Marketing i Biznes E-commerce Warszawska uczta, czyli refleksje po Lunchu z e-commerce

Warszawska uczta, czyli refleksje po Lunchu z e-commerce

Warszawska uczta, czyli refleksje po Lunchu z e-commerce

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Co łączy kaloryczną wiedzę, zdrowy, sycący posiłek oraz energetyczną kawę? Z pewnością wszystkie z nich są świetnym pretekstem do rozmowy o sprzedaży online i budowania sukcesu swojego sklepu internetowego. Tak było również podczas Lunchu z e-commerce, cyklicznego wydarzenia organizowanego przez Ideo Force, a dotyczącego sprzedaży online.

 

Warszawski Lunch z e-commerce

17 kwietnia 2019 Warszawa zamieniła się w niekwestionowaną stolicę Polskiego e-commerce. To właśnie tego dnia na 38 piętrze, w samym centrum miasta,  odbyła się pierwsza warszawska edycja Lunchu z e-commerce, cyklicznego wydarzenia organizowanego przez Ideo Force i gromadzącego szeroko pojętych specjalistów z dziedziny sprzedaży online.

Format lunchu to z sukcesem praktykowana forma spotkania branży, podczas której w miłej i sprzyjającej budowaniu relacji biznesowych atmosferze specjaliści, właściciele sklepów i wszyscy zainteresowani tematyką mogą wymienić się swoimi spostrzeżeniami i obserwacjami dotyczącymi efektywnego budowania biznesu w sieci.

Tak było również tym razem. Warszawska edycja spotkania przyciągnęła tłumy ludzi chłonnych wiedzy i praktycznych spostrzeżeń dotyczących kreowania sprzedaży w sieci. A wszystko w scenerii zapierającego dech w piersiach miejskiego krajobrazu rozciągającego się z 38 piętra wieżowca ulokowanego w centrum miasta.

 

Sprzedaż online jest wyzwaniem

Każdy, kto miał do czynienia ze sprzedażą online, wie, że prowadzenie sklepu internetowego to zadanie, któremu nie jest łatwo sprostać. Rosnąca konkurencja oraz dynamiczne warunki rynkowe sprawiają, że sukces w tym względzie wymaga odpowiedniego przygotowania i umiejętności szybkiego reagowania na pojawiające się trendy i tendencje.

O tym, że e-commerce to bardzo szerokie i złożone zagadnienie, które wymaga wzięcia pod uwagę wielu czynników, najlepiej zaświadczyli występujący prelegenci, którzy poruszyli zagadnienie na różnych płaszczyznach.

Jako pierwszy swoją rozległą wiedzą podzielił się Tomasz Kwiatkowski – Account Manager w Ideo Force. Tomasz, bazując na swoim cennym doświadczeniu w zakresie budowania sukcesu marki iParts, jednego z największych sklepów z częściami samochodowymi, przedstawił praktyczne wskazówki, w jaki sposób projektować marketing sklepu online, aby sprzedawać więcej.

Drugą prelegentką była Kasia Ugorowska,  Account Maganer w SARE, która  opowiadała o efektywnych metodach wysyłki mailingu sprzedażowego. Kasia polemizowała z przekonaniem, że współcześnie e-mail marketing nie przynosi korzyści, a na potwierdzenie swoich słów podzieliła się wiedzą dotyczącą efektywnej wysyłki wiadomości, która ustrzeże nas przed trafieniem do spamu.

Po krótkiej przerwie na scenę wkroczył Marcin Lipiec, Menadżer ds. Kluczowych Klientów w Ideo. Przedmiotem jego wystąpienia był proces optymalizacji koszyka zakupowego oraz najczęstsze błędy i problemy pojawiające się podczas jego projektowania. Niewątpliwą zaletą prelekcji było częste odwoływanie się do case study BRW, jednego liderów polskiej branży meblarskiej i zarazem klienta Ideo.

Spotkanie kontynuował Piotr Hurnik z SentiOne, który zgromadzonych uczestników wydarzenia zaraził pasją do chatbotów i voicebotów. Piotr na wstępie swojej prelekcji przedstawił możliwości tego typu technologii, po czym wnikliwie omówił jej rozwój i możliwości wykorzystania w e-commerce.

Jako ostatni na scenę wyszedł Paweł Szczyrek, creative and content manager w Ideo Force. Paweł skupił się na wykorzystaniu content marketingu w projektowaniu działań sprzedażowych. Zaproponował nowe podejście do realizowanych kampanii sprzedażowych i spojrzenie na nie pod kątem opowieści, które posiadają swoją strukturę i ściśle określone etapy. Informacje teoretyczne prelegent zobrazował praktycznymi sposobami ich wdrożenia, przywołując case study Cobi.

Jednak Lunch z e-commerce to nie tylko interesujące i wartościowe merytorycznie wystąpienia specjalistów, ale także networking i kuluarowe rozmowy. Liczne przerwy na kawę, jak i sam lunch, podczas którego serwowano pyszne i zdrowe dania, był okazją do nawiązania nowych znajomości biznesowych lub odświeżenia tych już zadzierzgniętych. Z pewnością uczestnicy ze spotkania poza sporą dawką wiedzy wynieśli również zupełnie nowe kontakty i znajomości.

 

Pobierz raport na temat e-commerce

Zwieńczeniem konferencji była premiera wyczekiwanego przez branżę raportu pt. „Jakie problemy ma dzisiaj e-commerce w Polsce?”. W dokumencie zaprezentowanym przez Wojciecha Szymańskiego oraz Mateusza Stopę znalazły się liczne opinie specjalistów-praktyków związanych z e-commerce diagnozujących stan współczesnej sprzedaży online i dostarczających praktycznych wskazówek i porad kierujących czytelników na drogę do sukcesu biznesowego.

Raport dostępny jest do bezpłatnego pobrania pod tym linkiem.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl