Marketing i Biznes E-commerce Jak wykorzystać Walentynki do promocji produktów niekoniecznie związanych z tym świętem?

Jak wykorzystać Walentynki do promocji produktów niekoniecznie związanych z tym świętem?

Jak wykorzystać Walentynki do promocji produktów niekoniecznie związanych z tym świętem?

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Walentynki to świetna okazja do sprzedaży produktów personalizowanych. Pytanie, czy da się je wykorzystać do promocji oferty, która niekoniecznie kojarzy się ze świętem zakochanych? O to i o inne aspekty marketingowe, które można wykorzystać podczas tego typu komercyjnych okazji, zapytaliśmy Kamila Soję, właściciela marki Cukrówka.pl. 

Jak przygotować sklep do Walentynek? 

  • Na kiedy należy zaplanować działania marketigowe? [dowiesz się tutaj
  • O czym trzeba pamiętać, jeśli chcemy by produkt walentynkowy dotarł na czas? [dowiesz się tutaj]
  • Jak rozszerzyć swoją ofertę, aby dostosować ją pod kątem konkretnego święta? [dowiesz się tutaj]  
  • Jak wypromować produkty marki, które niekoniecznie wpisują się w tematykę Walentynek? [dowiesz się tutaj]
  • Praktyczne tipy na walentynkową promocję, które pomogą zwiększyć sprzedaż [dowiesz się tutaj]
  • Czy organizowanie konkursów walentynkowych ma sens marketingowy? [dowiesz się tutaj
  • Jak za pomocą newslettera, poinformować klientów o zbliżających się Walentynkach? [dowiesz się tutaj]
  • Które kanały najlepiej konwertują? [dowiesz się tutaj]
  • Czy Cukrówka planuje sprzedaż na Amazon? [dowiesz się tutaj]

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl