Marketing i Biznes E-commerce InPost otrzyma ponad sto milionów euro na rozwój. Prasówka e-commerce #90

InPost otrzyma ponad sto milionów euro na rozwój. Prasówka e-commerce #90

InPost otrzyma ponad sto milionów euro na rozwój. Prasówka e-commerce #90

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Eurocash uruchamia platformę e-commerce dla produktów spożywczych

Eurocash to największy hurtowy dystrybutor żywności na terenie naszego kraju. W jego posiadaniu znajdują się takie sieci spożywcze jak Delikatesy Centrum, Groszek, czy Polska Sieć Handlowa Lewiatan. Ta powstała w 1993 roku korporacja najwyraźniej ma w planach podjęcie walki o rynek sprzedaży artykułów spożywczych w Internecie. Założyła platformę eurocash.pl, które dedykowana jest właścicielom mniejszych sklepów. Dzięki niej drobni przedsiębiorcy będą mogli uzyskać dostęp do szczegółowych informacji o rynku przygotowanych przez ekspertów Eurocash. Wśród danych udostępnianym klientom będą dane demograficzne, informacje o zwyczajach zakupowych, rankingi najchętniej kupowanych produktów, a także podgląd gazetek należących do konkurencji.

Poprzez platformę możliwe będzie także składanie zamówień na towary znajdujące się w katalogu korporacji. Platforma ma obniżyć koszty po stronie sklepów oraz wspomóc w zarządzaniu, dzięki czemu sklepy będą mogły skupić na konsumencie. Eurocash.pl pozwoli na wzięcie udziału w aukcjach niektórych przedmiotów, a także da możliwość zakupienia wybranych towarów od partnerów korporacji po obniżonych cenach.

Całe przedsięwzięcie kosztowało piętnaście milionów złotych. Eurocash prawdopodobnie zamierza wykorzystać swoją nową platformę w celu zdobycia doświadczenia w e-commerce oraz rozbudowania logistyki, dzięki czemu sieć będzie mogła w przyszłości zawalczyć o rozwijający się rynek konsumencki. Inne elektroniczne kanały sprzedaży przynoszą korporacji obroty sięgające trzech miliardów złotych rocznie.InPost

Poczta Polska otwiera nowe placówki

Wraz z rozwojem e-commerce Poczta Polska postanowiła powiększyć sieć swoich placówek. Mimo współpracy z partnerami takimi jak Orlen czy sieć sklepów Żabka, w ramach której udostępniają oni poczcie swoje placówki, Poczta Polska ciągle uruchamia nowe filie. Niedawno otworzyła nową placówkę w Krakowie. Ulokowana jest na ulicy Zakliki z Mydlnik i zastąpi dotychczasową filię znajdującą się na Balickiej. Nowa filia ma lepiej realizować założenia biznesowe oraz znajdować się bliżej mieszkańców. W pobliżu nowej placówki rozwijają się osiedla mieszkaniowe, a także położony jest przystanek kolei oraz pętla autobusowa. Sam budynek jest większy, przestrzeń jest klimatyzowania oraz zapewnia lepsze warunki pracy personelowi poczty.

przeciągu ostatnich dwóch lat państwowe przedsiębiorstwo otworzyło niemalże trzysta nowych placówek. Obecnie infrastruktura Poczty Polskiej obejmuje ponad siedem i pół tysiąca placówek, czternaście sortowni położonych w całym kraju oraz flotę ponad pięciu tysięcy pojazdów. W samym Krakowie czynnych jest ponad pięćset placówek.InPost

Amazon otworzy tysiące sklepów bez kasy

Wielkie korporacje handlujące w Internecie coraz chętniej z niego wychodzą. Zarówno Amazon jak i Alibaba coraz śmielej eksperymentują z wejściem w bardziej tradycyjny rodzaj biznesu. Testy ze sklepem samoobsługowym, w którym nie ma kas: Amazon Go, widoczne zakończyły się powodzeniem, ponieważ korporacja planuje otwarcie kolejnych placówek tego typu. W przeciągu najbliższych kilku lat monopolista na rynku e-commerce w Stanach Zjednoczonych może otworzyć aż trzy tysiące tego typu sklepów. Informacje o tak agresywnej ekspansji pochodzą od anonimowych źródeł, dlatego trzeba potraktować je ze zdrową dozą sceptycyzmu. Placówki, zgodnie z doniesieniami, mają sprzedawać produkty żywnościowe, z których przynajmniej część będzie możliwa do spożycia na miejscu. Korporacja ma walczyć o młodych, zamożnych klientów mieszkających w większych miastach zagrażając przy tym sieciom sprzedającym gotowe jedzenie, takie jak fast foody.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Obecnie Amazon posiada jedynie jeden tego rodzaju sklep w Seattle, który został otwarty w 2016 roku. Oficjalnie planowane jest otwarcie dwóch kolejnych sklepów Amazon Go, jeden w Seattle, drugi ulokowany ma być w Chicago. Dzięki technologii skanowania, sztuczna inteligencja automatycznie określa co dany klient zakupił w danym sklepie, po czym nalicza rachunek, który pobierany jest bezpośrednio z konta. Pozwala to na eliminację kas sklepowych.

    Otwarcie sklepu w Seattle wymagało wydania ponad miliona dolarów na sam sprzęt elektroniczny potrzebny do skanowania smartfonów należących do kupujących. Kolejne placówki mają skupić się głównie na sprzedaży żywności, co może pomóc zmniejszyć koszta zakupu niezbędnego sprzętu elektronicznego oraz zwiększyć zyski. Amazon nie boi się ponosić kosztownych inwestycji jeżeli są one w stanie przynieść mu długoterminowe zyski. Obecnie najbardziej dochodową częścią firmy jest cloud-computingowa Amazon Web Services, która przez lata przynosiła straty.InPost

    InPost otrzyma ponad sto milionów euro na rozwój

    Odpowiedzialny za powstanie sieci paczkomatów na terenie naszego kraju, InPost zabezpieczył grube pieniądze na dalszy rozwój. Dzięki nawiązaniu współpracy z globalną firmą inwestycyjną KKR & Co. Inc. Fundusz Advent, do którego należy InPost zawarł umowę, dzięki której przedsiębiorstwo otrzyma sto dwadzieścia pięć milionów euro na inwestycje. Pieniądze napłyną do InPostu w przeciągu pięciu i pół roku. Sam Advent wcześniej zapewnił InPostowi dwieście pięćdziesiąt milionów złotych. Sieć paczkomatów ma powiększyć się o siedemset sztuk do końca bieżącego roku. Obecnie przesyłki obsługuje trzy tysiące osiemset takich urządzeń.

    Poczta Polska ma według nieoficjalnych doniesień postawić do końca roku tysiąc własnych paczkomatów. Znajdą się one głównie przy Biedronkach, na stacjach Lotosu oraz na przystankach kolejowych.

    Prasówka powstaje dzięki:

    Rzetelny Regulamin

    Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

    Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

    Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

    Agencja Marketing i Biznes

    Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

    GetResponse

    Oferty biznesowe: sales@getresponse.com

    Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com

    Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

    Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

    INIS

    INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

    Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

    W naszej ofercie znajdziesz:

    • kampanie emailingowe i display

    • email retargeting, video mailing, responsive email design

    • display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

    • geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

    REDLINK - E-MAIL & SMS AUTOMATION PLATFORM

    sales@redlink.pl

    61 6222 400

    Roosevelta 22
    60-829 Poznań

     

    REDLINK to profesjonalny system do realizacji kompleksowych kampanii E-MAIL i SMS. Dzięki nowoczesnym funkcjonalnościom, dostępnym w panelu użytkownika, realizacja wysyłek do dowolnej grupy odbiorców jest niezwykle prosta, a także wyjątkowo efektywna.

     

    Współpraca firmy REDLINK ze wszystkimi największymi providerami pocztowymi oraz polskimi operatorami telekomunikacyjnymi gwarantuje klientom najwyższą na polskim rynku dostarczalność, a także szybką realizację kampanii E-MAIL i SMS w korzystnej cenie.

     

    Przez ponad 10 lat w branży, REDLINK stał się gwarantem wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązań dostosowanych do rozmaitych potrzeb klientów.

    GS1

    Helpdesk:

    +48 61 852 37 94

    Napisz do nas:

    biuro@gs1pl.org

     

    GS1 – międzynarodowa organizacja non-profit, działająca na terenie 150 krajów, która od początku istnienia wspiera handel. W tym celu wdrożyła standardowy kod kreskowy znany i używany dziś na całym świecie. Przez wiele lat koncentrowała się na działalności w sprzedaży offline, pomagając firmom usprawniać ich procesy logistyczne. Dziś, gdy każda firma przenosi część swojej działalności do sieci, naszymi działaniami wspieramy również handel online za sprawą współpracy z firmą Google. Kod kreskowy to wg BBC jedna z 50 rzeczy (zaraz za iPhonem), które w największym stopniu przyczyniły się do powstania nowoczesnej gospodarki. Nie bez powodu, ponieważ aktualnie na świecie skanowanych jest 6 miliardów produktów dziennie.

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl