Rozmawiamy z Gimperem o: jego firmie, influencer marketingu, kontrowersjach i książce

Tomasz "Gimper" Działowy to CEO Agencji VIDMO i YouTuber nagrywający na platformie od 11 lat. Jest on twórcą bądź współtwórcą takich kanałów jak: Gimper, Lekko Nie Będzie, Mniej Więcej czy x-kom AGO.

Rozmawiamy z Gimperem o: jego firmie, influencer marketingu, kontrowersjach i książce

Wywiad z Tomaszem “Gimperem” Działowym na Marketing i Biznes

Tomasz dzieli się swoją historią, przemyśleniami i doświadczeniem biznesowym na naszym kanale. Rozmawiamy z nim także o jego karierze YouTubera. Pytam Gimpera o kontrowersyjne sytuacje w jego drodze zawodowej, wpadki wizerunkowe, o współtworzone kanały, a także o tym, jak teraz postrzega swoją bestsellerową książkę “Zdolny do wszystkiego”.

Z wywiadu dowiesz się:

  • Jak z gamingowego YouTubera Tomasz stał się CEO agencji video marketingowej, w której zatrudnia 24 osoby;
  • Na co zwracać uwagę wykorzystując influencer marketing do promocji swojej marki;
  • Dlaczego według Gimpera YouTube Ads i Google Ads działają lepiej i są korzystniejsze od kampanii marketingowych na Facebooku;
  • Jak Tomasz Działowy stworzył największy serwer na polskim Discordzie;
  • Co czuł, kiedy na Antyweb przeczytał felieton Grzegorza Marczaka, który kilka lat temu uważał go za “czołową patologię polskiego YouTube” i dlaczego zmienił o nim zdanie;
  • Jak pozew sądowy od Krzysztofa “Atora” Woźniaka wpłynął na życie Działowego i dlaczego twierdzi, że pozwoliło mu to się rozwinąć;
  • Co po półtora roku od premiery uważa o swoim bestsellerze: “Zdolny do wszystkiego” i co poprawiłby w książce pisząc ją teraz.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl