eBay pozywa Amazon. Prasówka e-commerce #94

23.10.2018 AUTOR: Radek Borzym

Poczta Polska spodziewa się rekordu paczek w nadchodzące święta

Zdaniem Poczty Polskiej najbliższe święta mają być wyjątkowe pod względem ilości wysłanych przez firmy e-commerce paczek. W zeszłym roku w okresie świątecznym obsłużonych zostało ponad sto dwadzieścia milionów przesyłek. W pierwszych miesiącach bieżącego roku wzrost paczek nadanych przez polskie sklepy internetowe regularnie przekraczał wzrosty odnotowywane w porównywalnych okresach w roku ubiegłym.

Dlatego też Poczta Polska zaczęła poszukiwać pracowników, który pomogą jej obsłużyć ten świąteczny wzrost ruchu. Spółka skarbu państwa potrzebuje kierowców z prawami jazdy kategorii B,C, C+ oraz E. Zwiększyć się ma także ilość zatrudnionych pracowników w sortowniach. Podczas wakacji Poczta zatrudniała głównie listonoszy. Aż cztery tysiące osób znalazło wtedy nową pracę.

Amazon

Frisco.pl ma nowego prezesa

Do niedawna stanowisko prezesa zarządu e-sklepu piastowała Katarzyna Kazior. Przedsiębiorstwem zarządzała od 2015 roku, jednak w sierpniu przeszła do Żabki, żeby objąć stanowisko chief digital officera. Zwolnione miejsce zajął Grzegorz Bielecki, który przez sześć ostatnich lat był dyrektorem operacyjnym i członkiem zarządu we Frisco.pl. Wcześniej zajmował funkcję wiceprezesa w A.pl Internet S.A.

Ostatnie miesiące upłynęły we Frisco pod znakiem rozwoju zaplecza logistycznego (budowa magazynu pod Warszawą) oraz stale rosnącej ilości zamówień na terenie Warszawy.

Amazon

eBay pozywa Amazon

eBay uskarża Amazon o nielegalne podkradanie klientów. Korporacja Jeff Bezosa miała wykorzystywać systemy komunikacyjne przedsiębiorstwa, w celu przechwycenia najcenniejszych sprzedawców działających na platformie. Skala działań Amazon ma być ogromna. Dziesiątki przedstawicieli firmy, miały namawiać setki sprzedawców eBay do przejścia do konkurencji. Akcja prowadzona miała być w kilkunastu krajach jednocześnie. Już od 2015 roku przedstawiciele Amazon mieli zakładać fejkowe konta sprzedawców celem prowadzenia perswazji rzeczywistych sprzedawców do opuszczenia platformy.

Wiadomości wysyłane przez przedstawicieli Amazon posiadały własną, wyrażną standaryzację pod względem treści. Wszystkie wiiadomości były bardzo do siebie podobne, a często wręcz identyczne. Regulamin użytkownika eBay zakazuje korzystania z komunikatora w celu promowania innych firm oraz spamowania kupujących i sprzedających. Wiele kont, z których korzystali przedstawiciele korporacji Bezosa wysłało ponad setkę wiadomości nie dokonawszy sprzedaży ani zakupu żadnego przedmiotu.

W zeszłym miesiącu eBay wysłał list do Amazonu nakazujący wstrzymanie aktywności, o których mowa. Amazon obiecał, że sprawdzi prawdziwość oskarżeń. Jednak korporacja nie zaprzestała swoich działań, ani nie złożyła dalszych wyjaśnień eBayowi. Sprawia znalazła właśnie swój finał w sądzie. Strona oskarżyciela żąda zaprzestania nielegalnej działalności Amazona oraz zadośćuczynienia w postaci rekompensaty pieniężnej. Jak na razie nie wiadomo jakiej sumy żąda eBay.

Amazon zatrudni ponad siedem tysięcy osób

W centrach logistycznych ulokowanych na terenie naszego kraju zatrudnienie znajdzie dodatkowe siedem i pół tysiąca osób. Amazon potrzebuje pracowników sezonowych, którzy pomogą mu z obsłużeniem wzrostu ilości przesyłek jaki będzie miał miejsce podczas nadchodzących świąt. W Polsce korporacja zatrudnia czternaście tysięcy osób w pięciu centrach logistycznych. Firma poszukuje także kandydatów na stanowiska menadżerskie. Część pracowników sezonowych będzie mogła dołączyć do stałej ekipy jeżeli sprawdzi się podczas świąt.

Amazon

Witryny sprzedawców tracą na znaczeniu w Europie

InRiver przeprowadziła sondaż na grupie ponad sześciu tysięcy konsumentów mieszkających w Europie. Okazuje się, że tradycyjne witryny internetowe coraz bardziej tracą na znaczeniu wśród klientów. Zaledwie 11% kupujących w Europie idzie w pierwszej kolejności do witryny danej marki jeżeli zamierza dokonać zakupu. Aż 45% w pierwszej kolejności udaje się do strony Amazonu.

22% respondentów stwierdziło, że często zakupione produkty różnią się od specyfikacji podanej przez sprzedawcę, co prowadzi do zwrotów. Jeżeli brakuje odpowiedniej liczby informacji w opisie produktu, jedna trzecia Europejczyków w przeciągu dziesięciu sekund przeniesie się do innego sklepu. 20% opuści sklep jeżeli brakuje zdjęć sprzedawanego przedmiotu, 39% ucieknie jeżeli brakować będzie informacji o cenie. Co czwartego kupującego może odstraszyć brak informacji o tym, czy dany produkt jest obecnie dostępny.

Jedna trzecia kupujących uważa, że filmy video, które pokazują produkt w różnych kontekstach są pomocne przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Prawie połowa przepytanych osób uważa, że YouTube jest najbardziej wiarygodną platformą jeżeli chodzi wideo przedstawiające zalety i wady produktów. Co trzecia osoba stawia na video pochodzące z Facebooka.

Amazon

Prasówka powstaje dzięki:

Rzetelny Regulamin

Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

Agencja Marketing i Biznes

mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/agencja/

Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

GetResponse

Oferty biznesowe: sales@getresponse.com

Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com

Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

INIS

INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

W naszej ofercie znajdziesz:

• kampanie emailingowe i display

• email retargeting, video mailing, responsive email design

• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

REDLINK - E-MAIL & SMS AUTOMATION PLATFORM

sales@redlink.pl

61 6222 400

Roosevelta 22
60-829 Poznań

 

REDLINK to profesjonalny system do realizacji kompleksowych kampanii E-MAIL i SMS. Dzięki nowoczesnym funkcjonalnościom, dostępnym w panelu użytkownika, realizacja wysyłek do dowolnej grupy odbiorców jest niezwykle prosta, a także wyjątkowo efektywna.

 

Współpraca firmy REDLINK ze wszystkimi największymi providerami pocztowymi oraz polskimi operatorami telekomunikacyjnymi gwarantuje klientom najwyższą na polskim rynku dostarczalność, a także szybką realizację kampanii E-MAIL i SMS w korzystnej cenie.

 

Przez ponad 10 lat w branży, REDLINK stał się gwarantem wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązań dostosowanych do rozmaitych potrzeb klientów.

GS1

Helpdesk:

+48 61 852 37 94

Napisz do nas:

biuro@gs1pl.org

 

GS1 – międzynarodowa organizacja non-profit, działająca na terenie 150 krajów, która od początku istnienia wspiera handel. W tym celu wdrożyła standardowy kod kreskowy znany i używany dziś na całym świecie. Przez wiele lat koncentrowała się na działalności w sprzedaży offline, pomagając firmom usprawniać ich procesy logistyczne. Dziś, gdy każda firma przenosi część swojej działalności do sieci, naszymi działaniami wspieramy również handel online za sprawą współpracy z firmą Google. Kod kreskowy to wg BBC jedna z 50 rzeczy (zaraz za iPhonem), które w największym stopniu przyczyniły się do powstania nowoczesnej gospodarki. Nie bez powodu, ponieważ aktualnie na świecie skanowanych jest 6 miliardów produktów dziennie.

Do góry!

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail