Podsumowanie tygodni 7.11-20.11

21.11.2016 AUTOR: Marta Bąk-Kamińska

Cześć, to już kolejne podsumowanie tygodnia, a raczej dwóch tygodni.

Zacznijmy tradycyjnie od contentu. Poniedziałek 7 listopada zaczęliśmy od nowego spojrzenia na e-sprzedaż, jeśli jesteś ciekaw jakie to podejście, zobacz tutaj. Również tego samego dnia opublikowaliśmy mity na temat Customer Journey.

8-go listopada w mediach głównym tematem były wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych. Nie mogło być inaczej na naszym portalu. Przeanalizowaliśmy kampanie i… wyciągnęliśmy wnioski, które możesz zobaczyć na tej stronie. We wtorek opublikowałam najciekawsze cytaty z Marketing&Biznes. Tym razem, z ostatniego PDF-a. Cytaty możecie znaleźć tu. Od Krzysztofa dowiedziałam się również dlaczego strategia Lean nie jest znana w Polsce.

Oksana podpowiedziała z jakich mediów społecznościowych powinny korzystać marki. Moim zdaniem warto przeczytać jej rozważania.

Pewnie zauważyliście, że przez pewien czas nie były publikowane treści. Niestety zachorowałam.

W tak zwanym między czasie Adam opisał rewolucje w sprzedaży, czyli parę słów na temat social sellingu.

Michał, poprosił Monikę Czaplicką o kilka szczegółów na tema self publishingu. Ich szczerą rozmowę możesz znaleźć pod tym linkiem.

Piotr natomiast, napisał na temat wizerunku, który jak sam wiesz, tworzy się latami. Jeśli nie wiesz jak się mierzy działania PR sprawdź jego tekst.

Jeszcze przed weekendem pojawił się tekst na temat strategii Lean. Autor zastanawia się czy się popłaca? A jego rozważanie znajdziesz pod tym linkiem.

Już zupełnie na chłodno postanowiliśmy przeanalizować kryzys w social media, jaki się utworzył przy okazji promocji w Lidlu.

A na koniec – startupy w służbie medycynie.

To tyle z contentu. Sprawdźmy liczby

Na Facebooku, w chwili pisania tego artykułu jest 2837 osób, przy wcześniejszym podsumowaniu było 2782, czyli wzrost o 55 fanów.

Na Facebooku opiekujemy się dwoma grupami: MarketingiBiznes, gdzie jest 1092 osoby (wzrost 59 członków) oraz praca marketing, gdzie jest nas równo 630 osób (wzrost o 149 członków).

Na twitterze mamy 168 obserwujących, czyli o 4 więcej, niż ostatnio.

Na linkedinie obserwuje nas 53, czyli przybyły dwie osoby obserwujące nasz profil.

Co na to monitori?

Ile mówiono?

ile-mowiono

Gdzie prowadzono dyskusje?

gdzie-prowadzono-dyskusje

Analiza autorów

analiza-autorow

Jak widać częściej wypowiadają się o nas mężczyźni, natomiast u kobiet jest więcej pozytywnych komentarzy.

To tyle na dziś. Jeśli chcesz ze mną porozmawiać napisz maila na [email protected]

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/marketing/podsumowanie-tygodnia-31-10-6-11

Wywiad z Mikołajem Winklem – Brand24

Wywiad z Łukaszem Ostrowskim – Hurtownia-Oliwy.pl

Do góry!

Polecane artykuły

22.09.2020

Comarch e-Sale, jako e-commerce na dobry ...