Według zeszłorocznego raportu GetResponse i Smart Insights „State of E-mail Marketing 2016”, prawie połowa firm zapomina o segmentacji listy odbiorców, a co trzecia nie optymalizuje wysyłanych wiadomości. Eksperci GetResponse postanowili sprawdzić, czy marketerzy zmienili swoje praktyki, rozpoczynając prace nad kolejną edycją globalnego badania rynku.
Jak będzie w tym roku?
GetResponse, największy polski dostawca usług online marketingowych, rozpoczął prace nad raportem „Stan email marketingu oraz marketing automation 2017”. Tym razem marka zaprosiła do współpracy aż trzech zagranicznych partnerów: agencje Smart Insights i Content Marketing Institute oraz Kath Pay, założycielkę Holistic Email Marketing. Celem badania jest sprawdzenie skuteczności email marketingu, automatyzacji
i najpopularniejszych strategii content marketingowych na świecie.
Stan marketing automation w Polsce
Badanie GetResponse to jedna z najciekawszych i największych inicjatyw
na rynku. Tegoroczna edycja raportu będzie wyjątkowa, ponieważ znaczną część badania specjaliści poświęcą wyłącznie rozwojowi e-marketingu w Polsce.
– W tym roku zdecydowaliśmy się poszerzyć zakres działań i jeszcze dokładniej zbadać stan online marketingu i marketing automation w Polsce. – mówi Daniel Brzeziński, wiceprezes GetResponse. – Automatyzacja, zarówno na naszym rynku jak i na całym świecie, rozwija się przecież bardzo dynamicznie. Świadczy o tym chociażby doświadczenie klientów GetResponse, którzy tylko w fazie testów automation stworzyli ponad 4 mln wiadomości. Myślę, że wyniki raportu mogą być bardzo interesujące.
Nagrody dla uczestników
W badaniu może wziąć udział każdy marketer, który do 16.02.2017 r. wypełni ankietę dostępną pod adresem http://bit.ly/Raport_GetResponse. Dla najbardziej zaangażowanych uczestników GetResponse przygotowało nagrodę
– odpowiadając na wszystkie pytania, ankietowani mają szansę wygrać jeden
z pięciu voucherów o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie Amazon.
Patronami badania są Izba Gospodarki Elektronicznej, serwis Nowy Marketing oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Zostaw komentarz