Walentynki to świetna okazja do sprzedaży produktów personalizowanych. Pytanie, czy da się je wykorzystać do promocji oferty, która niekoniecznie kojarzy się ze świętem zakochanych? O to i o inne aspekty marketingowe, które można wykorzystać podczas tego typu komercyjnych okazji, zapytaliśmy Kamila Soję, właściciela marki Cukrówka.pl.
Jak przygotować sklep do Walentynek?
- Na kiedy należy zaplanować działania marketigowe? [dowiesz się tutaj]
- O czym trzeba pamiętać, jeśli chcemy by produkt walentynkowy dotarł na czas? [dowiesz się tutaj]
- Jak rozszerzyć swoją ofertę, aby dostosować ją pod kątem konkretnego święta? [dowiesz się tutaj]
- Jak wypromować produkty marki, które niekoniecznie wpisują się w tematykę Walentynek? [dowiesz się tutaj]
- Praktyczne tipy na walentynkową promocję, które pomogą zwiększyć sprzedaż [dowiesz się tutaj]
- Czy organizowanie konkursów walentynkowych ma sens marketingowy? [dowiesz się tutaj]
- Jak za pomocą newslettera, poinformować klientów o zbliżających się Walentynkach? [dowiesz się tutaj]
- Które kanały najlepiej konwertują? [dowiesz się tutaj]
- Czy Cukrówka planuje sprzedaż na Amazon? [dowiesz się tutaj]
Zostaw komentarz