Numer GTIN paszportem do świata online

14.06.2018 AUTOR: REDAKCJA

Wzrost znaczenia handlu elektronicznego generuje problemy związane ze standaryzacją usług i potrzebę budowania nowych narzędzi, które ją zapewniają. Jednym z ważniejszych rozwiązań w tym kontekście jest numer GTIN – wirtualna wersja kodu kreskowego, który zapewnia jednoznaczną identyfikację produktu sprzedawanego online.

Internet jest coraz powszechniejszy w procesie sprzedażowym firm, branża handlu online notuje stały dwucyfrowy wzrost. Prognozy są optymistyczne, chociaż sprzedaż w kanałach cyfrowych w Polsce wciąż stanowi zaledwie 5% obrotu handlowego. Zestawienie z krajami zachodnimi (Wielka Brytania, Niemcy), w których udział e handlu stanowi kilkanaście procent, pokazuje, że na naszym rynku może się jeszcze wiele wydarzyć.

Przedsiębiorcy, którzy dotychczas działali tylko na rynku tradycyjnym, coraz częściej otwierają swoje kanały internetowe. W związku z tym firmy stają przed koniecznością przeorganizowania swoich dotychczasowych działań. Jak to zrobić, jakich narzędzi użyć i jaki potencjał rozwojowy drzemie w polskim rynku e-commerce? Na te i wiele innych pytań postarają się odpowiedzieć eksperci, w tym z GS1 Polska podczas debaty zorganizowane przez polską edycję Harvard Business Review. Serdecznie zapraszamy.

Magdalena Krasoń-Wałęsiak z GS1 Polska

Kliknij, by się zapisać!


Informacja prasowa nadesłana przez GS1

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail