa, że decydujące znaczenie dla rozwoju firmy mają jej kultura i właściwi ludzie, którzy wyznają i pielęgnują te same wartości.

IAB Polska jako Patron Honorowy Orion Woman

IAB Polska od 2007 roku funkcjonuje jako Związek Pracodawców Branży Internetowej. Jednym z działań IAB Polska jest organizowanie najważniejszych wydarzeń branżowych. Są to m.in. Forum IAB – największa w Polsce konferencja poświęcona e-marketingowi czy MIXX Awards & Conference – konkurs i event dla twórców najlepszych kampanii reklamowych w internecie.

Wsparcie IAB Polska inicjatywy Orion Woman to tylko potwierdzenie, że głos kobiet w digitalu ma ogromne znaczenie.

Bilety na wydarzenie są już w sprzedaży na stronie orionwoman.pl. W cenę wlicza się uczestnictwo, przekąski oraz wykonanie profesjonalnego zdjęcia.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl