Jeśli na chociaż jedno z tych pytań Twoja odpowiedź brzmi “TAK” to koniecznie weź udział w konferencji BLITZCOMMERCE organizowanej przez ecommerce.pl!
Prelekcje od praktyków, dla praktyków. Dowiesz się między innymi::
- na co zwrócić uwagę ustawiając analitykę
- jakich błędów nie popełniać podczas projektowania sklepu
- w jaki sposób testować nowe kanały sprzedaży w e-commerce
- jak NIE prowadzić kampanii w Google Ads
- jak wykorzystać design thinking w branży e-commerce oraz
- jak zdobyć 100 TYSIĘCY ZŁOTYCH (w tym 10 000 złotych jako ads spend) na promocję swojego sklepu w unikatowym przedsięwzięciu na polskiej scenie e-commerce: rekrutacja do Blitzcommerce Show startuje już 22 czerwca!
Merytoryczne prelekcje, konkretne wskazówki oraz BŁYSKAWICZNE efekty, które pojawią się po wdrożeniu informacji z konferencji w Twoim sklepie. Dowiesz się też, jak w 2 miesiące może zmienić się sklep internetowy po inwestycji 100 000 zł w marketing i optymalizację – wszystko o nowym “Blitzcommerce Show od A do Z” opowie Bartosz Ferenc.
Zarezerwuj czas 22 czerwca i czerp wiedzę pełnymi garściami: od praktyków – dla praktyków. Start już o 10:00 na platformie ecommerce.pl. Udział w konferencji jest BEZPŁATNY.
Dołącz do wydarzenia już dziś: https://www.facebook.com/events/3265073730395638
Zostaw komentarz