Serdecznie zapraszamy na wydarzenie społeczności e-commerce. Tym razem dwudniowe spotkanie: w dniu pierwszym poruszamy kwestie związane bezpośrednio z narzędziami i metodami, które doskonale sprawdzają się w skalowaniu, automatyzacji procesów w sklepach internetowych w różnych obszarach m.in.: Google Ads, Ceneo, feed management, marketing automation czy aktywne powiadomienia. Spora dawka bardzo użytecznej wiedzy, którą skutecznie spożytkować może każdy owner, marketer, specjalista PPC. Drugi dzień zaś to dzień dla Agencji Performance – w mega ekspresowych i soczystych prezentacjach nasi prelegenci zaprezentują moc przewag, dzięki którym agencje mogą zyskać czas i pieniądze. Tylko sprawdzone narzędzia i porady.
30.05 DZIEŃ E-COMMERCE – 10:00-14:30
Prelegenci:
10:00-10-45 – Bartosz Ferenc, CEO Agencja.com | sembot.com Ekstremalnie skuteczne reklamy w Google Ads
10:45-11:30 – Michał Zieliński, COO sembot.com Optymalizacja feeda produktowego i automatyzacja kampanii Google Ads
11:30-12:00 – Błażej Cybowski, Head of marketing Agencja.com Automatyzacja kampanii na Ceneo czyli jak nie przepalać budżetów.
12:00-12:30 – Wiktor Salamon, CEO notipack.com Czy wyskakujące pop-upy naprawdę mogą wpływać na decyzję o zakupie? x Co zrobić żeby odwiedzający nie opuścił Twojego sklepu w ciągu pierwszych 30 sekund? x Jak z pomocą pop-upów, zbudować automatyczną ścieżkę zakupu która daje efekty? x Koniec ery cookies, czy Twój sklep jest na to gotowy?
12:30-13:00 przerwa
13:00-13:30 – Grzegorz Tukaj, CEO automationpro.pl Porzucony koszyk, czyli jak odzyskać utracone transakcje.
13:30-14:00 – Krzysztof Stola, CEO blueowl.pl | wldevs.com „Go headless or go home” – dlaczego Headless Commerce to must have w eCommerce
31.05 DZIEŃ AGENCJI – 10:00 – 12:00
10:00 – 10:30 – Michał Zieliński, COO Sembot CSS dla agencji oraz zaawansowana optymalizacja feeda produktowego w performance marketingu
10:30 – 11:00 – Bartosz Ferenc, CEO Agencja.com | Sembot | Centeo Ceneo nowym filarem przychodów dla Agencji Performance
11:00-11:30 – Wiktor Salamon, CEO Notipack Dlaczego Google zostało ukarane na 150 milionów euro za źle wdrożone cookies? x Jak zgodnie z prawem wdrożyć na swojej stronie „pasek cookie”? x Consent Mode – dlaczego jest tak ważny. x NotiCookie, odpowiedź na nadchodzące zmiany!
11:30-12:00 Krzysztof Stola, CEO WLdevs | blueowl.pl l – Nie przepalaj kasy agencji na zatrudnianie programistów, a więc jak outsourcing IT redukuje koszty i wzmacnia elastyczność
Transmisja wydarzenia na platformie ecommerce.pl, stream dostępny również na Facebooku i YouTube.
Zostaw komentarz