Pod logiem <digitalkod> organizowane są cykliczne i merytoryczne eventy, których celem jest edukacja i ułatwianie wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów z różnych obszarów digital marketingu i technologii. Na każde wydarzenie składają się 3 merytoryczne prezentacje prowadzone przez uznanych specjalistów z całej Polski oraz część networkingowa. Wybranym eventom towarzyszą interaktywne pokazy narzędzi m.in. okularów do eye trackingu czy headsetów (gogli) do wirtualnej rzeczywistości oraz kamer i sprzętu umożliwiających nagrywanie video 360 stopni.
W trakcie najbliższego spotkania uczestnicy dowiedzą się m.in:
- Jak wykorzystywać metodyki zwinne (agile) w marketingu?
- Czy zawód marketera zniknie ze względu na postępującą automatyzację?
- 10 grzechów głównych remarketingu – jak ich nie unikać?
Spotkania adresowane są do CMO, dyrektorów marketingu i managerów oraz osób zainteresowanych nowoczesnym marketingiem oraz strategicznym rozwojem biznesu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale ze względów organizacyjnych wymagana jest rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona.
Dane organizacyjne
Data: 24.01.2017
Miejsce: Explorer HQ Warszawa
Agenda i rejestracja: https://goo.gl/lVawJO
Prelegenci: Maciej Biegajewski, Michał Korba, Wojciech Morawski
Organizator: Anna Kreiser
Informacje o poprzednich eventach: https://goo.gl/s1pVPx
W przypadku zainteresowania współpracą, prosimy o kontakt na adres: contact@digitalkod.com
O <digitalkod>
Digitalkod to marka stworzona, aby pomagać ludziom i firmom w osiągania celów biznesowych, dzięki wykorzystaniu interdyscyplinarnych kompetencji i umiejętności łączenia strategii z technologią w działaniach marketingowych.
Czytaj również:
Digital detox i slow e-mail. Zachowania konsumentów wpływające na działania w e-mail marketingu
Wywiad z Marcinem Woźniakiem (knowledgehub.pl) – seria kogo szukam?
Zostaw komentarz