Marketing i Biznes Luźne Jak opakowania produktowe wpływają na rozwój e-commerce?

Jak opakowania produktowe wpływają na rozwój e-commerce?

Jak opakowania produktowe wpływają na rozwój e-commerce?

Nieformalne spotkanie dla przedsiębiorców

Sprawdź Founders Beer!

Jak opakowania produktowe wpływają na rozwój e-commerce?

Rozwijający się dynamicznie rynek e-commerce w coraz większym stopniu wpływa na nasze zachowania konsumenckie, sposób, w jaki robimy zakupy w sklepach i internetowych i oczywiście, w jaki sposób są one dostarczane. Oczywiście stosowane pudełka produktowe są w dużym stopniu pokłosiem współpracy z różnymi firmami kurierskimi, które również wymuszają pewnego rodzaju standardy – wielkości paczki, jej wytrzymałości oraz formy. Tym samym opakowania kartonowe już na stałe wpisały się w e-zakupy, a ilość wariantów sprawia, że można produkty zapakować nie tylko bezpiecznie, ale także ładnie.

Estetyczne, trwałe i spersonalizowane pudełka produktowe

To właśnie zakupy w internecie sprawiają, że pudełka kartonowe z https://www.drukomat.pl/pudelka-produktowe naprawdę mają kluczowe znaczenie w całym procesie. To one wpływają na pierwsze wrażenie oraz to, czy klient będzie chciał do danego sklepu wrócić. Oczywiście nie da się również nie zauważyć, że od ich jakości zależy także to, w jakim stanie produkty zostaną dostarczone przez kuriera do domu lub paczkomatu. Coraz częściej jednak ten praktyczny wymiar ustępuje estetyce i to pudełka ozdobne robią na klientach największe wrażenia. Bez problemu można obecnie zamówić opcje personalizowane nadrukiem firmowym, a także grafikami okolicznościowymi – na Święta, Walentynki czy na przykład ślub. Warto się postarać o takie opcje, ponieważ one się faktycznie opłacają.

Opakowania kartonowe na zakupy

Oczywiście opakowania z nadrukiem mają zabezpieczać przedmioty w transporcie. Pewnego standardu wymagają też przewoźnicy. Nie da się nie zauważyć, że pudełko produktowe to też rodzaj dialogu z klientem i budowanie z nim relacji. I to jest powód, dla którego warto zamówić spersonalizowane opakowania reklamowe z logo marki, w jej kolorystyce, z motywami czy fontami wykorzystywanymi przy tworzeniu kampanii wizerunkowych. To robi wrażenie na obecnych klientach i niewątpliwie przyciąga nowych kupujących oraz sprawia, że produkty stają się prestiżowe. Mamy wrażenie, że otrzymaliśmy coś wyjątkowego. Tym samym pudełka fasonowe bardzo szybko stają się wizytówką firmy i namacalnym dowodem na najwyższy standard obsługi. A ten także w świecie online jest niezwykle istotny.

Pudełka kartonowe czy pudełka ozdobne?

Coraz częściej producent opakowań dokłada więc starań, by proponowane przez niego rozwiązania odpowiadały na potrzeby firm i klientów. Stąd niezwykle ważna jest wiedza na temat tego, jakie produkty będą w opakowaniu i jakiego zabezpieczenia potrzebują oraz świadomość, w jaki sposób klient taki karton otwiera i co może z nim później zrobić. Stąd nacisk na to, by opakowania były estetyczne, designerskie, nie zostały od razu wyrzucone, a przy modzie na zero waste czy recykling to niezwykle ważne zalety.

Sektor e-commerce wykorzystuje w pewnie sposób pragnienie niespodzianki. Opakowanie produktowe jest więc elementem całej strategii unboxing experience, a samo rozpakowywanie kartonu z zakupami może wywoływać pozytywne emocje, zaskoczenie, być odkryciem, choć przecież z zasady wiemy, co jest w środku. Estetyczne opakowanie z logo firmy pozwala budować pozytywne wrażenia. Czasem dodatkowo warto postawić na zabawny napis, wiadomość dla klienta, życzenia dobrego dnia czy też kupon rabatowy na kolejne zakupy lub firmowy gadżet. Poza tym piękne opakowania ozdobne są gotowym prezentem, więc nic nie musimy już robić, by przekazać najlepiej zapakowaną rzecz ukochanej osobie. Taki przekaz, niesztampowy projekt oraz piękne wykończenie na długo zostają w pamięci klienta i sprawiają, że on wraca.


Artykuł sponsorowany

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl