Marketing i Biznes Marketing Rewolucja w e-mail marketingu. Jak monetyzować bazę?

Rewolucja w e-mail marketingu. Jak monetyzować bazę?

Rewolucja w e-mail marketingu. Jak monetyzować bazę?

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

E-mail marketing przeszedł niewątpliwie wielką rewolucję. Dziś marketingowcy muszą bardzo dynamicznie dostosowywać się do swoich odbiorców, każdego dnia bombardowanych komunikatami, które w zdecydowanej większości ich zupełnie nie interesują. W jaki więc sposób dotrzeć do użytkowników, jak pozyskać nowych klientów, i co najważniejsze, jak efektywnie monetyzować bazę?

Rozwiązanie problemów

Nie da się ukryć, że żyjemy w czasach, w których ilość informacji i komunikatów może nas przytłoczyć. Niestety wielu wydawców nie jest w stanie sprostać wymaganiom, jakie stawiają przed nimi użytkownicy. W natłoku informacji niezwykle istotne jest dopasowanie komunikatu do profilu każdego użytkownika i kontakt z nim w najbardziej odpowiednim momencie.

Dlatego tak ważne jest dobranie odpowiedniego algorytmu w narzędziu e-mailingowym, który w zaawansowany sposób zanalizuje bazy danych, dzięki czemu profile odbiorców będą idealnie dopasowane pod wieloma względami i kryteriami do odpowiednich działań reklamowych. Nie tylko algorytm jest ważny, ale również wygląd samego e-maila, który musi być dostosowany do urządzeń mobilnych, rewolucjonizujących rynek i ułatwiających życie w wielu jego aspektach.

Oferty „Real Time”

E-mail Bidding to narzędzie, dzięki któremu korzyści zyskają nie tylko odbiorcy, ale i nadawcy. Pozwala ono na zautomatyzowany zakup kampanii mailingowej nie tylko przez zdefiniowanie stawki CPM (cost per thousand (M)) lub CPC (cost per click), ale również przez uruchomienie specjalnego harmonogramu przesyłek, a także zdefiniowanie grupy docelowej. Dzięki pomysłom opartym na ofertach „Real Time”, rozwiązaniem wielu problemów wydawców i specjalistów od e-mail marketingu, staje się właśnie optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym. Ciekawą opcją jest także system aukcyjny, w którym to mechanizm licytacji decyduje, która kampania mailingowa zostanie wysłana jako pierwsza.

Zwiększenie zysków

Celem każdego marketingowca powinna być determinacja do tego, aby jak najbardziej zadowolić użytkowników, którzy stają się coraz bardziej wymagający. Statystyki nie kłamią i w jasny sposób mówią nam, że zaledwie 15% e-maili reklamowych jest czytanych przez odbiorców. I choć według badań przeprowadzonych przed DMA Forrester, aż 66% odbiorców dokonało zakupu online po otrzymaniu newslettera, to należy pamiętać o bardzo ważnej kwestii. Dziś treści muszą być nie tylko ciekawe, ale i dopasowane do indywidualnego odbiorcy. Dlatego też najnowsze narzędzia dają pełną kontrolę nad prowadzoną kampanią, dzięki personalizacji wysyłek, które automatycznie aktualizowane są o nowe rekordy, odbicia i wypisy, za pomocą spięcia systemów API. Dzięki nowoczesnemu systemowi E-mail Biddingu można mieć wgląd w szczegółowe statystyki kampanii, a także możliwość zanalizowania wyników testów A/B, OR (Open Rate), CTR (Click Through Rate), dzięki czemu zyski mogą być zwiększone nawet o 200%, bez zwiększania ilości wysyłek, a jedynie lepszemu dopasowaniu komunikatu do użytkownika.

Dlaczego warto zrewolucjonizować swój e-mail marketing?

Choć wiadomo, że branża e-mail marketingu ma w sobie ogromny potencjał, to wciąż traktowana jest po macoszemu. Bardzo często działania mijają się z założeniami i nie przekładają się na efekty. Dla zwiększenia efektywności potrzebne są nie tylko światłe umysły i umiejętności marketingowców, ale i nowoczesne narzędzie, dzięki któremu osiągnięcie założonych celów może okazać się nie tylko dużo prostsze, ale i przyjemniejsze.

Jak promować treści w Internecie? 4 skuteczne sposoby

Patenty na share’a – czyli co zrobić, aby o twoich wpisach usłyszały tłumy?

Formuła 4P

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl