Marketing i Biznes E-commerce Numer GTIN paszportem do świata online

Numer GTIN paszportem do świata online

Numer GTIN paszportem do świata online

Setki przedsiębiorczych umysłów podczas wyjątkowego wydarzenia na PGE Narodowy. Konferencja Founders Mind

Dowiedź się więcej o Wydarzeniu

Wzrost znaczenia handlu elektronicznego generuje problemy związane ze standaryzacją usług i potrzebę budowania nowych narzędzi, które ją zapewniają. Jednym z ważniejszych rozwiązań w tym kontekście jest numer GTIN – wirtualna wersja kodu kreskowego, który zapewnia jednoznaczną identyfikację produktu sprzedawanego online.

Internet jest coraz powszechniejszy w procesie sprzedażowym firm, branża handlu online notuje stały dwucyfrowy wzrost. Prognozy są optymistyczne, chociaż sprzedaż w kanałach cyfrowych w Polsce wciąż stanowi zaledwie 5% obrotu handlowego. Zestawienie z krajami zachodnimi (Wielka Brytania, Niemcy), w których udział e handlu stanowi kilkanaście procent, pokazuje, że na naszym rynku może się jeszcze wiele wydarzyć.

Przedsiębiorcy, którzy dotychczas działali tylko na rynku tradycyjnym, coraz częściej otwierają swoje kanały internetowe. W związku z tym firmy stają przed koniecznością przeorganizowania swoich dotychczasowych działań. Jak to zrobić, jakich narzędzi użyć i jaki potencjał rozwojowy drzemie w polskim rynku e-commerce? Na te i wiele innych pytań postarają się odpowiedzieć eksperci, w tym z GS1 Polska podczas debaty zorganizowane przez polską edycję Harvard Business Review. Serdecznie zapraszamy.

Magdalena Krasoń-Wałęsiak z GS1 Polska

Kliknij, by się zapisać!


Informacja prasowa nadesłana przez GS1

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl