Serwus!
Dawno u nas na portalu nie było podsumowania, a Nowy Rok to świetna okazja ku temu, żeby kontynuować dobre nawyki.
W ostatnim czasie się sporo u nas pozmieniało. Przede wszystkim chciałam Ci się pochwalić, że zaczęliśmy prowadzić prasówkę ze świata e-commerce. I już dzisiaj mogę Ci obiecać, że raz w tygodniu znajdziesz najnowsze i jednocześnie najciekawsze zmiany w e-handlu.
Ostatnią prasówkę e-commerce opublikowaliśmy dzisiaj. Z niej możesz się dowiedzieć między innymi o zmianach w Google Shopping, geolokalizacji klientów, czy też Amazonie, który usiłuje dołączyć do grona pionierów wśród sprzedawców modowych.
Co więcej? Z najciekawszych (moim zdaniem) tematów można wymienić: virtual reality, siła influnecer marketingu, cyberprzestępstwa, startupy ze Śląska, no i z serca Dolnego Śląska – Wrocławia.
W tak zwanym między czasie opublikowaliśmy trzy wywiady – zacznijmy od kobiet, a raczej od jednej kobiety – Marty Fudali. Wcześniej zaś opublikowaliśmy rozmowę z Waldkiem Sadowskim (buybox.com) – z niego możesz dowiedzieć się coś niecoś o modelu native e-commerce. Polecam Twojej uwadze również wywiad z Wojciechem Mrozem z testuj.pl o testowaniu aplikacji – swoją drogą, czy wiesz, że tylko 16% aplikacji dostaje drugą szansę, ciekawe, prawda?
Spójrzmy jak się zmieniły liczby Marketing i Biznes
Fb: Fanpage – 3027, było 2933 (przyrost 94),
grupa Marketing i Biznes – 1249, było 1177 (przyrost 72),
grupa praca marketing – 919, było 829 (przyrost 90).
Twitter: 187, było 179 (przyrost 8).
LinkedIn: 55, było 54 (przyrost 1).
Spójrzmy na raporty Monitori
Ile mówiono?
Jak mówiono? – interakcje
Jak mówiono?
To tyle u nas, co u Ciebie?
Pssst! Wszystkiego dobrego w nowym, 2017, roku!
Czytaj również:
https://marketingibiznes.pl/marketing/jak-promowac-event-w-internecie-poradnik
https://marketingibiznes.pl/e-commerce/testy-ab-sa-jak-bieganie-dla-zdrowia-czyli-dlaczego-wysilek-poplaca
Zostaw komentarz