Już w środę, 4 lipca 2018 roku odbędzie się szósta edycja Auli Polskiej Kraków. O godzinie 19:00 w biurowcu Orange Office Park przy ulicy Klimeckiego 1 prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem na temat budowania pozytywnego Customer Experience.
Tematem szóstej edycji jest “Zaskakujący Customer Experience”. Wśród prelegentów nie zabraknie znanych osobistości.
Wystąpią: Marcin Majzner (Cupsell.pl) opowie o “Customer Care w e-commerce na przykładzie Cupsell.pl”. Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas oraz CRASH Mondays) podzieli się spostrzeżeniami na temat doświadczeń klienta w social mediach “Człowiek w centrum uwagi, czyli o budowaniu doświadczeń w mediach społecznościowych.”
Piotr Sadowski (Webankieta.pl i Ankietka.pl) przedstawi prezentację pt. “Po co Wam efekt WOW?” A Mikołaj Winkiel (Brand24) opowie nam na temat “7 kroków budowania relacji z klientami w sieci”.
fot. Alicja Gancarz
Aula Polska to cykl wydarzeń, które spotykają się z dużym zainteresowaniem wśród marketerów i osób zainteresowanych nowymi mediami. Organizowane jest w kilkunastu miastach w Polsce oraz poza granicami naszego kraju. Organizatorem krakowskiej edycji Auli jest FreshMail. Wydarzenie swoim patronatem objęli m.in. Urząd Miasta Marketer+, Marketing przy Kawie, Poradnik Przedsiębiorcy, alterWEB, Cena Biznesu, OMGKRK, CRASH MONDAYS, SOCIALPRESS czy Biznes musi sprzedawać.
Aula Polska Kraków jest wydarzeniem darmowym, jednak z powodu ograniczonej liczby miejsc należy się na nie zapisać za pośrednictwem strony: aulakrakow6.evenea.pl, szczegółowe informacje znajdują się na oficjalnej stronie wydarzenia.
Wszystkich, którzy chcą być na bieżąco, zapraszamy również do zapisania się na wydarzenie za pośrednictwem Facebooka.
Zostaw komentarz