Ostatnie tygodnie w Nethansie obfitowały w zmiany zarówno organizacyjne, jak i ofertowe. Flagowy produkt, Platforma Nethansy, z początkiem roku 2022 została udostępniona w formule SaaS (software as a service). Właśnie dlatego firma postanowiła przedstawić, jak wykorzystać nowy system do jeszcze bardziej efektywnego zarządzania tysiącami cen, zamówień i procesem logistyczno-sprzedażowym na Amazon i Kaufland.de.
W roli prelegentów wystąpią firmowi specjaliści produktowi: Rafał Golan (Head of CRM & Product Owner) oraz Robert Kowalski (Product Owner).
Uczestnicząc w webinarze, dowiesz się, jak dzięki Platformie Nethansy:
- skrócić czas, który poświęcasz na wyliczanie cen, jednocześnie gwarantując sobie oczekiwaną wartość marży;
- ocenić, na których rynkach warto sprzedawać, a które nie zagwarantują CI zwrotu z inwestycji;
- można wyprzedzić swoją konkurencję i zdobyć Buy Box;
- zyskać pewność, że nie pomijasz żadnych składowych przy wyliczaniu ceny produktu, który oferujesz;
- zoptymalizować kwestie logistyczne, sprawdzając, który dzień tygodnia przynosi Ci największą liczbę zamówień.
Wzięcie udziału w webinarze jest bezpłatne, jednak obowiązują zapisy zbierane przez poniższy formularz rejestracyjny:
Zarejestruj się na webinar zaplanowany na 23.02 o 14:00.
Zapisz się do naszego newslettera, żeby nie przegapić najciekawszych artykułów:
Zostaw komentarz