InCommerce – serwujemy prawdziwe mięcho dotyczące sprzedaży online

20.10.2016 AUTOR: REDAKCJA

Startuje nowy cykl spotkań skierowanych do osób związanych z branżą e-commerce. Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie – ZERO teorii, same e-commercowe mięcho – przez znanych praktyków z branży! Najbliższe spotkanie odbędzie się już 27 października w Pauza in Garden w Krakowie.

Celem InCommerce jest przybliżanie uczestnikom różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case’ach wybranych e-sklepów. W ramach cyklu zaplanowane są 3 spotkania – w Krakowie i w Białymstoku.

Tematem przewodnim pierwszego spotkania, które odbędzie się już 27 października w Pauza Ingarden w Krakowie, będą wyzwania polskiego e-commerce. Wystąpią m.in. Łukasz Plutecki (Atomstore) z prelekcją dotyczącą roli kierownika przy wdrożeniu nowego systemu e-commerce oraz Adam Cieśla (Sempai), który wyjaśni, jaka jest rola Quality Score w aukcji Google AdWords.

atomstore_851x315

Nie zabraknie również case’ów popularnych e-sklepów! Joanna KierykDeeZee.pl  opowie, jak wielkie korzyści dla biznesu e-commerce może przynieść współpraca z blogerami. Z kolei Dominik Drożdż z Answear.com przybliży tajniki usługi pocztowej w kontekście klientów sklepów internetowych. Przygotowaliśmy również coś specjalnego – panel dyskusyjny, w którym wezmą udział wszyscy zaproszeni prelegenci.

Na koniec części oficjalnej zapraszamy wszystkich na wspólny networking i after party. Zaplanowaliśmy również emocjonujący konkurs, podczas którego będzie można wygrać książki “Konwersja w e-commerce”.

Do zobaczenia!

Wstęp na spotkanie jest wolny. Jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o wcześniejszą rejestrację.

Program spotkania:

18.00 – Rejestracja

18.15 – PIENIĄDZE TO NIE WSZYSTKO. ROLA QUALITY SCORE W AUKCJI GOOGLE ADWORDS, ADAM CIEŚLA, SEMPAI

18.45 – WSPÓŁPRACA DEEZEE Z BLOGOSFERĄ -SUCCESS STORY WHATANNAWEARS, JOANNA KIERYK, DEEZEE

19.05 – Przerwa

19.15 – KLIENCI ANSWEAR W KONTEKŚCIE WYKORZYSTYWANEJ USŁUGI POCZTOWEJ, DOMINIK DROŻDŻ, ANSWEAR

19.40 – ROLA KIEROWNIKA PRZY WDROŻENIU NOWEGO SYSTEMU E-COMMERCE, ŁUKASZ PLUTECKI, ATOMSTORE

20.05 – PANEL DYSKUSYJNY “WYZWANIA POLSKIEGO E-COMMERCE”

20.30 – AFTER PARTY 🙂

Partnerzy merytoryczni spotkania:

Answear, DeeZee, Alpol oraz Sempai

Patroni medialni:

Marketing i Biznes, CrosswebeKomercyjnie

Więcej szczegółów:

http://incommerce.camp/

Rejestracja:

https://evenea.pl/imprezy/szkolenia/krakow/1-incommerce-w-krk-134022/

Wydarzenie na FB:

https://www.facebook.com/events/1038621422923013/

Do góry!

Polecane artykuły

09.10.2019

Grupa SARE zmienia nazwę na Digitree Group i przedstawia nowy ...

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam