Key-Words – weź udział w konferencji, znajdź klucz do swojego biznesu!

07.04.2016 AUTOR: REDAKCJA

27 kwietnia w Nowej Siedzibie Muzeum Śląskiego w Katowicach odbędzie się II edycja Konferencji Key-Words skierowanej do przedsiębiorców, menedżerów zarządzających działami marketingu oraz wszystkich osób zainteresowanych pogłębianiem swojej wiedzy z zakresu marketingue-marketingu.

Udział w konferencji pozwala na pozyskanie wiedzy możliwej do natychmiastowego wykorzystania w bieżących działaniach reklamowych. Jednocześnie to doskonała okazja do nawiązania nowych, cennych kontaktów biznesowych.

Podczas II edycji konferencji zaprezentowane zostaną następujące tematy:

  • „Strategia komunikacji, czyli jak nie zmarnować budżetu na reklamę” Monika Śleziońska,
  • „Strategie reklamowe na Facebooku” JoannaPoczęsna i Dagmara Szkudlarek-Nowatkowska,
  • „ LinkedIn dla biznesu” Marcin Janowski,
  • „Analityka internetowa” Grzegorz Skiera,
  • „Videomarketing w służbie sprzedaży” Marta Cala-Sturzbecher.

Praktycy marketingu podzielą się swoim doświadczeniem i przekażą informacje, które będzie można od razu wykorzystać w swoich bieżących działaniach reklamowych

Nadrzędnym celem konferencji Key-Words jest informowanie i dyskutowanie o najnowszych trendach oraz efektywnych rozwiązaniach w zakresie marketingu, a także e-marketingu.

Bilety w cenie 80 zł brutto/os. Można kupić do 26 kwietnia, w dniu konferencji – 100 zł brutto/os.

Nowa Siedziba Muzeum Śląskiego

Dobrowolskiego 1,

Katowice

godz. 14:00- 17:00

Więcej informacji na: key-words.pl

Czytaj również:

5 błędów popełnianych w Google AdWords – unikaj ich!

Do góry!

Polecane artykuły

22.09.2020

Comarch e-Sale, jako e-commerce na dobry ...