Marketing i Biznes E-commerce Jak wykorzystać Walentynki do promocji produktów niekoniecznie związanych z tym świętem?

Jak wykorzystać Walentynki do promocji produktów niekoniecznie związanych z tym świętem?

Jak wykorzystać Walentynki do promocji produktów niekoniecznie związanych z tym świętem?

Prowadzisz firmę? Weź udział w nieformalnym spotkaniu przy piwie dla przedsiębiorców

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Walentynki to świetna okazja do sprzedaży produktów personalizowanych. Pytanie, czy da się je wykorzystać do promocji oferty, która niekoniecznie kojarzy się ze świętem zakochanych? O to i o inne aspekty marketingowe, które można wykorzystać podczas tego typu komercyjnych okazji, zapytaliśmy Kamila Soję, właściciela marki Cukrówka.pl. 

Jak przygotować sklep do Walentynek? 

  • Na kiedy należy zaplanować działania marketigowe? [dowiesz się tutaj
  • O czym trzeba pamiętać, jeśli chcemy by produkt walentynkowy dotarł na czas? [dowiesz się tutaj]
  • Jak rozszerzyć swoją ofertę, aby dostosować ją pod kątem konkretnego święta? [dowiesz się tutaj]  
  • Jak wypromować produkty marki, które niekoniecznie wpisują się w tematykę Walentynek? [dowiesz się tutaj]
  • Praktyczne tipy na walentynkową promocję, które pomogą zwiększyć sprzedaż [dowiesz się tutaj]
  • Czy organizowanie konkursów walentynkowych ma sens marketingowy? [dowiesz się tutaj
  • Jak za pomocą newslettera, poinformować klientów o zbliżających się Walentynkach? [dowiesz się tutaj]
  • Które kanały najlepiej konwertują? [dowiesz się tutaj]
  • Czy Cukrówka planuje sprzedaż na Amazon? [dowiesz się tutaj]

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl