Rozmowa z Hubertem Wydrychem – Unamo daje nam prawdziwą przewagę konkurencyjną!

15.02.2017 AUTOR: Michał Bąk

Na wstępie chciałem Ci pogratulować połączenia z Positionly w Unamo. Powiedz proszę co zyskujecie Wy jako założyciele nowego podmiotu, a co zyskują Wasi klienci na tej transakcji?

Dziękuje :).

Przekształcenie obu firm w Unamo daje nam prawdziwą przewagę konkurencyjną. Postawiliśmy na integrację produktów oraz ich dostępność w obrębie jednej platformy. Dzięki temu możemy zaoferować klientom unikalne i dopasowane do ich potrzeb rozwiązania. Zyskaliśmy stabilność i jasne perspektywy na przyszłość. Najcenniejsze dla nas jest zgromadzone doświadczenie i kompetencje 2 teamów!

Jednocześnie dostępność wszystkich usług w jednym interfejsie to ogromna wygoda naszych klientów. Nie muszą już oni rejestrować się osobno do kilku platform, konfigurować ich i uczyć się na nowo każdej funkcji. Jeden ekosystem pozwala w sposób prostszy, oszczędniejszy, szybszy, a przede wszystkim efektywniejszy prowadzić działania e-marketingowe.

Czy spięcie całej transakcji pomiędzy Monitori i Positionly było łatwe? Jak wyglądał proces i kiedy rozpoczęliście wspólne rozmowy?

Proces był dość skomplikowany i czasochłonny, poczynając od biurokracji, a kończąc na unifikacji narzędzi – wszystko po to, by zachować jeden spójny, przyjazny ekosystem. Rozmowy rozpoczęliśmy we wrześniu 2016, na których wspólnie doszliśmy do wniosku, że mamy bardzo podobne spojrzenie na problemy, z którymi borykają się dzisiejsi marketerzy.

Unifikacja narzędzi, development oraz “podstawowa” integracja zespołów trwała 3 miesiące. Mamy jeszcze dużo do zrobienia na tych polach, ale myślę, że to jest to bardzo dobry wynik!

Teraz prawdopodobnie będziecie jeszcze bardziej chcieli skierować się na „go global” czy są rynki, na których szczególnie Wam zależały?

Zdecydowana większość klientów Unamo to klienci zagraniczni i od samego początku koncentrowaliśmy się i koncentrujemy na działaniach globalnych. Obecne szczególną uwagę poświęcamy rynkom anglojęzycznym, ale oczywiście nie zapominamy przy tym o innych ;).

Jaki będzie rok 2017 dla Unamo? Jakie macie plany na nadchodzące 11 miesięcy?

Rok 2017 zapowiada się bardzo pracowicie (podobnie jak kolejne :)). Będziemy dbać o jeszcze lepszą integrację naszych narzędzi, mamy także w planach dodanie 2 nowych produktów do naszej oferty. A to dopiero początek!

Rynek mar-techu jest coraz większy, coraz więcej polskich inwestorów jest również zainteresowanych wsparciem startupów w tym segmencie. Czy obecnie staracie się o takowe wsparcie, czy może jest za wcześnie aby o tym mówić?

Po fuzji rzeczywiście obserwujemy duże zainteresowanie ze strony funduszy. Obecnie mamy na pokładzie takie podmioty jak Point Nine Capital, Protos, Xevin. Planowana jest także kolejna runda finansowania, więcej informacji na ten temat pojawi się już wkrótce.

Czego życzyć Wam jako Unamo w nadchodzącym czasie?

Realizacji zaplanowanych celów! 

 

Rozmawialiśmy z:

Hubertem Wydrychem – absolwentem WSZIB w Krakowie na wydziale Informatyki. Pomysłodawcą i prezesem Monitori (obecnie Co-founder Unamo) firmy specjalizującej się w monitoringu internetu i analizie danych. Miłośnik nowych technologii od ponad 11 lat skutecznie tworzy i współtworzy spółki technologiczne. Prywatnie tata Natalii, zapalony motocrossowiec i nurek. Wolny czas poświęca rodzinie i dobrej muzyce.

Czytaj również: 

Wywiad z Andrzejem Świderskim (Euroflorist Polska) – czy kwiaciarnia ma szanse na powodzenie w e-commerce?

Wywiad z Martą Gryszko – często patrzyłam na zegarek czując presję, aby jak najszybciej usiąść do pracy!

Wywiad z Waldemarem Sadowskim (BUY.BOX) – najwięksi gracze e-commerce zaczynają dostrzegać naszą efektywność!

Do góry!

Polecane artykuły

27.11.2020

Jaki powinien być program kadrowy?

26.11.2020

Ładowarka do samochodów elektrycznych – jak wybrać model odpowiedni dla miejsc ...