Marketing i Biznes Biznes Przed nami 5. edycja Pipeline Summit

Przed nami 5. edycja Pipeline Summit

Przed nami 5. edycja Pipeline Summit

Setki przedsiębiorczych umysłów podczas wyjątkowego wydarzenia na PGE Narodowy. Konferencja Founders Mind

Dowiedź się więcej o Wydarzeniu

Digital marketing, online conversion, upsell&retention, lead generation – taką tematykę poruszą eksperci zaproszeni na Pipeline Summit do Gdyni. Konferencja o sprzedaży B2B online rozpocznie się 22 stycznia i potrwa dwa dni. Sprzedaż biletów wystartowała. 


Jesteś głodny biznesowej wiedzy? Dołącz do Newslettera Przedsiębiorcy.

Znane nazwiska w agendzie

5. edycja odbywa się pod hasłem #NoMarketingBullshit, a zaproszeni prelegenci to praktycy sprzedaży. W agendzie znalazło się 10 nazwisk z firm o światowym zasięgu, m.in. Michał Korba (User Engage), Mick Griffin (Brand24), Bartosz Majewski (Casbeg) i Bohumil Pokstefl (Kontentino). W poprzednich edycjach Gdynię odwiedzili m.in. reprezentanci Slacka, Trello i LinkedIna

Organizatorzy spodziewają się 200 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online kierowanymi do biznesu. Tematy wiodące konferencji to: automatyzacja sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy rekrutacja w obszarze sales. 

Dwa dni wypełnione wiedzą

Formuła Pipeline Summit zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi – Conference Day – całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking. Obowiązują trzy rodzaje biletów: łączony na warsztaty i konferencję oraz pojedyncze na każdy dzień. Sprzedaż wystartowała. Wydarzenie odbywa się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. 

infoShare organizatorem Pipeline Summit

Konferencja dołącza do wydarzeń kreowanych przez infoShare, organizatora największej konferencji technologicznej w Polsce i regionie. 

– Sprzedaż online skierowana do biznesu to tak prężnie rozwijający się obszar, że organizacja wyspecjalizowanego eventu wydaje nam się bardzo potrzebna, zwłaszcza z punktu widzenia ciągle bardzo szybko ewoluujących narzędzi online. Od wielu lat współpracowaliśmy intensywnie z Mickiem Griffinem nad rozwojem Pipeline Summit i cieszymy się, że przy ciągle sporym udziale Micka, dołącza on do kalendarza eventów organizowanych przez infoShare – mówi Grzegorz Borowski, CEO i współzałożyciel infoShare. 

Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na www.pipelinesummit.com.

Hej! Udzielamy się na Facebooku. Dołącz do społeczności Marketing i Biznes.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl