Marketing i Biznes Luźne Jaką rolę odgrywają tradycyjne nośniki reklamowe w nowoczesnych kampaniach marketingowych?

Jaką rolę odgrywają tradycyjne nośniki reklamowe w nowoczesnych kampaniach marketingowych?

Jaką rolę odgrywają tradycyjne nośniki reklamowe w nowoczesnych kampaniach marketingowych?

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Współcześni przedsiębiorcy mają wprost nieograniczone możliwości docierania ze swoim produktem lub usługą do potencjalnych klientów. Z drugiej jednak strony panuje ogromna konkurencja, wśród której ciężko jest się wyróżnić. Zwłaszcza w sieci i social mediach, które zalewane są wszelkiego rodzaju reklamami. Dlatego też warto prowadzić przemyślaną kampanię reklamową, uzupełnioną o tradycyjne materiały reklamowe. Mimo cyfryzacji – klienci wciąż uwielbiają tradycyjne akcesoria reklamowe. Opowiemy o nich w naszym artykule. 

Tradycyjne materiały reklamowe – jaką rolę odgrywają w kampaniach marketingowych?

Dostępne na https://www.drukomat.pl/ tradycyjne artykuły reklamowe – wizytówki, ulotki, katalogi szyte (https://www.drukomat.pl/katalog-szyty), kalendarze, plakaty, notesy, opakowania itp. – mają duże znaczenie w procesie budowania świadomości marki. Gadżety firmowe, które przedsiębiorca dystrybuuje, zawsze kojarzą się z profesjonalizmem. Ponadto pozwalają trafić do szerokiego grona potencjalnych klientów – nie tylko tych, którzy otrzymają gadżety reklamowe z nadrukiem. Wiele osób zainteresuje się produktem, tylko widząc dobrze zaprojektowaną ulotkę, logo firmy na opakowaniu, pozostawioną w jakimś miejscu wizytówkę itp. Ponadto załączanie upominków reklamowych do zakupów klientów detalicznych pozwala na budowanie długotrwałej relacji. Klient zyskuje zaufanie, czuje się doceniony i odpłaca się lojalnością wobec firmy. Dużą rolę odgrywają również upominki firmowe, wręczane klientom na przykład jako podziękowanie za zakupy o określonej kwocie. 

Gadżety reklamowe i upominki reklamowe – na co warto się zdecydować?

Oryginalne gadżety reklamowe powinny być dobrze zaprojektowane – estetyczne i przywodzące na myśl profesjonalizm. Dla przykładu: na ulotce nie warto zamieszczać wszystkiego, co tylko przyjdzie ci na myśl. Lepiej postawić na minimalizm, czyli firmowe logo, opis działalności firmy oraz krótkie przedstawienie produktów czy usług. Przydatne będzie również chwytliwe hasło reklamowe. Duże możliwości dają na przykład papierowe torby lub kartonowe pudełka fasonowe. Są to gadżety ekologiczne (wpisujące się w modny obecnie nurt eko), a ponadto są świetnym nośnikiem reklamy. Estetyczna torba czy pudełko powinny być opatrzone logiem firmy, a także nadrukiem z tekstem skierowanym bezpośrednio do klienta (na przykład podziękowanie za zakup, życzenia miłego dnia, oryginalny cytat czy też zachęta do podzielenia się wrażeniami w mediach społecznościowych. 

Nasuwa się jednak pytanie: na jakie gadżety promocyjne warto postawić? 

  • torba papierowa z nadrukiem
  • katalogi produktowe
  • kubki reklamowe
  • pudełka fasonowe
  • teczki ofertowe
  • tradycyjne ulotki oraz wizytówki
  • długopisy i artykuły biurowe
  • breloki
  • parasole
  • koszulki z nadrukiem

Jak widać – wybór jest naprawdę szeroki. Do najczęściej wybieranych akcesoriów należą bez wątpienia: długopisy i gadżety biurowe, teczki, papierowe torby z nadrukiem, pudełka, a także ulotki. Warto włączyć te elementy do swojej kampanii marketingowej. Różne kanały, jakimi będzie prowadzona reklama, pozwalają na dotarcie do szerszego grona klientów. Nietrudno się domyślić, że przekłada się to bezpośrednio na wyniki sprzedaży. Ważne jest odpowiednie opracowanie projektu nadruku, który znajdzie się na gadżetach reklamowych. Nadruki reklamowe powinny być wykonane w barwach, nawiązujących do logo firmy. Jak już wspomnieliśmy – czasem mniej znaczy więcej. Przemyślany projekt i zgrabne hasło reklamowe z całą pewnością przyczynią się do zbudowania solidnej marki i rozreklamowania firmy. 


artykuł sponsorowany

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl