Marketing i Biznes E-commerce MGID został nagrodzony certyfikatem bezpieczeństwa marki TAG

MGID został nagrodzony certyfikatem bezpieczeństwa marki TAG

MGID został nagrodzony certyfikatem bezpieczeństwa marki TAG

Spotkaj się z innymi przedsiębiorcami w Warszawie

Dowiedź się więcej o Founders Beer

MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła dzisiaj, że dla swoich globalnych operacji spełniła rygorystyczne standardy wymagane do uzyskania certyfikatu bezpieczeństwa marki Trustworthy Accountability Group (TAG).

 

Certyfikat TAG potwierdza zaangażowanie MGID w ochronę marki reklamodawców poprzez ustalanie najlepszych praktyk branżowych w zakresie bezpieczeństwa marki, w tym monitorowanie i wykrywanie nieprawidłowego umieszczania reklam, zapewnienie zgodności wszystkich umów partnerskich z zasadami bezpieczeństwa marki i przeciwdziałania piractwu, dokumentowanie zasad i procedur w celu zminimalizowania niewłaściwego umieszczania reklam oraz stosowanie filtrowania pirackiej aplikacji mobilnej.

 

TAG Brand Safety Certified to największy i najszerszy na świecie program certyfikacji bezpieczeństwa marki w branży reklamy cyfrowej. Zaprojektowany w celu znacznego zmniejszenia ryzyka niewłaściwego umieszczenia reklamy na wszelkiego rodzaju mediach cyfrowych, program promuje przepływ budżetów reklamowych do firm, które wyznaczają wysokie standardy i wspierają branżowe ramy bezpieczeństwa marki.

 

Firma MGID ponownie otrzymała również TAG Certified Against Fraud Seal za działania podjęte w celu ograniczenia oszukańczego ruchu w całym łańcuchu dostaw reklam online.

 

„Cieszymy się, że możemy wyróżnić MGID Brand Safety Certified Seal za kroki podjęte w celu osiągnięcia rygorystycznych standardów programu” – powiedział Mike Zaneis, dyrektor generalny TAG. „Pochwalamy firmę MGID za nieustanne zaangażowanie w tworzenie i utrzymywanie tych najlepszych praktyk branżowych w celu poprawy bezpieczeństwa marki i ochrony naszej branży przed działalnością przestępczą. Nie możemy się doczekać dalszej współpracy z MGID w celu wzmocnienia bezpieczeństwa marki i ograniczenia oszustw w całym ekosystemie reklamowym”.

 

Sergii Denysenko, dyrektor generalny MGID, powiedział: „Po dokładnej ocenie jesteśmy zachwyceni nie tylko otrzymaniem przez TAG ponownej certyfikacji za nasze wysiłki w zakresie ochrony przed oszustwami, ale także otrzymaniem certyfikatu potwierdzającego nasze zaangażowanie w bezpieczeństwo marki. Zapewnienie, że ich reklamy wyświetlają się wraz z wiarygodnymi treściami, jest najwyższym priorytetem dla marketerów. Aby wesprzeć naszych klientów w tym zakresie, MGID wdrożyło rygorystyczne procesy i rozwiązania, aby chronić ich przed potencjalnymi zagrożeniami bezpieczeństwa marki i zapewnić im pewność, że ich reklamy będą umieszczane w bezpiecznych i odpowiednich środowiskach.”

 

O MGID

MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, displayowe i wideo, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkowników. Umożliwia to reklamodawcom zwiększanie skuteczności i świadomości, a wydawcom utrzymanie i zarabianie na swoich odbiorcach.

Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych czytelników, z 200 miliardami wyświetleń reklam u 25 tysięcy zaufanych wydawców. Więcej informacji na stronie: www.mgid.com

 

 

 

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl