Polscy biznesmeni i celebryci o walce dwóch światów – prywatnego i zawodowego

11.05.2016 AUTOR: REDAKCJA

Wajda, Prokop, Hołowczyc i kilkunastu polskich praktyków biznesu, wydali książkę o tym jak pogodzić prywatne życie z zawodowym. Właściwie to kilkanaście wywiadów, których bohaterowie opowiadają o swoich biznesowych strategiach i metodzie na to jak czerpać przyjemność z owoców swojego sukcesu.

W książce poza wywiadami z managerami firm takich jak Aluprof – wiodącym europejskim dystrybutorem systemów aluminiowych, ogólnopolskiej sieci pizzeri Biesiadowo czy agencji marketingu internetowego Gogler, znajdziemy barwne opowieści Marcina Prokopa o spotkaniach z Beatą Tyszkiewicz, wspólnych rozmowach Jerzego Stuhra z Robertem Benignim oraz liczne przemyślenia Krzysztofa Hołowczyca na temat relacji z kobietami.

Książka stanie pewnie na półkach księgarni obok dziesiątek poradników typu “jak wygrać życie”… Czym się od niej rożni “Skuteczny biznes“? Tutaj nikt z nas nie daje złotych rad. Po prostu opowiadamy o swoim podejściu do pracy, pracowników, pieniędzy, ale też rodziny i sportu. Opowiadamy o tym jak udaje nam się nie tylko prowadzić sensowne biznesy, ale też nie tracić z oczu prostej reguły: “Pracujesz, aby żyć. Nigdy na odwrót.” – mówi o książce jeden z bohaterów, Marcin Brzeziński CEO Goglera.

„Sukces w biznesie” dostępny jest od maja 2016 roku w Empikach w całym kraju.

Czytaj również:

Historia sprzedaży e-sklepu. Wywiad z Kamilem Matysikiem i Michałem Lasockim (jak odnieść sukces w e-commerce?)

Do góry!

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail