Marketing i Biznes E-commerce Obroty 100 000 € lub 50% wzrostu na Amazonie. Odbierz gwarancję

Obroty 100 000 € lub 50% wzrostu na Amazonie. Odbierz gwarancję

Setki przedsiębiorczych umysłów podczas wyjątkowego wydarzenia na PGE Narodowy. Konferencja Founders Mind

Dowiedź się więcej o Wydarzeniu

Amazon to lider globalnej areny e-commerce, który za pośrednictwem swoich marketplace’ów umożliwia ambitnym sprzedawcom skuteczną sprzedaż. W Europie działa na 8 najważniejszych rynkach, m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, ale także w Polsce.

Oczywiście marketplace’y Amazona nie są już dziewiczą krainą, która czeka na pionierów internetowego handlu. To pole nieustannych zmagań, na którym konkurenci walczą o palmę pierwszeństwa – i klientów – przy okazji próbując zdobyć także obiekt pożądania każdego sprzedawcy – Buy Box.

Czy Ty również chcesz sprzedawać na Amazonie, ale boisz się – na przykład – że zwrot z inwestycji będzie zbyt niski? Bez obaw. Polska firma Nethansa zapewnia odpowiednie rozwiązania technologiczne i gwarantuje (w ramach umowy!) wymierne wyniki sprzedażowe –100 000 euro obrotu lub 50% wzrostu w ciągu roku.

Jeśli kupować, to na Amazonie 

Dane dotyczące klientów z zachodniej Europy przeprowadzonych przez Feedvisor nie pozostawiają wątpliwości – Amazon jest pierwszym miejscem (67% badanych), od którego zaczynają poszukiwania produktów. Stawiają tę platformę przed wyszukiwarkami (20%), stronami internetowymi (4%) czy mediami społecznościowymi (1%).

Amazon jest jednak nie tylko źródłem towaru, który można nabyć. To także potężne narzędzie opiniotwórcze, a to za sprawą rozbudowanego systemu ocen i komentarzy. Gwiazdki (najlepiej pięć) w recenzji produktu na tej platformie są niezwykle wartościowe – jak bardzo? I tym razem Amazon dominuje (79% badanych) nad innymi metodami: wyszukiwarkami internetowymi (32%), stronami retailera (25%) lub marki (20%) czy mediami społecznościowymi (7%). I nic dziwnego, bo recenzje na stronach platformy potrafią być niezwykle rozbudowane.

Wniosek dla sprzedawców może być tylko jeden – skoro ludziom opłaca się tam kupować, to znaczy, że warto tam sprzedawać.

Frontem – stroną produktu – do klienta

Jak podaje Statista, pod względem sympatii (którą wzbudza u klientów), zaufania i bycia postrzeganym jako innowacyjna platforma Amazon nie ma sobie równych. Deklasuje eBay, Mediamarkt czy sklepy marki IKEA. Kupujący, którzy dokonują zakupów na platformie Amazona, czują się bezpiecznie. Poza tym cenią sobie wyświetlane tam strony produktowe. Każda z nich zawiera część informacyjną, zawierającą opis i zdjęcie oferowanego artykułu, recenzje i opinie, a także rekomendacje dotyczące produktów podobnych do właśnie oglądanego.

Rekomendacje są zasługą zaawansowanych algorytmów, które pozwalają przeanalizować olbrzymie ilości danych. Następnie, są one wykorzystywane przez specjalistów Amazona do angażowania odbiorcy i budowania jego przywiązania do sklepu i marki („Amazon wie, co lubię, i pomaga mi znaleźć inne ciekawe rzeczy – ja tu zostaję!”). Ważnym elementem platformy jest tzw. Buy Box, czyli wyszczególniona oferta, która została przez algorytm wytypowana jako wyróżniająca się na tle konkurencji.

Lecz nie tylko sam Amazon może korzystać z dobrodziejstw technologicznych – jeśli zechcesz, także Ty – jako sprzedawca– możesz otrzymać olbrzymie wsparcie na drodze do sukcesu.

Platforma Nethansy – wsparcie ekspertów i technologii

Nethansa to pierwsza polska firma, która stworzyła autorską platformę do zarządzania sprzedażą na Amazonie oraz na Kaufland.de. Platforma odciąża sprzedającego i pozwala zaoszczędzić czas, m.in. dzięki automatyzacji procesu wyliczania cen oraz możliwości globalnego zarządzania ofertami. Co więcej, funkcja dynamicznego repricingu pozwala na uzyskanie możliwie najatrakcyjniejszej ceny spośród konkurencyjnych ofert.

Ponadto, otrzymujesz informacje o tym, które produkty obecnie cieszą się największym wzięciem. Pozwoli to skutecznie pokierować rozszerzaniem własnej oferty.

Nethansa to jednak więcej niż tylko technologia, to także wsparcie doświadczonych specjalistów, którzy branżę e-commerce znają jak własną kieszeń. Są oni w stanie pomóc Tobie i Twojemu biznesowi osiągnąć lepsze wyniki – tak jak pomogli już innym. Już ponad 150 klientów skorzystało z ich usług i dzięki platformie udało im się łącznie osiągnąć ponad 20 milionów złotych dodatkowego zysku. Nethansa postanowiła nie tylko wyjść naprzeciw Twoim oczekiwaniom w zakresie sprzedaży, lecz także rozwiać Twoje wątpliwości. Sukces nie jest już tylko możliwy – sukces jest gwarantowany.

Sukces na Amazon jest w zasięgu ręki

Nethansa przygotowała wyjątkową akcję dla wszystkich dystrybutorów i resellerów. Dzięki gwarancji masz szansę osiągnąć obrót w wysokości min. 100 000 euro lub 50% wzrostu sprzedaży w ciągu roku. Jeżeli tylko Twoja firma spełnia określone kryteria, otrzymasz w umowie formalną gwarancję. Natomiast jeśli nie osiągniesz założonych rezultatów, zwrócimy Ci koszt abonamentu.

Jeśli wizja ekspansji na rynki międzynarodowe wydawała się wcześniej kusząca, lecz nadal wiązała się z wątpliwościami, to właśnie zostały one rozwiane. Więcej klientów, więcej możliwości i do tego gwarancja wymiernych rezultatów. Nethansa czeka na Ciebie, a razem z nią – międzynarodowe rynki, które staną się okazją do osiągnięcia wspaniałych wyników.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl