Jak osiągać ponad 300% zwrotu z inwestycji?

07.05.2018 AUTOR: REDAKCJA

ROI, zwrot z inwestycji to zmora niejednego pracownika korporacji. Jest to jednak pojęcie kluczowe w biznesie, kiedy zależy nam na tym, aby firma osiągała jak najwyższe wyniki. Rozwiązania informatyczne wdrażane przez firmę Hicron, bazujące na platformach SAP CRM i SAP Hybris pozwalają na zwiększenie skuteczności przedsiębiorstw w obszarach marketingu, sprzedaży, serwisu czy obsługi klienta.

W firmach o rozproszonej strukturze i rozbudowanych działach sprzedaży kluczowym aspektem zdobywania przewagi rynkowej jest bieżący dostęp do informacji i aktualizacji danych. W takich miejscach sprawdzają się rozwiązania CRM-owe, które łączą funkcje kompletacji danych, planowania działań oraz ofertowania. Dzięki najnowszym zdobyczom techniki firmy mogą zdecydować czy preferują wdrożenie rozwiązania na swoich serwerach, tzw. on-premise czy też w chmurze – wersji Hybris.

By żyło się prościej

SAP Hybris pomaga organizacjom w uproszczeniu kluczowych procesów biznesowych. Dzięki temu przedsiębiorstwa są w stanie sprostać oczekiwaniom swoich klientów w odpowiednim czasie i doskonałej jakości. Firmy z wdrożonym rozwiązaniem typu CRM oszczędzają: koszty jednostkowe, czas, zaspokajają także konieczność zapełnienia luki informacyjnej (by na każdym etapie procesu, wszystkie osoby odpowiedzialne za realizację były doskonale poinformowane) i mogą w pełni skupiać się na swoich klientach.

Podróż klienta – zapewnij spójność

E-commerce rozwija się nad wyraz szybko, wciąż nie mamy pewności czy i kiedy skończą się innowacje w obszarze cyfrowej gospodarki. Dlatego, aby pozostać konkurencyjnym dobrze jest patrzeć na swoją działalność z perspektywy przewidywania przyszłości. Z uwagi na zmieniające się wymagania rynku konieczne są nowe modele biznesowe, zwłaszcza tam gdzie firmy koncentrują się na personalizacji i usłudze jako produkcie, a nie na standardowym podejściu. Integracja rozwiązań handlowych i rozliczeniowych pozwoli na wygodniejszą i sprawniejszą indywidualizację modeli cenowych, rozliczeń, dostaw, a także na ustandaryzowanie tych obszarów i zyskanie lepszej wizji zachowań klientów.

Klienci chcą być obsługiwani w myślach?

W 2017 roku SAP zlecił badanie ponad 20 tysięcy konsumentów na całym świecie, chcąc zrozumieć dlaczego angażują się w zakup danej marki. Grupa testowa pochodziła z całego świata. Wynikom można bliżej przyjrzeć się w raporcie. Jak wynika z załączonego raportu klientom zależy na tym, aby marki reagowały szybko i odpowiednio na ich potrzeby i zachowania. Innymi słowy, konsumenci chcą, aby cały proces obsługi i sprzedaży odbywał się niemalże w ich myślach. Dlatego zapewnienie dobrej obsługi systemu CRM, takiej jak SAP Hybris staje się dziś niemalże koniecznością, zwłaszcza dla przedsiębiorstw, które chcą prowadzić swój biznes w ramach cyfrowej gospodarki.

Artykuł opublikowany za pomocą portalu Wahitepress.

Do góry!

Polecane artykuły

28.09.2020

Jak wyróżnić swój produkt?

28.09.2020

Jak efektywnie kosztowo zapewnić organizacji stały dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań ...