Agenda InternetBeta 2021 – plan na środę
Po uroczystej inauguracji wydarzenia, przez CEO InternetBeta – Łukasza Bisa, będziemy mogli wysłuchać prelekcji Kamila Kozieła z PrezART, o… no właśnie – tego nie wiadomo. Będzie to niespodzianka dla wszystkich uczestników.
Następnie, Sebastian Heymann wygłosi przemówienie pt. 10 Porad jak prawidłowo interpretować dane z Google Search Console.
Dalszy plan wydarzenia na środę prezentuje się następująco:
- Marcin Łukiańczyk – Automatyzacja – Twoja konkurencja już korzysta, a TY?
- Marcin Bacia – Sztuczna inteligencja – przyszłość komunikacji Video
- Marcin Deręgowski – Temat niespodzianka
- Wojtek Mróz – Dlaczego przedsiębiorcy społeczni są potrzebni dla świata
- Paweł Loedl – kolejna niespodzianka
- Kacper Zdunek – E-commerce i Influencer Marketing – jak efektywnie wykorzystać influencerów do zwiększenia sprzedaży?
- Bartosz Majewski – Temat niespodzianka 🙂
- Michał Cal – O co chodzi z tym MVP? Czyli jak zbudować startup przy ograniczonych zasobach.
- Zrównoważony rozwój – panel dyskusyjny
- Krzysztof Cieślak – Temat niespodzianka 🙂
- Anna Rząca Paulina Maslich – Szef 4.0 – samotność na szczycie?
- Kinga Edwards – Dobre praktyki marketingu SaaS, IT i B2B – jak wybić się na konkurencyjnym rynku i wyjść poza Polskę?
- Eryk Wdowiak – Czy istnieje tajny składnik cyfrowej transformacji?
- Michał Romanowski – Google i Facebook walczy z Apple a oberwiemy my
- Błażej Miernikiewicz – Jak Internety mogą spowolnić kryzys klimatyczny
- Andrzej Ogonowski – Nie słuchaj prelegentów, sam wiesz lepiej!
- Kamil Porembiński – Co zrobić, aby Twój biznes online przeżył w Black Friday?
- Anna Ledwoń-Blacha – Cyfrowa globalizacja i cyfrowy kapitalizm a prywatność. Czy Ciebie też to dotyczy?
- Grzegorz Miłkowski – Temat niespodzianka 🙂
- Rafał Roszak – Otwarte Innowacje w polskich realiach
- Michał Korba – Temat niespodzianka 🙂
- Anita Baranowska – Działanie na opak
- Paweł Sala – 6 zasad, o których warto pamiętać
Czwartek z Magdą Gessler?
Kolejny beztroski dzień w malowniczej Kielnarowej rozpocznie Grzegorz Górzyński z niebanalnym wystąpieniem – Czego o Strategii Możesz Nauczyć się od Magdy Gessler?.
Ale to nie koniec odważnych tematów. Następny prelegent – Łukasz Hardek wygłosi przemówienie pt. To, że ktoś życzy Ci śmierci, nie oznacza, że jest ch***m, czyli o emocjach w obsłudze klienta słów kilka.
Następnie wystąpią:
- Jan Jankowski – Twórca Instagram nie kupił smartfonu swoim dzieciom – wiedziałaś?
- Olga Golonka – Temat niespodzianka 🙂
- Filip Dębowski – Jak być dobrym przodkiem w zmiennym świecie?
- Marcin Rudzik – Najważniejsze lekcje eCommerce na podstawie setek rozmów i audytów
- Karolina Kociołek – Jak poskromić asapy i wypuścić skuteczną kampanię digitalową?
- Anna Prończuk-Omiotek – Sekrety pozyskiwania leadów poprzez webinary (90% osób to pomija)
- Tomasz Orzechowski – Temat niespodzianka 🙂
- Krzysztof Rzeszutek – 0 – 60k MRR w 6 miesięcy z wykorzystaniem zasobów „zwolnionych” przez COV-19
- Dagmara Pakulska – LinkedIn dla opornych, czyli jak nie zaprzepaścić swojej szansy na sukces i sprzedaż w największym medium biznesowym na świecie
- Karol Dziedzic – Temat niespodzianka 🙂
- Katarzyna Malinowska – Oszukaj Klienta, oszukaj pracowników i zbuduj digitalowe imperium. Co tak naprawdę o tym sądzisz?
- Magdalena Cichoń – Między sztuką a biznesem – rola lokalizacji i transkreacji w komunikacji z grupami docelowymi
- Krzysztof Marzec – Audyt SEO na żywo, serio!
- Anna Karcz-Czajkowska – Czy znasz swoich klientów? Data&empathy driven marketing – czyli jak dane i empatia pomagają tworzyć lepszy marketing
- Marek Oczkowski – Przepraszam, nie słyszę! Czyli rozwój oprogramowania na podstawie badań marketingowych
- Patrycja Hrabiec-Hojda – Fake newsy w biznesie – jak weryfikować informacje online
- Transformacja cyfrowa – panel dyskusyjny – partner merytoryczny: CoolCode
- Michał Reda – OMG! kolejny produkt bez wartości i klientów
- Jonasz Wiercioch – Redefinicja marki PREMIUM – crash testy: organizacja, agencja, klient
- Marcin Michalik – Temat niespodzianka 🙂
- Kinga Sroka – 5 wskazówek korzystania z Google Analitycs które ułatwią życie
- Igor Mróz – Klęska urodzaju, czyli jak nie utonąć w pomysłach (a nawet część z nich wdrożyć)
- dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska – Pomiędzy krytyką a hejtem, dyskusją a chamską rozróbą…
- Michał Rokosz – Jak sprawić żeby twoja firma była 5x więcej warta czyli wyceny spółek z perspektywy VC
- Łukasz Kępiński – Jak zdobyłem miliony budżet publikując dziadka grające w Dooma na Linkedinie?
- Szymon Janiak – Czy warto sięgać po $$$ od Venture Capital?
- Adrian Gamoń – Temat niespodzianka 🙂
- Mikołaj Winkiel – Kiedy warto słuchać klientów? – rzecz o feedbacku niezamówionym
- Przemysław Jurgiel-Żyła – 2 x 7, czyli co startup i fundusz vc mogą od siebie chcieć nawzajem
- Kamil Bolek – Profesjonalny „influencer mix” – po co, jak i dlaczego współpracować z twórcami z różnych platform
- Krzysztof Wojewodzic – Od finansowania społecznościowego czyli 1+ mln zysku rocznie w 3 roku działalności. Plusy i minusy wczesnego akcjonariatu w skalowania biznesu
- Rafał Szymański – Digital prospecting w firmach IT i B2B, jak odzyskać 20 godzin w tygodniu
Piątek, piąteczek, piątunio…
Ostatni dzień prelekcji otworzy Tomasz Żmuda prezentacją o audycie w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowego. Następnie dowiemy się czegoś o personal brandingu z wystąpienia Tomka Jurka pt. Marka osobista? Markę, to ma czekoladowy baton. Jak budować reputację?. Co ciekawe, tego dnia równocześnie na jednej scenie wystąpią Michał Sadowski – CEO Brand 24 i Łukasz Bis. Czy rozgrzeją scenę do czerwoności? Znając tę dwójkę, na pewno – będzie się działo!
Podczas ostatniego dnia InternetBeta 2021 zaprezentują się również:
- Adam Weber – Temat niespodzianka 🙂
- Marcelina Lipska – Digital empathy – dlaczego zrozumienie, że po drugiej stronie ekranu zawsze jest człowiek pomaga osiągać sukces w biznesie
- Marcin Aks GrochowinaKarolina Latos – Temat niespodzianka 🙂
- Katarzyna Leszczyńska-Bohdan – Temat niespodzianka 🙂
- Natalia Chrobak – Miłość, nie miłość – jak robić reklamy na Tinderze
- Tomasz Jakub Sysło – Co Ci narysować? kotka? pieska? anioła? jednorożca? Jak Ci pomóc moim rysunkiem w twoim biznesie?
- Marcin Michalik – Temat niespodzianka 🙂
- Mateusz Kurleto – Temat niespodzianka 🙂
- Kamil Kardaś – Temat niespodzianka 🙂
- Artur Pajkert – Tylko jedna liczba
- Paula Dulnik – Czy Jezus powinien być jak Sneakers? O tym, czy wiara sprzedaje czyli parę słów o marketingu religijnym
- Filip Werstler – Dane nie mówią same za siebie. O sztuce narracji w świecie pełnym informacji
- Michał Sadowski i Łukasz Bis – Fireside Chat
Tak prezentuje się formalna część Bety. Oczywiście podczas wydarzenia nie zabraknie dodatkowych wrażeń w ramach epickich after parties. Czekacie?
Zostaw komentarz