Marketing i Biznes Luźne Jak schudnąć, siedząc za biurkiem? Trening i dieta online dla zapracowanych

Jak schudnąć, siedząc za biurkiem? Trening i dieta online dla zapracowanych

Siedzący tryb życia nie sprzyja zdrowiu, zwiększając m.in. ryzyko nadwagi i otyłości. Dla niektórych osób brak czasu jest jednak wymówką to tego, aby nie odżywiać się zdrowo i aby nie ćwiczyć. Jeśli jednak faktycznie jesteś zapracowany, a mimo to chcesz schudnąć, dieta online i trening mogą być rozwiązaniem dla ciebie.

Jak schudnąć, siedząc za biurkiem? Trening i dieta online dla zapracowanych

Wśród wielu osób panuje przekonanie, że zdrowe odżywianie wymaga sporych wyrzeczeń oraz poświęcania dużej ilości czasu na przyrządzanie posiłków. Owszem, przygotowywanie jedzenia trwa nieco dłużej niż odgrzanie przetworzonej żywności. Wcale jednak nie musisz spędzać wielu godzin w kuchni – z pomocą przychodzi dieta online, która w połączeniu z krótkim treningiem pozwala pozbyć się nadmiaru kilogramów.

Zmiana nawyków żywieniowych to podstawa

Są osoby, które poprzez brak czasu, sięgają po wysoko przetworzone produkty. Znacznie szybciej i łatwiej jest odgrzać gotowe danie w kuchence mikrofalowej niż przygotować posiłek od podstaw. Może i faktycznie dzięki temu uda się zaoszczędzić sporo czasu, ale potem to wszystko nadrabia się w kolejkach do lekarza. 

Jeśli zauważasz u siebie wyraźny przyrost masy ciała, należy jak najszybciej zmienić swoje podejście do jedzenia. – Zmiana nawyków żywieniowych jest podstawą, w czym może pomóc dieta online. Dobrym rozwiązaniem może być dieta online za darmo, jednak najlepsze efekty przynosi spersonalizowany jadłospis. Dostosowany do potrzeb konkretnego organizmu, pozwoli osiągnąć znacznie lepsze efekty – można przeczytać na stronie internetowej dietetyka Michała Wrzoska

Zmiana nawyków żywieniowych powinna uwzględniać również wyeliminowanie kupnych słodyczy. Znacznie lepszą alternatywą są domowe wypieki oraz desery – ich przygotowanie także nie zajmuje dużo czasu. 

Zdrowe odżywianie nie jest pasmem wyrzeczeń…

Zdrowe odżywianie, chociaż kojarzone jest z mnóstwem wyrzeczeń, nie polega wcale na odmawianiu sobie przyjemności. Sztuką jest komponowanie takich posiłków, które są smaczne i służą zdrowiu, a ich przygotowanie nie zajmuje wiele czasu. 

Czy wiesz, że na przygotowywanie zdrowego posiłku wystarczy zaledwie kilkanaście minut? Za przykłady mogą posłużyć m.in.:

  • owsianka, której bazę przyrządzisz poprzedniego wieczora
  • kanapka z żytniego chleba z twarożkiem i warzywami
  • sałatka z rukoli, pomidorkami koktajlowymi, oliwkami, mozzarellą i dressingiem. 

Siedząc za biurkiem, możesz więc jeść zdrowo i smacznie – szczególnie, że przygotowane w domu możesz zabrać do pracy. Spożywając prawidłowo skomponowane posiłki, nie zechcesz już sięgać po fast foody, chipsy, solone orzeszki, paluszki oraz inne kaloryczne przekąski. 

Pamiętaj! Na początku planowanie diety online powinno odbywać się pod okiem specjalisty. Z czasem, gdy przywykniesz do zdrowych nawyków żywieniowych i nabierzesz wprawy, samodzielnie komponowanie posiłków stanie się proste. 

Jaki trening dla zapracowanych?

Nie masz czasu, aby trenować na siłowni lub skorzystać z oferty klubu fitness? Nie szkodzi, ponieważ ćwiczyć możesz także w domowym zaciszu. 

Jeśli masz taką możliwość, zaopatrz się w rower stacjonarny lub orbitrek. Dzięki temu trening aerobowy wykonasz przy realizowaniu innych czynności. Podczas stacjonarnej jazdy możesz np. słuchać podcastów czy audiobooków, brać udział w webinariach, uczestniczyć w wykładach. 

Dobrą opcją jest także trening online przygotowany z myślą o tobie. Nie potrzebujesz do niego sprzętu siłowego – wystarczy wygodna mata, ewentualnie gumy i kilka hantli. 

Trening opracowany w oparciu o twoje potrzeby, trwa zaledwie kilkanaście minut dziennie. Tyle czasu chyba możesz wygospodarować, aby zawalczyć o swoją sylwetkę i zdrowie?


Artykuł sponsorowany

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl