7 SPOTKANIE #DIGITALKOD

19.01.2017 AUTOR: REDAKCJA

Pod logiem <digitalkod> organizowane są cykliczne i merytoryczne eventy, których celem jest edukacja i ułatwianie wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów z różnych obszarów digital marketingu i technologii. Na każde wydarzenie składają się 3 merytoryczne prezentacje prowadzone przez uznanych specjalistów z całej Polski oraz część networkingowa. Wybranym eventom towarzyszą interaktywne pokazy narzędzi  m.in. okularów do eye trackingu czy headsetów (gogli) do wirtualnej rzeczywistości oraz kamer i sprzętu umożliwiających nagrywanie video 360 stopni.

W trakcie najbliższego spotkania uczestnicy dowiedzą się m.in:

  • Jak wykorzystywać metodyki zwinne (agile) w marketingu?
  • Czy zawód marketera zniknie ze względu na postępującą automatyzację?
  • 10 grzechów głównych remarketingu –  jak ich nie unikać?

Spotkania adresowane są do CMO, dyrektorów marketingu i managerów oraz osób zainteresowanych nowoczesnym marketingiem oraz strategicznym rozwojem biznesu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale ze względów organizacyjnych wymagana jest rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona.

Dane organizacyjne

Data: 24.01.2017

Miejsce: Explorer HQ Warszawa

Agenda i rejestracja: https://goo.gl/lVawJO

Prelegenci: Maciej Biegajewski, Michał Korba, Wojciech Morawski

Organizator: Anna Kreiser

Informacje o poprzednich eventach: https://goo.gl/s1pVPx

W przypadku zainteresowania współpracą, prosimy o kontakt na adres: [email protected]

O <digitalkod>

Digitalkod to marka stworzona, aby pomagać ludziom i firmom w osiągania celów biznesowych, dzięki wykorzystaniu interdyscyplinarnych kompetencji i umiejętności łączenia strategii z technologią w działaniach marketingowych.

 

Czytaj również: 

Digital detox i slow e-mail. Zachowania konsumentów wpływające na działania w e-mail marketingu

Wywiad z Marcinem Woźniakiem (knowledgehub.pl) – seria kogo szukam?

Przegląd najważniejszych wydarzeń ze świata start-upów

Do góry!

Polecane artykuły

18.09.2020

Fotel gamingowy – zbędny ...