Marketing i Biznes Biznes ClickMeeting wybiera PromoTraffic do działań PPC oraz analitycznych

ClickMeeting wybiera PromoTraffic do działań PPC oraz analitycznych

PromoTraffic, krakowska agencja digitalowa, rozpoczyna współpracę z firmą ClickMeeting. Współpraca obejmie działania PPC na kilkudziesięciu rynkach oraz wsparcie w zakresie analityki internetowej.

ClickMeeting wybiera PromoTraffic do działań PPC oraz analitycznych

Chcesz rozwijać swoją firmę? Darmowa konferencja Founders Conf jest dla Ciebie i Twojej firmy niezbędnikiem [23 lutego, bezpłatne wydarzenie]

Zapisz się

Czym jest ClickMeeting?

ClickMeeting to polski twórca i dostawca oprogramowania do spotkań online i webinarów. Firma jest jednym z liderów w branży nie tylko na polskim, ale także na światowym rynku. Platforma ClickMeeting jest dostępna w aż dziewięciu wersjach językowych. Użytkownicy na całym świecie korzystają z niej m.in. do:

  • prezentowania produktów
  • organizacji kursów i szkoleń
  • orzeprowadzania spotkań biznesowych i wewnętrznych
  • wydarzeń online – takich jak webinary, live’y, konferencje
  • prowadzenia zdalnych zajęć w szkołach i na uczelniach.

Liczne funkcjonalności, możliwość dostosowania planu do potrzeb oraz szerokie wsparcie klienta sprawiają, że ClickMeeting cieszy się coraz większą popularnością.

Jaki zakres obejmą działania?

PromoTraffic poprowadzi dla ClickMeeting kampanie Google Ads na kilkudziesięciu rynkach. Agencja zapewni także wsparcie w zakresie Facebook Ads oraz LinkedIn Ads. Ważnym obszarem współpracy jest również analityka internetowa: nad aspektami analitycznymi poza ekspertami PPC opiekę będzie sprawował specjalista z działu Customer Service. PromoTraffic ma świadczyć też wsparcie doradcze m.in. w zakresie rekomendowania ścieżek wzrostu i najlepszych kanałów marketingowych.

Plan działań został opracowany z myślą o pozyskaniu nowych użytkowników, ale także poszerzaniu świadomości marki ClickMeeting na rynkach europejskich. Zaprojektowanie strategii poprzedzono szeroko zakrojonymi pracami analitycznymi – przede wszystkim analizą ścieżek konwersji. Duże wyzwanie to skoordynowanie kampanii prowadzonych na różnych rynkach oraz dostosowanie ich do specyfiki grup docelowych oraz konkretnych krajów.

– Obok spełnienia celów efektywnościowych liczymy na świetnie działającą komunikację na poziomie tworzenia wymagań, doboru kanałów i narzędzi, ale także w obszarze „codziennych” operacji – mówi Dominika Paciorkowska, dyrektor zarządzająca ClickMeeting.

Dlaczego klient wybrał PromoTraffic?

ClickMeeting wybrało krakowską agencję ze względu na jej wyspecjalizowanie w obszarach PPC/SEO dla e-commerce. Istotne jest także podejście PromoTraffic opierające się o omnichannel oraz analitykę: specjaliści agencji patrzą na projekt przez pryzmat wszystkich kanałów, szukając potencjału do wzrostu. Wysokie standardy usług, rozbudowany dział Customer Success oraz dostęp do najnowocześniejszych narzędzi gwarantują kompleksowe wsparcie.

PromoTraffic ponadto ma doświadczenie w zakresie działań zagranicznych – prowadzi kampanie Google Ads na kilkudziesięciu rynkach, wspiera także klientów w innych działaniach za granicą (w tym SM, SEO oraz strategicznych).

____
PromoTraffic to agencja digitalowa, wyspecjalizowana w SEO/PPC dla branży e-commerce, która pomaga zwiększać przychody sklepów internetowych. Agencja wspiera działania marketingowe także w obszarach social media, content marketingu czy marketing automation. Ponad 70-osobowy zespół ekspertów e-commerce obsługuje szybko rosnące marki polskiej branży e-handlu, a efekty pracy agencji znajdują uznanie w postaci licznych nagród w krajowych i międzynarodowych konkursach branżowych, m.in. European Search Awards.

Materiał Partnera

Chcesz być zawsze na bieżąco z biznesowymi newsami? Zapisz się na newsletter!

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl