Marketing i Biznes Marketing Michał Sadowski i Łukasz Bis wystąpią razem na jednej scenie. Co nas czeka podczas InternetBeta 2021? Znamy agendę!

Michał Sadowski i Łukasz Bis wystąpią razem na jednej scenie. Co nas czeka podczas InternetBeta 2021? Znamy agendę!

Ogólnopolska konferencja łącząca środowiska związane z Internetem i nowymi technologiami począwszy od digital marketingu aż po sztuczną inteligencję startuje już 15 września. Wczoraj organizatorzy wydarzenia oficjalnie ogłosili agendę spotkania. Przyjrzyjmy się, czym w tym roku zaskoczą nas prelegenci.

Michał Sadowski i Łukasz Bis wystąpią razem na jednej scenie. Co nas czeka podczas InternetBeta 2021? Znamy agendę!

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Agenda InternetBeta 2021 – plan na środę  

Po uroczystej inauguracji wydarzenia, przez CEO InternetBeta – Łukasza Bisa, będziemy mogli wysłuchać prelekcji Kamila Kozieła z PrezART, o… no właśnie – tego nie wiadomo. Będzie to niespodzianka dla wszystkich uczestników. 

Następnie, Sebastian Heymann wygłosi przemówienie pt. 10 Porad jak prawidłowo interpretować dane z Google Search Console

Dalszy plan wydarzenia na środę prezentuje się następująco: 

  • Marcin Łukiańczyk – Automatyzacja – Twoja konkurencja już korzysta, a TY?
  • Marcin Bacia – Sztuczna inteligencja – przyszłość komunikacji Video
  • Marcin Deręgowski – Temat niespodzianka 
  • Wojtek Mróz – Dlaczego przedsiębiorcy społeczni są potrzebni dla świata
  • Paweł Loedl – kolejna niespodzianka 
  • Kacper Zdunek – E-commerce i Influencer Marketing – jak efektywnie wykorzystać influencerów do zwiększenia sprzedaży?
  • Bartosz Majewski – Temat niespodzianka 🙂 
  • Michał Cal – O co chodzi z tym MVP? Czyli jak zbudować startup przy ograniczonych zasobach.
  • Zrównoważony rozwój – panel dyskusyjny
  • Krzysztof Cieślak – Temat niespodzianka 🙂
  • Anna Rząca Paulina Maslich – Szef 4.0 – samotność na szczycie?
  • Kinga Edwards – Dobre praktyki marketingu SaaS, IT i B2B – jak wybić się na konkurencyjnym rynku i wyjść poza Polskę? 
  • Eryk Wdowiak – Czy istnieje tajny składnik cyfrowej transformacji? 
  • Michał Romanowski – Google i Facebook walczy z Apple a oberwiemy my 
  • Błażej Miernikiewicz – Jak Internety mogą spowolnić kryzys klimatyczny 
  • Andrzej Ogonowski – Nie słuchaj prelegentów, sam wiesz lepiej!
  • Kamil Porembiński – Co zrobić, aby Twój biznes online przeżył w Black Friday?
  • Anna Ledwoń-Blacha – Cyfrowa globalizacja i cyfrowy kapitalizm a prywatność. Czy Ciebie też to dotyczy?
  • Grzegorz Miłkowski – Temat niespodzianka 🙂
  • Rafał Roszak – Otwarte Innowacje w polskich realiach
  • Michał Korba – Temat niespodzianka 🙂 
  • Anita Baranowska – Działanie na opak
  • Paweł Sala – 6 zasad, o których warto pamiętać

Mogą Cię zainteresować

Czwartek z Magdą Gessler? 

Kolejny beztroski dzień w malowniczej Kielnarowej rozpocznie Grzegorz Górzyński z niebanalnym wystąpieniem – Czego o Strategii Możesz Nauczyć się od Magdy Gessler?.

Ale to nie koniec odważnych tematów. Następny prelegent – Łukasz Hardek wygłosi przemówienie pt. To, że ktoś życzy Ci śmierci, nie oznacza, że jest ch***m, czyli o emocjach w obsłudze klienta słów kilka

Następnie wystąpią: 

  • Jan Jankowski – Twórca Instagram nie kupił smartfonu swoim dzieciom – wiedziałaś?
  • Olga Golonka – Temat niespodzianka 🙂 
  • Filip Dębowski – Jak być dobrym przodkiem w zmiennym świecie?
  • Marcin Rudzik – Najważniejsze lekcje eCommerce na podstawie setek rozmów i audytów
  • Karolina Kociołek – Jak poskromić asapy i wypuścić skuteczną kampanię digitalową?
  • Anna Prończuk-Omiotek – Sekrety pozyskiwania leadów poprzez webinary (90% osób to pomija)
  • Tomasz Orzechowski – Temat niespodzianka 🙂
  • Krzysztof Rzeszutek – 0 – 60k MRR w 6 miesięcy z wykorzystaniem zasobów „zwolnionych” przez COV-19
  • Dagmara Pakulska – LinkedIn dla opornych, czyli jak nie zaprzepaścić swojej szansy na sukces i sprzedaż w największym medium biznesowym na świecie
  • Karol Dziedzic – Temat niespodzianka 🙂
  • Katarzyna Malinowska – Oszukaj Klienta, oszukaj pracowników i zbuduj digitalowe imperium. Co tak naprawdę o tym sądzisz?
  • Magdalena Cichoń – Między sztuką a biznesem – rola lokalizacji i transkreacji w komunikacji z grupami docelowymi
  • Krzysztof Marzec – Audyt SEO na żywo, serio!
  • Anna Karcz-Czajkowska – Czy znasz swoich klientów? Data&empathy driven marketing – czyli jak dane i empatia pomagają tworzyć lepszy marketing
  • Marek Oczkowski – Przepraszam, nie słyszę! Czyli rozwój oprogramowania na podstawie badań marketingowych
  • Patrycja Hrabiec-Hojda – Fake newsy w biznesie – jak weryfikować informacje online
  • Transformacja cyfrowa – panel dyskusyjny – partner merytoryczny: CoolCode
  • Michał Reda – OMG! kolejny produkt bez wartości i klientów
  • Jonasz Wiercioch – Redefinicja marki PREMIUM – crash testy: organizacja, agencja, klient
  • Marcin Michalik – Temat niespodzianka 🙂
  • Kinga Sroka – 5 wskazówek korzystania z Google Analitycs które ułatwią życie
  • Igor Mróz – Klęska urodzaju, czyli jak nie utonąć w pomysłach (a nawet część z nich wdrożyć)
  • dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska – Pomiędzy krytyką a hejtem, dyskusją a chamską rozróbą…
  • Michał Rokosz – Jak sprawić żeby twoja firma była 5x więcej warta czyli wyceny spółek z perspektywy VC
  • Łukasz Kępiński – Jak zdobyłem miliony budżet publikując dziadka grające w Dooma na Linkedinie?
  • Szymon Janiak – Czy warto sięgać po $$$ od Venture Capital?
  • Adrian Gamoń – Temat niespodzianka 🙂
  • Mikołaj Winkiel – Kiedy warto słuchać klientów? – rzecz o feedbacku niezamówionym
  • Przemysław Jurgiel-Żyła – 2 x 7, czyli co startup i fundusz vc mogą od siebie chcieć nawzajem
  • Kamil Bolek – Profesjonalny „influencer mix” – po co, jak i dlaczego współpracować z twórcami z różnych platform
  • Krzysztof Wojewodzic – Od finansowania społecznościowego czyli 1+ mln zysku rocznie w 3 roku działalności. Plusy i minusy wczesnego akcjonariatu w skalowania biznesu
  • Rafał Szymański – Digital prospecting w firmach IT i B2B, jak odzyskać 20 godzin w tygodniu

Mogą Cię zainteresować

Piątek, piąteczek, piątunio…

Ostatni dzień prelekcji otworzy Tomasz Żmuda prezentacją o audycie w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowego. Następnie dowiemy się czegoś o personal brandingu z wystąpienia Tomka Jurka pt. Marka osobista? Markę, to ma czekoladowy baton. Jak budować reputację?. Co ciekawe, tego dnia równocześnie na jednej scenie wystąpią Michał Sadowski – CEO Brand 24 i Łukasz Bis. Czy rozgrzeją scenę do czerwoności? Znając tę dwójkę, na pewno – będzie się działo! 

Podczas ostatniego dnia InternetBeta 2021 zaprezentują się również:

  • Adam Weber – Temat niespodzianka 🙂 
  • Marcelina Lipska – Digital empathy – dlaczego zrozumienie, że po drugiej stronie ekranu zawsze jest człowiek pomaga osiągać sukces w biznesie
  • Marcin Aks GrochowinaKarolina Latos – Temat niespodzianka 🙂
  • Katarzyna Leszczyńska-Bohdan – Temat niespodzianka 🙂
  • Natalia Chrobak – Miłość, nie miłość – jak robić reklamy na Tinderze
  • Tomasz Jakub Sysło – Co Ci narysować? kotka? pieska? anioła? jednorożca? Jak Ci pomóc moim rysunkiem w twoim biznesie?
  • Marcin Michalik – Temat niespodzianka 🙂
  • Mateusz Kurleto – Temat niespodzianka 🙂
  • Kamil Kardaś – Temat niespodzianka 🙂
  • Artur Pajkert – Tylko jedna liczba
  • Paula Dulnik – Czy Jezus powinien być jak Sneakers? O tym, czy wiara sprzedaje czyli parę słów o marketingu religijnym
  • Filip Werstler – Dane nie mówią same za siebie. O sztuce narracji w świecie pełnym informacji
  • Michał Sadowski i Łukasz Bis – Fireside Chat

Tak prezentuje się formalna część Bety. Oczywiście podczas wydarzenia nie zabraknie dodatkowych wrażeń w ramach epickich after parties. Czekacie?

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl