Marketing i Biznes E-commerce E-commerce day – konferencja dla sektora e-handlu, w której musisz wziąć udział!

E-commerce day – konferencja dla sektora e-handlu, w której musisz wziąć udział!

Już w październiku w Warszawie odbędzie się wydarzenie, o którym powinni pamiętać wszyscy związani z branżą handlu elektronicznego. E-commerce day to wyjątkowa okazja do tego, aby czerpać wiedzę od specjalistów, podzielić się swoimi doświadczeniami i nawiązać cenne kontakty. Kto wystąpi na konferencji i gdzie kupić bilety?

E-commerce day – konferencja dla sektora e-handlu, w której musisz wziąć udział!

Prowadzisz firmę? Wyjedź w gronie liderów biznesu i weź udział w warsztatach z topowymi ekspertami

Sprawdź szczegóły

Czym dokładnie jest E-commerce day?

E-commerce day to wydarzenie, które powstało po to, aby łączyć ludzi z branży e-commerce. Sektor handlu elektronicznego w Polsce nieustannie się rozwija, co wiąże się z szeregiem wyzwań, szans oraz możliwości dla przedsiębiorców i nie tylko.

Za organizację tej wyjątkowej konferencji odpowiedzialna jest marka More Business. Nowy brand należy do znanego i cenionego Domu Mediowego Orion Media Group.

E-commerce day to jedno z kluczowych wydarzeń branżowych skierowanych do profesjonalistów z sektora handlu elektronicznego. Konferencja ta stanowi platformę dla wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk w dziedzinie e-commerce, a także doskonałą okazję do budowania sieci kontaktów biznesowych. Organizowane w sercu Warszawy, wydarzenie przyciąga ekspertów z różnych dziedzin związanych z handlem online, takich jak marketing internetowy, analiza rynku, nowe technologie czy IT.

Stworzyli więc przestrzeń, która pozwoli uczestnikom podzielić się swoim doświadczeniem i historią oraz da możliwość swobodnego i otwartego dialogu z innymi przedstawicielami e-commerce.

Gdzie i kiedy odbędzie się E-commerce day?

Wydarzenie odbędzie się 26 października 2023 roku w Teatrze Sabat Małgorzaty Potockiej, który znajduje się w Warszawie na ulicy Foksal 16. Miejsce bez dwóch zdań jest wyjątkowe – uczestników z pewnością zachwycą jego klimatyczne wnętrza nawiązującego do przedwojennych teatrów muzycznych.

Jednak konferencja to nie wszystko. Po wystąpieniach prelegentów planowane jest uroczyste przyjęcie utrzymane w stylu lat 20. i 30. Na gości czeka tam m.in. uroczysta kolacja, spektakl teatru rewiowego oraz zabawa przy muzyce na żywo. Bilety oraz więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie www.morebusiness.pl/e-commerce-day/.

Kto wystąpi na scenie E-commerce day?

Podczas wydarzenia swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się 10 doświadczonych w branży prelegentów. Wystąpią m.in.

  • Aneta Chrzanowska – Social Media Manager w LPP.SA, rozpocznie swoją prelekcję o 10:30

  • Marcin Żmuda – Head of SEO w Orion Media Group

  • Jakub Papuga – CEO / Founder Happy Parrots, wystąpi o 12:00 z tematem „Czy Facebook umarł? Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe dla e-commerce w 2023r.?”

  • Patryk Wojtas – Commercial Director (E-commerce) w Rikoland S.A., rozpocznie prelekcję o 14:00 na temat „Przedsiębiorca e-commerce wobec wyzwań rynkowego spowolnienia”

  • Piotr Urbaniak – Board Member / Sales Director w Traffic Trends, zacznie prelekcję o 14:30, przedstawiając temat „Skuteczny performance marketing w dobie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego”

  • Jarot Czuba – Fraud Operations Manager w Groupon, w swoim wystąpieniu o 15:30 powie o przeciwdziałaniu oszustwom dokonywanym przez ludzi, którzy są w posiadaniu danych kart kredytowych i danych klientów

  • Zbigniew i Marta Bocian – Head of SEO w Currency One SA, którzy wystąpią wspólnie i opowiedzą „Jak to robić po bożemu?”

  • Agnieszka Ziętek – eCommerce Director w Mars, weźmie udział w panelu dyskusyjnym

  • Tomasz Krawcewicz – Dyrektor e-commerce w Nationale-Nederlanden Polska, weźmie udział w panelu dyskusyjnym

Konferencję poprowadzi aktor i dziennikarz Paweł Tworek, który współpracował m.in. z Radiem ZET i Meloradiem, a obecnie można go zobaczyć w stacji telewizyjnej Music Box.

Kto powinien wziąć udział w wydarzeniu?

W wydarzeniu powinny wziąć udział wszystkie osoby, które są związane z handlem elektronicznym, a w szczególności:

  • Właściciele sklepów internetowych;

  • Analitycy i badacze rynku;

  • Specjaliści ds. technologii i IT;

  • Specjaliści ds. marketingu;

  • Przedstawiciele start-upów i inwestorzy;

  • Specjaliści ds. płatności i bezpieczeństwa;

  • Przedstawiciele mediów i influencerzy;

  • Osoby związane z sektorem logistycznym i obsługą klienta.

Warto dodać, że wydarzenie otrzymało akredytację DIMAQ. Dzięki niej uczestnicy posiadający certyfikat międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych otrzymają punkty recertyfikacyjne.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl