Aula Polska to cykliczne spotkania osób zainteresowanych i związanych z nowymi technologiami, branżą internetową i przedsiębiorczością.
23 maja (wtorek) o godzinie 19.00 w Wyższej Szkole Europejskiej będzie miała miejsce pierwsza krakowska aula. Uczestnicy wydarzenia poznają tajniki e-commerce. Dowiedzą się jak zbudować sklep w oparciu o best practices, poznają tajniki zwiększania konwersji oraz najnowsze trendy w tej dziedzinie. Podczas wydarzenia wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu i e-commercu podzielą się eksperci i praktycy.
Prelegenci podzielą się z nami swoją wiedzą między innymi na następujące tematy :
– 7 sposobów na zwiększenie konwersji w e-commerce. –Paweł Sala z FreshMail
– Nowe trendy w e-commerce a obowiązek znakowania produktów umieszczonych w Google Shopping oraz Google AdWords numerem GTIN.- Mariusz Wesołowski z GS1
– Jak zbudować sklep w oparciu o doświadczenie tysięcy sklepów internetowych. –Tomasz Tybon z Dreamcommerce
– Ecommerce na sterydach dzięki content marketingowi.- Grzegorz Miłkowski oraz Katarzyna Bienussa z ContentHouse
Eventy organizowane w innych miastach, z ramienia Auli, cieszą się bardzo dobrą opinią wśród swoich uczestników. Kraków również wierzy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów.
„Ostatnia Aula była pierwsza, na której miałem okazję być. Robi wrażenie. Ludzie, wolumen, tematy, jakość – osiągnęliście coś, na co inni pracowaliby dłuuuugo, nazywali to konferencjami i używali Bóg wie jakiego marketingu, żeby ściągnąć tam ludzi. Robi wrażenie.”
– Yuri Drabent
Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie organizatorów. Zapisy i wstęp są za darmo!
Wydarzenie na FB
Zapraszamy!
Czytaj również:
https://marketingibiznes.pl/biznes/nawarz-innym-dobrego-piwa
https://marketingibiznes.pl/biznes/wlasny-biznes-55-zasad-ktore-pomagaja-prowadzic-przedsiebiorstwo
Zostaw komentarz