Wywiad z Tomaszem „Gimperem” Działowym na Marketing i Biznes
Tomasz dzieli się swoją historią, przemyśleniami i doświadczeniem biznesowym na naszym kanale. Rozmawiamy z nim także o jego karierze YouTubera. Pytam Gimpera o kontrowersyjne sytuacje w jego drodze zawodowej, wpadki wizerunkowe, o współtworzone kanały, a także o tym, jak teraz postrzega swoją bestsellerową książkę „Zdolny do wszystkiego”.
Z wywiadu dowiesz się:
- Jak z gamingowego YouTubera Tomasz stał się CEO agencji video marketingowej, w której zatrudnia 24 osoby;
- Na co zwracać uwagę wykorzystując influencer marketing do promocji swojej marki;
- Dlaczego według Gimpera YouTube Ads i Google Ads działają lepiej i są korzystniejsze od kampanii marketingowych na Facebooku;
- Jak Tomasz Działowy stworzył największy serwer na polskim Discordzie;
- Co czuł, kiedy na Antyweb przeczytał felieton Grzegorza Marczaka, który kilka lat temu uważał go za „czołową patologię polskiego YouTube” i dlaczego zmienił o nim zdanie;
- Jak pozew sądowy od Krzysztofa „Atora” Woźniaka wpłynął na życie Działowego i dlaczego twierdzi, że pozwoliło mu to się rozwinąć;
- Co po półtora roku od premiery uważa o swoim bestsellerze: „Zdolny do wszystkiego” i co poprawiłby w książce pisząc ją teraz.
Zostaw komentarz