Wzrost znaczenia handlu elektronicznego generuje problemy związane ze standaryzacją usług i potrzebę budowania nowych narzędzi, które ją zapewniają. Jednym z ważniejszych rozwiązań w tym kontekście jest numer GTIN – wirtualna wersja kodu kreskowego, który zapewnia jednoznaczną identyfikację produktu sprzedawanego online.
Internet jest coraz powszechniejszy w procesie sprzedażowym firm, branża handlu online notuje stały dwucyfrowy wzrost. Prognozy są optymistyczne, chociaż sprzedaż w kanałach cyfrowych w Polsce wciąż stanowi zaledwie 5% obrotu handlowego. Zestawienie z krajami zachodnimi (Wielka Brytania, Niemcy), w których udział e handlu stanowi kilkanaście procent, pokazuje, że na naszym rynku może się jeszcze wiele wydarzyć.
Przedsiębiorcy, którzy dotychczas działali tylko na rynku tradycyjnym, coraz częściej otwierają swoje kanały internetowe. W związku z tym firmy stają przed koniecznością przeorganizowania swoich dotychczasowych działań. Jak to zrobić, jakich narzędzi użyć i jaki potencjał rozwojowy drzemie w polskim rynku e-commerce? Na te i wiele innych pytań postarają się odpowiedzieć eksperci, w tym z GS1 Polska podczas debaty zorganizowane przez polską edycję Harvard Business Review. Serdecznie zapraszamy.
Magdalena Krasoń-Wałęsiak z GS1 Polska
Informacja prasowa nadesłana przez GS1
Zostaw komentarz