Marketing i Biznes Biznes Przed nami 5. edycja Pipeline Summit

Przed nami 5. edycja Pipeline Summit

Przed nami 5. edycja Pipeline Summit

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i wyjedź w gronie innych przedsiębiorców na Founders Camp

Wypełnij niezobowiązujący formularz już teraz

Digital marketing, online conversion, upsell&retention, lead generation – taką tematykę poruszą eksperci zaproszeni na Pipeline Summit do Gdyni. Konferencja o sprzedaży B2B online rozpocznie się 22 stycznia i potrwa dwa dni. Sprzedaż biletów wystartowała. 


Jesteś głodny biznesowej wiedzy? Dołącz do Newslettera Przedsiębiorcy.

Znane nazwiska w agendzie

5. edycja odbywa się pod hasłem #NoMarketingBullshit, a zaproszeni prelegenci to praktycy sprzedaży. W agendzie znalazło się 10 nazwisk z firm o światowym zasięgu, m.in. Michał Korba (User Engage), Mick Griffin (Brand24), Bartosz Majewski (Casbeg) i Bohumil Pokstefl (Kontentino). W poprzednich edycjach Gdynię odwiedzili m.in. reprezentanci Slacka, Trello i LinkedIna

Organizatorzy spodziewają się 200 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online kierowanymi do biznesu. Tematy wiodące konferencji to: automatyzacja sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy rekrutacja w obszarze sales. 

Dwa dni wypełnione wiedzą

Formuła Pipeline Summit zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi – Conference Day – całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking. Obowiązują trzy rodzaje biletów: łączony na warsztaty i konferencję oraz pojedyncze na każdy dzień. Sprzedaż wystartowała. Wydarzenie odbywa się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. 

infoShare organizatorem Pipeline Summit

Konferencja dołącza do wydarzeń kreowanych przez infoShare, organizatora największej konferencji technologicznej w Polsce i regionie. 

– Sprzedaż online skierowana do biznesu to tak prężnie rozwijający się obszar, że organizacja wyspecjalizowanego eventu wydaje nam się bardzo potrzebna, zwłaszcza z punktu widzenia ciągle bardzo szybko ewoluujących narzędzi online. Od wielu lat współpracowaliśmy intensywnie z Mickiem Griffinem nad rozwojem Pipeline Summit i cieszymy się, że przy ciągle sporym udziale Micka, dołącza on do kalendarza eventów organizowanych przez infoShare – mówi Grzegorz Borowski, CEO i współzałożyciel infoShare. 

Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na www.pipelinesummit.com.

Hej! Udzielamy się na Facebooku. Dołącz do społeczności Marketing i Biznes.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl