Marketizator oficjalnie zmienia się w Omniconvert!

14.10.2016 AUTOR: REDAKCJA

Od 13.10.2016 Marketizator oficjalnie zmienia się w Omniconvert pierwsze na świecie, demokratyczne oprogramowanie do optymalizacji konwersji.

Użytkownicy i fani oprogramowania Omniconvert będą mieć możliwość głosowania na nowe funkcjonalności, które pomagają w podnoszeniu konwersji, zwiększaniu zysku, czy ulepszą użyteczność samego narzędzia, tak aby marketingowcom używającym Omniconvert ułatwić łatwiejszą zamianę ruchu na stronie w więcej transakcji.

W ślad za wdrożeniem tej innowacyjnej idei idzie zmiana nazwy narzędzia z Marketizator na Omniconvert, wdrożenie dodatkowych ulepszeń w aplikacji i otwarcie biura w Londynie.

Twórca i CEO Omniconvert – Valentin Radu powiedział: „Kiedy 3 lata temu udostępniliśmy wszystkim chętnym Marketizatora, naszym marzeniem było doprowadzić do stanu, gdy zniknie koszmar marketingowców: “przepalanie” pieniędzy na zdobycie ruchu, przy jednoczesnym braku zmian na wykresie konwersji w Google Analytics.

rebranding

Wtedy sytuacja przeciętnego marketingowca była bardzo trudna: brak możliwości dowiedzenia się dlaczego odwiedzający wychodzą ze strony bez konwersji lub przysłowiowego “do widzenia”; brak możliwości zrobienia prostych testów A/B bez błagania webmastera, czy działu IT – niejednokrotnie by zmienić pojedynczy tekst czy element na stronie; brak możliwości pokazania odwiedzającym w czasie rzeczywistym konkretnego spersonalizowanego działania bazującego na danych, które ów marketingowiec miał dostępne. Istniały już narzędzia, które potrafiły realizować niektóre z powyższych funkcjonalności, ale połączenie ich lub przeanalizowanie danych w różnych systemach było niezmiernie uciążliwe. Odpowiedzią na te problemy stał się Marketizator. Platforma umożliwiła marketingowcom prowadzenie testów A/B, badań ankietowych i poprzez personalizacje wpływania na zachowana odwiedzających. A to wszystko bez pomocy programistów oraz w ramach jednej platformy.

Trzy lata później zdaliśmy sobie sprawę, że Marketizator to nie do końca najlepsza nazwa. Zbyt wiele razy stawiało nas to w niezręcznej sytuacji, czy i jak mówić naszym klientom (szczególnie tym angielskojęzycznym) jak powinni prawidłowo wymawiać tę nazwę.

Teraz stawiamy przed sobą następną misję: zbudować pierwszą na świecie demokratyczne narzędzie do optymalizacji konwersji, które będzie miało wszystko to czego potrzebują użytkownicy.”

Aby zrealizować nasze nowe cele Omniconvert podjął następujące kroki:

  • Upublicznienie mapy rozwoju platformy,
  • Umożliwienie interaktywnego zgłaszania i głosowania na nowe funkcjonalności,
  • Instalacja kamery w biurze zespołu IT, tak aby każdy mógł obserwować jak przebiega proces powstawania naszego demokratycznego oprogramowania.

O Omniconvert:

Omniconvert (poprzednio Marketizator) to firma – producent oprogramowania typu SaaS (Software as a Service), założona w 2013 roku przez Valentina Radu. Omniconvert zatrudnia obecnie ponad 50 osób w całej Europie. Firma ma ponad 15.000 użytkowników/klientów, w tym m.in. Avon, Samsung i T-Mobile, Provident a samo oprogramowanie obsłużyło już ponad 6 miliardów odsłon eksperymentów. Firma uzyskała też w marcu 2016 roku 1 milion Euro dofinansowania z Funduszu Catalyst.

Celem nadrzędnym Omniconvert jest rozwój łatwego w obsłudze oprogramowania do optymalizacji konwersji dla marketingowców. Firma wygrała wiele nagród w konkursach dla start-upów, jak Euro Cloud, Startup Rally, a nasze oprogramowanie zostało wyróżnione w raporcie G2Crowd.com w 2015 roku „z najwyższym ogólnym współczynnikiem zadowolenia klientów”.

Więcej informacji: [email protected]

Do góry!

Polecane artykuły

09.10.2019

Grupa SARE zmienia nazwę na Digitree Group i przedstawia nowy ...

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam