Tematyka styczniowego Pipeline Summit wróciła do korzeni. Sprzedaż B2B w kanałach online była tematem wiodącym podczas wydarzenia organizowanego przez infoShare w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. W agendzie znalazły się prelekcje na temat automatyzacji procesów marketingowych, personalizacji komunikatów i skutecznych metod analityki sprzedaży. Na widowni znalazło się 150 specjalistów i menadżerów sprzedaży.
Wartościowa wiedza od specjalistów w branży
Pierwszy raz, na zaproszenie organizatorów Pipeline Summit, do Polski przylecieli Brennan Dunn (RightMessage), Stephen Lowisz (21LEAP), a także Jack Moberger (Appcues). Amerykanie dzielili się wiedzą o zaawansowanych metodach personalizacji, sposobach domykania sprzedaży, a także o mapowaniu drogi klienta w celu prześledzenia transakcji online.
Na scenie zaprezentowali się również Kasia Michalak (Bee Talents), Agata Mroczkowska (Booksy), Bartosz Majewski (Casbeg) czy Michał Korba (User.com). Tematyka prelekcji dotykała różnych aspektów sprzedaży online, choć – jak wynika z ankiet organizatorów – największą popularnością cieszyły się wystąpienia dotyczące personalizacji komunikacji oraz automatyzacji procesów sprzedaży i marketingu. Zgodnie z tymi trendami, to właśnie tym obszarom poświęcona zostanie kolejna edycja konferencji.
Nowości podczas Pipeline Summit 2019
W tym roku po raz pierwszy dzień konferencyjny poprzedzały praktyczne warsztaty prowadzone przez prelegentów Pipeline Summit. Formuła ta sprawdziła się – w szkoleniach wzięło udział ponad 120 osób. Organizatorzy już przygotowują kolejną edycję konferencji. Pipeline Summit odbędzie się, tradycyjnie już, w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni.
Zostaw komentarz