Marketing i Biznes Luźne Torby reklamowe – papierowa alternatywa dla naszego środowiska

Torby reklamowe – papierowa alternatywa dla naszego środowiska

Torby reklamowe – papierowa alternatywa dla naszego środowiska

Jedź na biznesowy wyjazd wraz z kilkudziesięcioma przedsiębiorcami - networking, wypoczynek i warsztaty

Wypełnij ankietę i jedź z nami

Rynek przyjmie wiele rzeczy, w tym wiele różnych form reklamy. Doskonałym tego przykładem jest fakt, że od kilku lat w formie reklamy występują specjalne gadżety. Wcale nie trzeba umieszczać własnego spotu w telewizji czy wywieszać baneru przy stacji benzynowej, by każdy mógł go zobaczyć. Wystarczy zamówić kilka ciekawych gadżetów w dość dużej ilości, dopracować je własnym logo czy czymś charakterystycznym dla firmy i wyjść z tym do ludzi. Rewelacyjnym pomysłem na taką reklamę są torby papierowe z logo.

Reklamowe torby z logo – czy to dobry wybór?

Torby reklamowe najczęściej występują w formie laminowanej. To one są najchętniej wybierane, a to wszystko przez wzgląd na to, że są trwałe, eleganckie, a przy okazji wyglądają na bardzo prestiżowe. Dedykowane są najróżniejszym korporacjom, firmom i instytucjom, których celem jest podkreślenie ich nietuzinkowego wyglądu. Gadżety reklamowe w postaci toreb to nietuzinkowa opcja, którą nie pogardzą firmy myślące intensywnie nad rozreklamowaniem własnej marki. Torby bawełniane powoli zaczynają się nudzić, dlatego można wymyślić coś całkowicie nowego, bardziej oryginalnego lub postawić na reklamę w postaci toreb papierowych.

Torebki reklamowe powinny być bardzo dokładnie przemyślane. Stosują je zarówno sklepy, supermarkety, jak i wydawnictwa, księgarnie, sklepy z militariami, sklepy zabawkowe i wiele innych. Torby foliowe odchodzą do lamusa, a wszystko na rzecz toreb papierowych.

Torby reklamowe – jakie rodzaje można spotkać na rynku?

Chcesz postawić na torby reklamowe z nadrukiem jako formę reklamy swojej firmy i zastanawiasz się, czy w czym możesz wybierać? Otóż jeszcze do niedawna reklamowe torby w postaci foliowych produktów stanowiły wszystko, o czym tylko mogli pomarzyć właściciele dużych korporacji. Jednak zbyt duża ilość plastiku zaczęła nieco nas martwić, dlatego obecnie zwykłe torby plastikowe zastępowane są torbami bawełnianymi czy torbami papierowymi. By gadżety reklamowe w tej formie były wytrzymałe, bardzo często poddaje się je laminacji.

Są to produkty wielokrotnego użytku, a właśnie o to chodzi firmom, które decydują się na takie gadżety reklamowe. Muszą one służyć choć chwilę, by można było ten produkt nazwać reklamą, która oddziałuje na innych. Torby papierowe przyjmą każdą treść reklamy, niezależnie od tego, czy to będzie jedynie cytat, najbardziej charakterystyczne dla marki motto, a może logo firmy, które samo w sobie jest świetną reklamą.

Torby papierowe – mniej plastiku, więcej recyklingu

Gadżety reklamowe papierowe, takie jak torby reklamowe to świetna opcja, by jednocześnie wypromować swój biznes, a z drugiej strony nieco zadbać o środowisko. Materiały reklamowe tego rodzaju sprawią, że nie tylko Twoja firma stanie się rozpoznawalna, ale dodatkowo będzie uchodziła za taką, której na sercu leży to, co dzieje się ze środowiskiem naturalnym. Obecnie wielu potencjalnych kontrahentów zwraca na takie aspekty uwagę, dlatego z pewnością warto być tego w pełni świadomym.

Torby papierowe Kraft od Drukomat to strzał w dziesiątkę, jeśli oczekujesz wyjątkowych, doskonale dopracowanych, starannie wykonanych gadżetów reklamowych. Ten typ toreb to produkty bardzo wysokiej jakości, które nie tylko oferują ciekawy efekt, ale także są bardzo wytrzymałe, dzięki czemu można w nich nosić dość spore zakupy w razie potrzeby. W przypadku tych toreb możesz śmiało wybierać jeden z aż siedmiu różnych formatów. Taki wybór sprawia, że nie każda firma, która się zdecyduje na te torby, będzie musiała decydować się na tę samą wielkość czy fason.


Artykuł sponsorowany

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl