27 kwietnia w Nowej Siedzibie Muzeum Śląskiego w Katowicach odbędzie się II edycja Konferencji Key-Words skierowanej do przedsiębiorców, menedżerów zarządzających działami marketingu oraz wszystkich osób zainteresowanych pogłębianiem swojej wiedzy z zakresu marketingu i e-marketingu.
Udział w konferencji pozwala na pozyskanie wiedzy możliwej do natychmiastowego wykorzystania w bieżących działaniach reklamowych. Jednocześnie to doskonała okazja do nawiązania nowych, cennych kontaktów biznesowych.
Podczas II edycji konferencji zaprezentowane zostaną następujące tematy:
- „Strategia komunikacji, czyli jak nie zmarnować budżetu na reklamę” Monika Śleziońska,
- „Strategie reklamowe na Facebooku” JoannaPoczęsna i Dagmara Szkudlarek-Nowatkowska,
- „ LinkedIn dla biznesu” Marcin Janowski,
- „Analityka internetowa” Grzegorz Skiera,
- „Videomarketing w służbie sprzedaży” Marta Cala-Sturzbecher.
Praktycy marketingu podzielą się swoim doświadczeniem i przekażą informacje, które będzie można od razu wykorzystać w swoich bieżących działaniach reklamowych
Nadrzędnym celem konferencji Key-Words jest informowanie i dyskutowanie o najnowszych trendach oraz efektywnych rozwiązaniach w zakresie marketingu, a także e-marketingu.
Bilety w cenie 80 zł brutto/os. Można kupić do 26 kwietnia, w dniu konferencji – 100 zł brutto/os.
Nowa Siedziba Muzeum Śląskiego
Dobrowolskiego 1,
Katowice
godz. 14:00- 17:00
Więcej informacji na: key-words.pl
Zostaw komentarz