Recenzja EastBiz

03.11.2016 AUTOR: Michał Bąk

Moja recenzja EastBiz mogłaby skończyć się na dwóch słowach, było wspaniale. Ale to nie przybliżyłoby Wam atmosfery tego wspaniałego eventu, więc zacznę od początku. Rok temu byłem pierwszy raz w Białymstoku, wówczas nie znałem prawie nikogo poza garstką osób. W poprzednim miesiącu odbyła się kolejna edycja, a dla mnie to był drugi raz jak zawitałem do Białegostoku, znałem już prawie wszystkich, co powodowało, że event był jeszcze bardziej wyjątkowy, ale do rzeczy.2

EastBiz to wydarzenie, którego celem jest krzewienie wiedzy o e-commerce i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jest to najlepsze wydarzenie dla ekomersiaków. Prelegenci, którzy są zapraszani w każdym roku to absolutna śmietanka i nie ma „przegadanych” prezentacji.

1

Jeżeli nawet Twój poziom jest na tyle wysoki, że z prezentacji nie wyciągasz nic dla siebie, zawsze możesz skorzystać z networkingu, rozmów zakulisowych. Ja właśnie w ten sposób, w tym roku pozyskałem wiedzę, którą zacząłem wdrażać niezwłocznie po przyjeździe.

4

Co do samych prezentacji to najbardziej ciekawiły mnie:

Andrzej Świderski – po raz kolejny uświadomiłem sobie jak ważny jest pitch, jeżeli rynek nie dorósł, a nasza usługa nie jest product market fit.

5

Marcin Majzner – wiesz, co łączy Marcina i Steva Jobsa? To, że oboje w pewnym momencie stali się hamulcem do swoich firm, różnica jest taka, że Marcin to rozumie i nie ma problemu o tym otwarcie powiedzieć.

Michał Sadowski – pomimo, że tą prezkę widziałem już 3 razy (Białystok, Łódź, Białystok) to i tak są w niej smaczki, a cierpliwość w życiu przedsiębiorcy, to cecha, której nam (w tym także mi), najbardziej brakuje.

7

Basia Stawarz – ja wiem, że o contencie przeczytałem extra dużo, ale Basia jest świetnym mówcą, bez względu na to, czy mówi o podstawowych dla mnie rzeczach, czy na tematy bardziej „skomplikowane”.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Prócz prezentacji EastBiz cechuje się jeszcze czymś bardzo ważnym, jest bardzo rodzinny. Naprawdę ludzie, którzy zjeżdżają się na te wydarzenie są do siebie bardzo pozytywnie nastawieni, a to powoduje, że świetnie się bawią na afterze.

    9

    Na zakończenie chciałem tylko dodać, a może przede wszystkim dodać, że organizatorzy m.in. Piotrek Kiełcz oraz Kamila Kiersznowska, Barbara Supińska oraz Julita Maciorowska poświęcają się na maksa, aby EastBiz mógł dobrze konkurować z innymi eventami.

    Białostocczanie, do zobaczenia za rok!

    Fot: Dawid Chatkiewicz (Dawid Chatkiewicz Fotografia

    Marka z “twarzą” – polskie gwiazdy w reklamach

    Ja i mój produkt to jedno

    CONTENT MARKETING BRANŻY NIERUCHOMOŚCI. JAK GO NIE ROBIĆ?

    Do góry!

    Polecane artykuły

    26.11.2020

    Ładowarka do samochodów elektrycznych – jak wybrać model odpowiedni dla miejsc ...