Bezpieczeństwo danych poufnych w polskim e-commerce

25.04.2018 AUTOR: REDAKCJA

Już nikogo nie trzeba przekonywać jak szybko rośnie branża zakupów internetowych w Polsce – wartość tego rynku w 2018 roku ma przekroczyć 50 mld zł, co jest prawie 25% skokiem wobec roku poprzedniego. Kupujemy coraz częściej i coraz więcej, lecz czy wzrost ten przekłada się na większe bezpieczeństwo danych poufnych, które każdorazowo zostawiamy w sklepach?

TestArmy zamierza to zbadać. Niestety, na niekorzyść sklepów działa fakt, że cyberprzestępczość rośnie dużo szybciej niż one same, a ilość prób wyłudzenia danych osobowych w 2017 roku wzrosła aż dwukrotnie wobec roku 2016. Polska znajduje się też na piątym miejscu w zestawieniu krajów najbardziej narażonych na cyberataki, bo prawie 10% wszystkich odnotowanych prób na świecie ma obecnie miejsce nad Wisłą.

Celem raportu “Bezpieczeństwo w polskim e-commerce” jest zbadanie i podniesienie świadomości właścicieli sklepów na ten newralgiczny aspekt e-biznesu. Pierwszym etapem projektu jest anonimowa ankieta powstała we współpracy z Instytutem Badawczym Mands – jej wyniki zostaną wysłane do wszystkich uczestników w formie raportu, zawierającego kompleksową analizę z konkretnymi poradami dot. ochrony sklepu przed cyberatakami. Wszyscy chętni wezmą też udział w losowaniu dwóch testów zabezpieczających strukturę systemów IT sklepu.

Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie!

https://cawi.mands.pl/d750971001f741eb0993eaa5e95cf684.pg

Do góry!

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail