Czym dokładnie jest E-commerce day?
E-commerce day to wydarzenie, które powstało po to, aby łączyć ludzi z branży e-commerce. Sektor handlu elektronicznego w Polsce nieustannie się rozwija, co wiąże się z szeregiem wyzwań, szans oraz możliwości dla przedsiębiorców i nie tylko.
Za organizację tej wyjątkowej konferencji odpowiedzialna jest marka More Business. Nowy brand należy do znanego i cenionego Domu Mediowego Orion Media Group.
E-commerce day to jedno z kluczowych wydarzeń branżowych skierowanych do profesjonalistów z sektora handlu elektronicznego. Konferencja ta stanowi platformę dla wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk w dziedzinie e-commerce, a także doskonałą okazję do budowania sieci kontaktów biznesowych. Organizowane w sercu Warszawy, wydarzenie przyciąga ekspertów z różnych dziedzin związanych z handlem online, takich jak marketing internetowy, analiza rynku, nowe technologie czy IT.
Stworzyli więc przestrzeń, która pozwoli uczestnikom podzielić się swoim doświadczeniem i historią oraz da możliwość swobodnego i otwartego dialogu z innymi przedstawicielami e-commerce.
Gdzie i kiedy odbędzie się E-commerce day?
Wydarzenie odbędzie się 26 października 2023 roku w Teatrze Sabat Małgorzaty Potockiej, który znajduje się w Warszawie na ulicy Foksal 16. Miejsce bez dwóch zdań jest wyjątkowe – uczestników z pewnością zachwycą jego klimatyczne wnętrza nawiązującego do przedwojennych teatrów muzycznych.
Jednak konferencja to nie wszystko. Po wystąpieniach prelegentów planowane jest uroczyste przyjęcie utrzymane w stylu lat 20. i 30. Na gości czeka tam m.in. uroczysta kolacja, spektakl teatru rewiowego oraz zabawa przy muzyce na żywo. Bilety oraz więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie www.morebusiness.pl/e-commerce-day/.
Kto wystąpi na scenie E-commerce day?
Podczas wydarzenia swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się 10 doświadczonych w branży prelegentów. Wystąpią m.in.
-
Aneta Chrzanowska – Social Media Manager w LPP.SA, rozpocznie swoją prelekcję o 10:30
-
Marcin Żmuda – Head of SEO w Orion Media Group
-
Jakub Papuga – CEO / Founder Happy Parrots, wystąpi o 12:00 z tematem „Czy Facebook umarł? Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe dla e-commerce w 2023r.?”
-
Patryk Wojtas – Commercial Director (E-commerce) w Rikoland S.A., rozpocznie prelekcję o 14:00 na temat „Przedsiębiorca e-commerce wobec wyzwań rynkowego spowolnienia”
-
Piotr Urbaniak – Board Member / Sales Director w Traffic Trends, zacznie prelekcję o 14:30, przedstawiając temat „Skuteczny performance marketing w dobie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego”
-
Jarot Czuba – Fraud Operations Manager w Groupon, w swoim wystąpieniu o 15:30 powie o przeciwdziałaniu oszustwom dokonywanym przez ludzi, którzy są w posiadaniu danych kart kredytowych i danych klientów
-
Zbigniew i Marta Bocian – Head of SEO w Currency One SA, którzy wystąpią wspólnie i opowiedzą „Jak to robić po bożemu?”
-
Agnieszka Ziętek – eCommerce Director w Mars, weźmie udział w panelu dyskusyjnym
-
Tomasz Krawcewicz – Dyrektor e-commerce w Nationale-Nederlanden Polska, weźmie udział w panelu dyskusyjnym
Konferencję poprowadzi aktor i dziennikarz Paweł Tworek, który współpracował m.in. z Radiem ZET i Meloradiem, a obecnie można go zobaczyć w stacji telewizyjnej Music Box.
Kto powinien wziąć udział w wydarzeniu?
W wydarzeniu powinny wziąć udział wszystkie osoby, które są związane z handlem elektronicznym, a w szczególności:
-
Właściciele sklepów internetowych;
-
Analitycy i badacze rynku;
-
Specjaliści ds. technologii i IT;
-
Specjaliści ds. marketingu;
-
Przedstawiciele start-upów i inwestorzy;
-
Specjaliści ds. płatności i bezpieczeństwa;
-
Przedstawiciele mediów i influencerzy;
-
Osoby związane z sektorem logistycznym i obsługą klienta.
Warto dodać, że wydarzenie otrzymało akredytację DIMAQ. Dzięki niej uczestnicy posiadający certyfikat międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych otrzymają punkty recertyfikacyjne.
Zostaw komentarz